Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #26 Skrevet 2. februar 2021 Musemor med tre søte små skrev (6 timer siden): Hvorfor ikke? Du vet selvfølgelig at det er flere voksne spillere enn barn? Da har de ikke blitt voksne enda. Anonymkode: 39300...9fa
sug lut Skrevet 2. februar 2021 #27 Skrevet 2. februar 2021 Musemor med tre søte små skrev (6 timer siden): Disse pangene kan du bruke i butikken til ting som å kjøpe balle, oppgradere bagen din, kjøpe remote pass og så vedere. Fnis, er det ikke litt uetisk å betale for balle?
Musemor med tre søte små Skrevet 2. februar 2021 #28 Skrevet 2. februar 2021 sug lut skrev (1 minutt siden): Fnis, er det ikke litt uetisk å betale for balle? 😂😂 Sorry, vi har vel også en lov mot det her i Norge (Uff da, her gikk det litt fort i svingene gitt)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #29 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Da har de ikke blitt voksne enda. Anonymkode: 39300...9fa I følge definisjonen av voksen (en person som blir regnet som fullt utvokst og klar til å delta i samfunnet, for eksempel gjennom arbeidsliv, ekteskap, økonomisk ansvar og politisk deltagelse) så er vi det. Jeg kan hvertfall kryss av for alle punkter. Og jeg tror vi har det mer gøy i livet vårt, vi som spiller Pokeon Go og andre spill, enn du har for du høres litt sur og bitter ut😆 Anonymkode: e9aab...e63
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #30 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): I følge definisjonen av voksen (en person som blir regnet som fullt utvokst og klar til å delta i samfunnet, for eksempel gjennom arbeidsliv, ekteskap, økonomisk ansvar og politisk deltagelse) så er vi det. Jeg kan hvertfall kryss av for alle punkter. Og jeg tror vi har det mer gøy i livet vårt, vi som spiller Pokeon Go og andre spill, enn du har for du høres litt sur og bitter ut😆 Anonymkode: e9aab...e63 Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #31 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Så fordi du ikke er interessert i det, så er de som driver med det barnslig? Er det fordi du anser deg selv som fasiten på voksen. Da har du i så fall virkelig høye tanker om deg selv. Du minner meg om sånn jeg var da jeg var 16. Da var jeg veldig opptatt av å være voksen og seriøs, og syntes at alt som smakte av lek var barnslig. Dessuten er du helt på jordet. Mye av spillverdenen, uansett plattform, er rettet mot voksne. Jeg er uansett glad for at jeg ikke har samme definisjonen på det å være voksen som du har. Min definisjon innebærer nemlig at når man er voksen, så står man fritt til å velge å gjøre ting som er gøy så lenge det ikke skader noen og at det å bevare barnet og det lekne i seg er en virkelig god ting. Anonymkode: c4d04...b03
Musemor med tre søte små Skrevet 2. februar 2021 #32 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Tror ikke du kjenner til spillet i det hele tatt, det er laget for folk som husker Pokemon fra de var små. Den kompleksiteten det har fått de siste årene tilsier at det er med for voksne enn barn
sug lut Skrevet 2. februar 2021 #33 Skrevet 2. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Men du forstår, din mening er veldig uinteressant. Det er som om du skulle mene at månen var en gul ost - det er helt greit, det skader ingen, men det er bevislig feil.
holahopp Skrevet 2. februar 2021 #34 Skrevet 2. februar 2021 Så høyt oppe i level dere alle er. Har ikke spilt så lenge 😂🙈
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. februar 2021 #35 Skrevet 2. februar 2021 652281392210 er min 😊 jeg har lagt til dere andre👍🏻
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. februar 2021 #36 Skrevet 2. februar 2021 holahopp skrev (55 minutter siden): Så høyt oppe i level dere alle er. Har ikke spilt så lenge 😂🙈 Har spilt siden starten. Men jeg kom ikke til level 40 før i høst. Koser meg med å spille. Målet mitt er først og fremst å fylle dexen med alle de forskjellige.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. februar 2021 #37 Skrevet 2. februar 2021 holahopp skrev (1 time siden): Så høyt oppe i level dere alle er. Har ikke spilt så lenge 😂🙈 Må ikke glemme at de som er høyt oppe i level også en gang har vært lavt i level
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2021 #38 Skrevet 2. februar 2021 holahopp skrev (1 time siden): Så høyt oppe i level dere alle er. Har ikke spilt så lenge 😂🙈 Med mange nye venner og gaveåpning og sending, så renner det fort på med xp etterhvert. Jeg har brukt fire og et halvt år på å komme til level 43, så det har ikke gått rasende fort med meg heller . Anonymkode: c4d04...b03
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #39 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Jeg tror dessverre du har et litt snevert syn her. Spilling kan være så mangt. Selv bruker jeg dataspill de gangene jeg trenger å koble ut verden, når jeg opplever for mye negativt stress der. Med negativt stress så mener jeg ting jeg ikke kan gjøre noe med, f.eks. at man venter på svar fra en advokat, familieproblemer som man ikke får gjort noe med eller at man blir sittende alene i julen. Jeg klarer meg bra, men noen ganger blir det litt for mye og i stede for å sykemelde meg så har rolle-spill via PC fungert som avkobling. Hodet får da en pause fra det negative stresset og jeg går inn i en verden hvor jeg for det meste av tiden har full kontroll og om jeg gjør en feil så kan jeg gå tilbake på en tidligere lagret versjon. Så klart så kan man bikke over til at spillet tar overhånd, så det må man være obs på spesielt når det gjelder online-spill. Jeg har tenkt litt på hvorfor jeg tror Pokemon Go treffer mange voksne. Jeg tror det rett og slett handler om det å samle ting, før gikk vi i skogen og samlet bær og røtter for å overleve...nå går vi rundt å samler Pokemons 😁. Man får også en del medaljer i spillet som belønning for de ulike tingene man gjør, dessuten finnes det flere ulike måter å spille det på. Jeg har sett eksempel på folk som kanskje ikke hadde noen venner, men som nå har fått en felles interesse med andre og går aldri alene lenger. Så ja du tenker kanskje dette er barnslig men sett deg inn i det før du dømmer. Anonymkode: 81e31...c4b
Admin Skrevet 3. februar 2021 #40 Skrevet 3. februar 2021 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #41 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Full mulig å være barnslig som voksen. Gøy er det også 👌🏻Men du trenger ikke være med på det, hvis du ikke vil 😉 Anonymkode: c023d...ba5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #42 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Er hverken sur eller bitter, er bare ikke interessert i å sitte å spille spill som er ment for barn. Jeg står for det jeg sier. Jeg mener at folk ikke er voksne, men relativt barnslige når man spiller spill. Enten om det er på tv, data, eller mobil. Det er MIN mening. Anonymkode: 39300...9fa Da spiller du vel hellere aldri brettspill med dine barn?? En ting er at du ikke er interessert i å spille spill, noe annet er å mene at de som spiller er barnslige. Blir det samme som om jeg skulle synes folk som forstår skjakk er autister eller at de som er med i en vinklubb er snobber. Forstår dessuten ikke hvorfor du har klikket deg inn på en tråd om Pokomon Go om du synes spilling er barnslig. Var det bare for å fortelle oss som spiller at vi er barnslige? For da tenker jeg: hvem er da barnslig? Anonymkode: e9aab...e63
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #43 Skrevet 8. februar 2021 Sent jeg også 😊 Anonymkode: fa50a...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå