Gå til innhold

Bommer på munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et symptom på noe eller bare noe jeg ikke har tenkt over før? Når jeg spiser med bestikk så har jeg begynt å bomme litt på munnen, dytter liksom maten borti leppene på veien inn. Mulug jeg alltid har gjort det, men har lagt merke til det i det siste, litt irriterende for maten ramler jo av av og til så jeg søler🥴🤔😅 Er det normalt?

Anonymkode: db75f...e32

Fortsetter under...

Skrevet

Nei 

Anonymkode: a8af3...01c

Skrevet

Kontakt fastlegen din. 

Anonymkode: d8306...bde

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Er dette et symptom på noe eller bare noe jeg ikke har tenkt over før? Når jeg spiser med bestikk så har jeg begynt å bomme litt på munnen, dytter liksom maten borti leppene på veien inn. Mulug jeg alltid har gjort det, men har lagt merke til det i det siste, litt irriterende for maten ramler jo av av og til så jeg søler🥴🤔😅 Er det normalt?

Du må bare gape mer. Det må være en fryd å se deg spise softis...

Skrevet

Nei, det tenker jeg ikke er vaanlig. Dårligere koordinasjon kanskje? Hvordan er koordinasjonen ellers?

Anonymkode: 6bbe3...a6c

Skrevet

Tja, det kan jo være symptom på noe nevrologisk. Ta kontakt med fastlegen. 

Anonymkode: 39cc7...e17

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Nei, det tenker jeg ikke er vaanlig. Dårligere koordinasjon kanskje? Hvordan er koordinasjonen ellers?

Ikke merket noe, eller jeg heller også drikke nedover magen av og til fordi jeg tror jeg er "koblet på" glasset. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke merket noe, eller jeg heller også drikke nedover magen av og til fordi jeg tror jeg er "koblet på" glasset. 

Jeg synes du skal få deg en time hos fastlegen din

Skrevet

Om det oppstår akutt så kan det være tegn på hjerneslag, og da er det 113 som gjelder. Men slik du beskriver så har det gått mer en en time siden (som er den akutte fasen), men du burde alikevell kontakte fastlegen din. Du kan ha hatt et lite slag, det kan være stress, det kan være noe nevrologisk, alt og ingenting med andre ord... Uansett, ikke normalt og burde sjekkes. 

Anonymkode: 3d85a...ad6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Om det oppstår akutt så kan det være tegn på hjerneslag, og da er det 113 som gjelder. Men slik du beskriver så har det gått mer en en time siden (som er den akutte fasen), men du burde alikevell kontakte fastlegen din. Du kan ha hatt et lite slag, det kan være stress, det kan være noe nevrologisk, alt og ingenting med andre ord... Uansett, ikke normalt og burde sjekkes. 

Anonymkode: 3d85a...ad6

Nei, det har vært slik noen uker hvertfall, tror jeg. Har liksom bare begynt å lure på om det er noe, eller kanskje det bare har vært sånn, men ikke plaget meg før. Stressa er jeg kontinuerlig og sover veldig dårlig.

Skrevet

Lege asap

Anonymkode: 2becc...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...