Gå til innhold

Dere som bleker eller striper håret. Hvor ofte tar dere etterveksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjør dere det hos frisør? Hvor mye betaler dere? 

Jeg tror jeg har en fryktelig dyr frisør egentlig.....

Anonymkode: 23a98...a30

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Og gjør dere det hos frisør? Hvor mye betaler dere? 

Jeg tror jeg har en fryktelig dyr frisør egentlig.....

Jeg tar 1300 for striping av ettervekst hvis håret er langt. 50 kr i smittevernstillegg. En 100 lapp for tørk og styling.  Hvis du skal legge et skyll over etterpå så kommer det i tillegg. 

Hva betaler du?

Anonymkode: 4f14d...98b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tar 1300 for striping av ettervekst hvis håret er langt. 50 kr i smittevernstillegg. En 100 lapp for tørk og styling.  Hvis du skal legge et skyll over etterpå så kommer det i tillegg. 

Hva betaler du?

Jeg betaler ca 1800,- for etterveksten, korrigering (som ofte tar litt tid) og tørk og styling. Har du egen privat salong hjemme?

Skrevet

Hver 6. eller 7. uke. Håret vokser såpass sent at da er jeg innafor at ikke etterveksten ser helt idiotisk ut. Aner ikke pris, klipper alltid i samme slengen så vet ikke hva som koster hva.

Anonymkode: 63507...90b

Skrevet

Gjør det ca. hver tredje mnd. Har en farge som tåler litt ettervekst.

Varierer hva jeg betaler, tar helt og halvt hode annenhver gang,  mellom 1700-2000,- ca. Har ekstra tykt hår og bruker nesten tre timer fra start til slutt.

Anonymkode: ced8b...ba8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gjør det ca. hver tredje mnd. Har en farge som tåler litt ettervekst.

Varierer hva jeg betaler, tar helt og halvt hode annenhver gang,  mellom 1700-2000,- ca. Har ekstra tykt hår og bruker nesten tre timer fra start til slutt.

Det er striping, da.

Annonse

Skrevet

Bleket håret ca. hver 6. til 8. uke. Pluss korrigering. Bruker lang tid og betaler i underkant av 3000,- 

Anonymkode: a5bec...1c2

Skrevet

Sinnsyke priser!!! 
Jeg går til frisør ca to ganger i året😅 Fordi det koster heroin! Når etterveksten (og grå hår) kommer, bruker jeg spray med farge en god stund. Det hjelper. Jeg har laaangt hår, og en veninne stusser det med gjevne mellomrom. Frisøren tar mellom 1600-1800 for stripene. 

Anonymkode: 009c2...1c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg betaler ca 1800,- for etterveksten, korrigering (som ofte tar litt tid) og tørk og styling. Har du egen privat salong hjemme?

Nei. Jeg er ansatt. 

Skrevet

Jeg går til en rimelig en. Betaler kr 800 for hettestriping og 1200 for folie. Jeg har holdt på bare siden i fjor vår så har til nå gjort med hette. Neste gang blir det med folie for nå har jeg fått den ønskelige fargen. Etterstriper hver 12 uke. Greit å la håret hvile godt mellom hver runde. Kurer det annenhver fredag. 

Anonymkode: 97eac...56b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva betaler du?

Hva innebærer det smittevernstillegget?

Anonymkode: a5fe0...241

Skrevet

Så billig da dere. Jeg betaler 2800. Tåler ikke gulskjær. 

Anonymkode: dc021...5b8

Skrevet

Ca 1000kr. 

Anonymkode: 88ef3...549

Annonse

Skrevet

Mener å huske at jeg betaler rundt 1000 for ettervekst, hver 6-7 uke. Gjprt det de siste 15 årene, ble tidlig grå.... Nå har jeg ikke vært hos frisør under pandemien. Har tatt etterveksten hjemme og spart masse penger 👍 Mulig jeg fortsetter med det, og bare klipper hos frisør et par ganger i året. 

Anonymkode: 84951...f17

Skrevet

Oi, dere går veldig ofte til frisør. Det blir jo utrolig dyrt i løpet av et år😱

Jeg har mørkt hår, og har begynt å få noen grå hår, så jeg farger (ikke bleker) i en farge som ligner min egen. 
Farger hos frisør 2-3 ganger i året, da klipper og kurer jeg håret samtidig. Husker ikke nøyaktig pris, men mellom 2000 og 2500 koster det. 
Farger ettervekst med hjemmefarge en gang mellom hver frisørtime sånn ca, når det blir for mange synlige grå hår. 

Anonymkode: 19eca...89a

Skrevet

Da jeg stripet håret gjorde jeg det ca hver 3.mnd. Farget etterveksten en gang mellom, så ca hver 6. uke. Etterhvert har jeg blitt så grå at det ikke ikke holder, så jeg begynte å farge etterveksten hjemme en gang mellom hver frisørtime. Nå har jeg sluttet å stripe og farger bare hjemme ca hver 3. uke. Må likevel bruke fargespray dem siste uka før jeg farger på nytt for å ikke se grå ut, så helt uaktuelt å være farge hos frisøren. 

Anonymkode: 98ab0...e81

Skrevet

Jeg innser at jeg sparer familien min for enorme utgifter. Seriøst, 1500-2000 kr hver 6-8 uke? Det er jo 7000-8000 kr i året! På hår! 😱 Jeg klipper meg på cutters én gang i året til 300 kr ...

Anonymkode: 589c2...02c

Skrevet

Jeg striper håret med hette ca hver 12. uke og betaler da 570 kr.

Anonymkode: 6b675...876

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.2.2021 den 22.39):

Hva innebærer det smittevernstillegget?

Anonymkode: a5fe0...241

Munnbind, antibac, ekstra tid for nedvasking av plass og kontaktflater. Desinfeksjonsmidler. Strøm og vaskepulver av ekstra maskinvask pga alle klutene vi bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...