Gå til innhold

Spiller du pokemon go?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi bli venner? 3616 6682 5202

Anonymkode: c4d04...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Skal vi bli venner? 3616 6682 5202

Sendt :)

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (1 minutt siden):

Sendt :)

Takk :)

Skrevet

Jeg også! 👍🏻

Skrevet
TøffiTrynet☠ skrev (1 minutt siden):

Jeg også! 👍🏻

Så fint!

Skrevet

5828 0468 4363. Jeg er ny, og vil gjerne ha flere å spille med 😊

Anonymkode: ac9f9...87d

Skrevet

1613 6471 7012 :)

Anonymkode: bca04...967

Skrevet

8438 2196 3749 

sender gaver hver dag 👍🏻

Anonymkode: 50535...5cc

Skrevet

Kan jeg spørre dere som spiller hva som fikk dere til å spille? Hva er motivasjonen? Min er å tilbringe tid med barna, samt mer bevegelse :) Ikke meningen å kuppe tråden, bare nysgjerrig på hva andres motivasjon er :) 

Anonymkode: f81c7...b80

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan jeg spørre dere som spiller hva som fikk dere til å spille? Hva er motivasjonen? Min er å tilbringe tid med barna, samt mer bevegelse :) Ikke meningen å kuppe tråden, bare nysgjerrig på hva andres motivasjon er :) 

Først var det for å spille med eldstemann og få litt aktivitet/skritt. Da de andre i familien slutta syntes jeg fremdeles at det var så gøy at jeg fortsatte :) Mannen mener at det er barnslig og at jeg er avhengig, men dette er hobbyen min.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Først var det for å spille med eldstemann og få litt aktivitet/skritt. Da de andre i familien slutta syntes jeg fremdeles at det var så gøy at jeg fortsatte :) Mannen mener at det er barnslig og at jeg er avhengig, men dette er hobbyen min.

Min hobby også! Avkobling liksom :) Enkelt og gøy :) 

Skrevet

Det begynte med at jeg spilte med ungene. Nå har de nesten slutta, men jeg og mannen spiller enda. Vi har blitt kjent med mange nye mennesker og fått gode venner gjennom spillet. Vi har vandregrupper på community days der vi går ut og spiser etterpå eller har piknik i en park (ikke akkurat i koronaåret), vi har egne chatte og raidegrupper og i det miljøet jeg spiller så har det også blitt spleisa 3 par. Enkel og avkoblende moro. 

Skrevet

kan noen forklare en nybegynner,  kjøper dere pokeballer? eller går dere så mye at dere får fylt opp på pokestops? går jo tom hele tiden 🙈

Anonymkode: 6f15c...7d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

kan noen forklare en nybegynner,  kjøper dere pokeballer? eller går dere så mye at dere får fylt opp på pokestops? går jo tom hele tiden 🙈

Man går. Og gjør oppgaver. Og mottar gaver fra venner. Da ordner det seg fort med baller.

Skrevet

Nei, det er for barn. Voksne folk spiller ikke pokemon. 

Anonymkode: 39300...9fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg startet å spille med sønnen min, da spillet kom. Han spiller ikke lenger nå, men jeg spiller.

Her er jeg heldig og har en gym rett utenfor boligen min, så jeg får baller og coins hele tiden. 

Anonymkode: f9e11...5cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg startet å spille med sønnen min, da spillet kom. Han spiller ikke lenger nå, men jeg spiller.

Her er jeg heldig og har en gym rett utenfor boligen min, så jeg får baller og coins hele tiden. 

har ikke skjønt det med gym,  hva gjør jeg der 🤣🙈 har en rett utenfor her jeg også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er for barn. Voksne folk spiller ikke pokemon. 

Anonymkode: 39300...9fa

Hvorfor ikke?

Du vet selvfølgelig at det er flere voksne spillere enn barn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

har ikke skjønt det med gym,  hva gjør jeg der 🤣🙈 har en rett utenfor her jeg også. 

Du kan gå inn, og dersom den er en annen farge enn deg kan du sloss mot de som står der og ta over gymmen.
Jo lengre du står, jo mer penger tjener du - opp til 50 mynter hver dag.
Disse pangene kan du bruke i butikken til ting som å kjøpe balle, oppgradere bagen din, kjøpe remote pass og så vedere.

Noen ganger er det også Raid på gymmer, da kan en eller flere sloss sammen om å stå ut den pokemonen det er raid på, og prøve å fange den etterpå. De man tar på raid en alltid 2* eller bedre

Skrevet

2622 0437 9375 Er min! Har lagt til dere andre 😊

Anonymkode: 1e75d...3db

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fyller opp de dagene jeg er på kontoret, og ikke har hjemmekontor.
Har en GoTach som ligger ved siden av telefonen som spinner og samler baller for meg :P
Har en gym og et stop rett utenfor kontorvinduet
(Nei, jeg spiller ikke når jeg sitter og jobber)

Får fort en 3-400 baller i løpet av en arbeidsdag....

Endret av Musemor med tre søte små
Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Du spinner jo for å få baller og sånn. Så kan du sloss mot de som står i gymmen, for å få de ut, så du kan sette inn din pokemon. Og da få coins for den tiden din står i gymmen. 

Skrevet

Vi er mange, jo! Så kult! Må ut å gå meg en runde for å skaffe gaver til dere alle sammen. :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...