Gå til innhold

Har så lyst til å prøve analsex, men hvordan gå frem første gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vask deg ren innvendig først. Bruk dusjen, skru av dusjhodet og spyl inn. Gå så på do og fortsett til det er rent. Bruk godt med glidemiddel og klitorismasasjd. Ta det rolig. 

Anonymkode: 2808d...1bf

Sånn her gjorde jeg det:

1. Var ærlig med partner. Har lyst å prøve, men vet ikke om jeg tør. 

2. Tydelig og gjensidig forståelse og respekt for at man kan ombestemme seg underveis. 

3. En god flaske vin 😅 

4. Masse oppvarming, tenning og glidemiddel. 

5. Forsiktig penetrering. Var overraskende godt, men ikke noe jeg har gjentatt mange ganger. Tør ikke risikere å ødelegge noe. 

Anonymkode: 37a50...c6e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sånn her gjorde jeg det:

1. Var ærlig med partner. Har lyst å prøve, men vet ikke om jeg tør. 

2. Tydelig og gjensidig forståelse og respekt for at man kan ombestemme seg underveis. 

3. En god flaske vin 😅 

4. Masse oppvarming, tenning og glidemiddel. 

5. Forsiktig penetrering. Var overraskende godt, men ikke noe jeg har gjentatt mange ganger. Tør ikke risikere å ødelegge noe. 

Punkt nr.2 var viktig for meg grunnet press til seksuelle handlinger fra tidligere partner. Visste at min daværende aldri ville tvunget igjennom noe, men det var viktig for meg å snakke om det og avklare. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vær ærlig med deg selv om du ikke liker det. Ikke lat som om du har time of your life bare for å please mannen og være «spennende» i senga.

Anonymkode: 689b3...dca

Jeg tror ts ønsker svar fra noen som har erfaring. Ikke fra advokater eller psykologer.

Anonymkode: 39c1d...fc1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ts ønsker svar fra noen som har erfaring. Ikke fra advokater eller psykologer.

Ja?

#Dusje + gå på do

#Masse oppvarming

#Mye glidemiddel (egen for anal, som er mye seigere. Noen er også litt bedøvende) 

#Bruk god tid! 

#Viktig å slappe helt av. Hva du gjør og ikke gjør så ikke stram rompe/hofte/lår!

Anonymkode: 42455...abd

Du har fått bra tips over! Et par ting til:

- Analsex bør forberedes på flere måter, også kosthold. Ikke ta det etter fredagstacoen men spis sunt gjennom dagen i forkant, slik at du unngår vond mage.

- Glidemiddel er enormt viktig. Og for all del IKKE bruk babyolje. Den trekker seg inn i huden og gir motsatt effekt.

- Bruk tid, slapp av og kommuniser godt, både på forhånd og underveis. Ikke begynn rett på penis, varm litt opp enten med analplugg eller fingre. Smør også penis inn med masse glidemiddel.

- Du må være avslappet i kroppen og rumpa, ellers vil du automatisk stritte i mot.

Lykke til! Analsex anbefales ikke hele tiden, men kan være veldig godt under riktige forutsetninger :)

Anonymkode: 27d60...9f1

Bruk god glidemiddel! En finger først så litt fler for oppvarming! Må si at analsex med klitoris stimuli gir helt fenomenal orgasme! Det er faktisk helt rått! Mannen min hadde penisen i analen og brukte hånden til å presse ned mot penisen i skjeden. Mens jeg stimulerte klitoris. Det er noe av det råeste jeg har opplevd! Virkelig orgasmer uten like! Vi gjør det ikke ofte men de gangene vi gjør det er det helt sykt! Anbefales på det sterkeste. 
det er faktisk mye mye mer deilig for meg enn mannen. 

Anonymkode: afff8...807

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Bruk god glidemiddel! En finger først så litt fler for oppvarming! Må si at analsex med klitoris stimuli gir helt fenomenal orgasme! Det er faktisk helt rått! Mannen min hadde penisen i analen og brukte hånden til å presse ned mot penisen i skjeden. Mens jeg stimulerte klitoris. Det er noe av det råeste jeg har opplevd! Virkelig orgasmer uten like! Vi gjør det ikke ofte men de gangene vi gjør det er det helt sykt! Anbefales på det sterkeste. 
det er faktisk mye mye mer deilig for meg enn mannen. 

Hvorfor gjør dere det ikke på daglig basis hvis det er så digg?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det krever jo mye mer tid og forberedelse. 

Anonymkode: b3712...98d

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det krever jo mye mer tid og forberedelse. 

Vel, for de orgasmene som beskrives der tror jeg mange hadde tatt seg tid til dusj (de fleste dusjer vel før sex uansett) og ekstra langt forspill altså. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det tar mye mer tid. Samt toalett tilgjengelig vasking av rompe, hender, gåing ut naken osv. med 4 barn tilstede nesten hele tiden er det ikke alltid like lett å finne tid til egen kos som varer i noen timer

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vel, for de orgasmene som beskrives der tror jeg mange hadde tatt seg tid til dusj (de fleste dusjer vel før sex uansett) og ekstra langt forspill altså. 

I en travel hverdag har vi ikke så mye tid til rådighet. 

Anonym bruker skrev (På 30.1.2021 den 0.34):

Hvorfor mener du at det er utenkelig at advokater og psykologer har erfaringer?

On 1/29/2021 at 8:52 PM, Anonym bruker said:

Mannen nin vil gjerne prøve analsex. Jeg også, men jeg er litt pysete. Hvordan gå frem første gang?

Anonymkode: f1c65...79e

hadde takket pent nei, er sikkelig ekkelt

Anonymkode: 37c40...d75

Den perfekte mor, påan igjen skrev (På 31.1.2021 den 16.58):

Hvorfor mener du at det er utenkelig at advokater og psykologer har erfaringer?

Nå mente jeg ikke det da. Men for å svare på spørsmålet til hi. Listen over fra anonym #3 er fin. Du må ha lyst selvsagt. Jo kåtere du er, jo lettere går det. Du må slappe helt av. Og han må presse rolig til han er kommet innenfor første hindring. Da må han være helt rolig en liten stund, slik at du igjen slapper av og venner deg til den nye situasjonen, før han begynner å støte dypere. Han må vente til du er klar for mer. Du må styre han. Være sjef. Håper du har en omtenksom og sindig mann. Da blir det en fin opplevelse. Før dere forsøker bør du be han love deg at du skal bestemme alt, og at uansett hvordan det blir så vil du aldri høre noe mas fra han etterpå. Dere skal bare gjøre det en gang i utgangspunktet. To voksne oppegående  mennesker bør klare å bli enige her. Ikke overdriv er kanskje det beste rådet.

m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...