Gå til innhold

Matboks til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pleid å bruke disse metallkoffertene, så det er plass til litt forskjellig oppi. Legger ikke skivene rett i, men i egne bokser. Nå begynner de spise så mye at de små plastboksene jeg har blir for små, eller de større for store for kofferten. 

Hvordan pakker dere en niste med 4 skiver, et eple og en yoghurt feks? Hvilke bokser er bra? 

Anonymkode: bf407...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger! Har prøvd forskjellige fra europris, men det blir ikke bra. Siste nå er at vi bruker matpapir. 

Anonymkode: 5bd94...369

Skrevet

Jeg tenker av og til at jeg burde byttet alle matboksene til Sistema

Anonymkode: 9337c...d32

Skrevet

Jeg bruker sistema, er kjempefornøyd.  Får 4 skiver i, et helt eple, og bruker å fylle den boksen med yoghurt. 

Anonymkode: 7afd1...d5b

Skrevet

Vi bruker Bendit matboksene, kjøper dem på Rema. De har et stort rom til brødskiver og et mindre til frukt, ingen løse deler som blir borte og enkel å vaske. 

images.jpeg.jpg

Anonymkode: 0c9e4...75c

Skrevet

Vi har mange rimelige fra Clas Ohlson og noen fra Mepal som brukes mye når de skal ha med salat e.l.

Ingen her som har med fire skiver da.

Anonymkode: 7f927...d9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Vi bruker Bendit matboksene, kjøper dem på Rema. De har et stort rom til brødskiver og et mindre til frukt, ingen løse deler som blir borte og enkel å vaske. 

images.jpeg.jpg

De bruker vi også, men har ikke funnet dem i det siste desverre. Våre er 5-7 år gamle og noen av dem trenger etterhvert og skiftes ut. Et par låser som har knekt av. Men uansett, dette er de mest praktiske og robuste boksene vi har hatt, de brukes daglig, tar lite plass på høykant i oppvaskmaskinen og er enkle å stable. Superpraktisk med én farge til hver av ungene og de har kontroll selv på hvilken boks som skal i hvilken sekk. 

Anonymkode: 6f54f...085

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De bruker vi også, men har ikke funnet dem i det siste desverre. Våre er 5-7 år gamle og noen av dem trenger etterhvert og skiftes ut. Et par låser som har knekt av. Men uansett, dette er de mest praktiske og robuste boksene vi har hatt, de brukes daglig, tar lite plass på høykant i oppvaskmaskinen og er enkle å stable. Superpraktisk med én farge til hver av ungene og de har kontroll selv på hvilken boks som skal i hvilken sekk. 

Så de for litt siden på Meny, det er ikke bare Rema som har Bend it.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så de for litt siden på Meny, det er ikke bare Rema som har Bend it.

Neida, vi kjøpte noen på Kiwi og noen på Rema, men jeg har fortsatt ikke sett dem her nede på sørlandet i det siste. De har bare de små runde her, så har tenkt i mitt stille sinn at de har gått ut av produksjon. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker sistema, er kjempefornøyd.  Får 4 skiver i, et helt eple, og bruker å fylle den boksen med yoghurt. 

Anonymkode: 7afd1...d5b

Kan skivene da legges rett i uten noe rundt uten å bli tørre?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

images.jpeg.jpg

Og skivene kan legges i uten noe rundt uten å bli tørre?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og skivene kan legges i uten noe rundt uten å bli tørre?

Ja, og tar du dem opp frosne om morgenen og smører på pålegg, er skivene som helt ferske når du skal spise dem 👍😊

Anonymkode: 06845...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...