Gå til innhold

Kanskje håp om vaksine i sommer 😊

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hm, men kommer vi oss noe sted med ungene når ikke de er en del av vaksineprogram tro 🤔 venter i spenning.

Kjenner uansett på en varm bris av håp om tur til Hellas i høstferien. Herregud, det ville vært så deilig. 

Anonymkode: 81120...02d

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hm, men kommer vi oss noe sted med ungene når ikke de er en del av vaksineprogram tro 🤔 venter i spenning.

Kjenner uansett på en varm bris av håp om tur til Hellas i høstferien. Herregud, det ville vært så deilig. 

Jeg vil ikke tro at det forventes at man blir nektet innreise dersom vaksinen ikke er anbefalt. Nå har dessuten Hellas gått ut og sagt at i sommer vil man kunne komme til landet med bevis på negativ test 72 timer før avreise. Jeg har fortsatt tro på Hellas i sommer. Den troen har jeg inntil motsatt er bevist. Leid oss hus i 3 uker og det blir magisk 😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Jeg vil ikke tro at det forventes at man blir nektet innreise dersom vaksinen ikke er anbefalt. Nå har dessuten Hellas gått ut og sagt at i sommer vil man kunne komme til landet med bevis på negativ test 72 timer før avreise. Jeg har fortsatt tro på Hellas i sommer. Den troen har jeg inntil motsatt er bevist. Leid oss hus i 3 uker og det blir magisk 😊

Om du blir vaksinet første gang ca 15. juli, skal du ha andre dose ca 1. august og en fult fungerende vaksine fra ca 15. august. Skolestart omtrent 18. august gir en kort ferie.

Anonymkode: e12c9...742

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Ungene kan jo fortsatt bli smittet og bli syke. Men det er kanskje ikke like viktig som å ENDELIG få reise på ferie? 

Anonymkode: ac576...26e

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Om du blir vaksinet første gang ca 15. juli, skal du ha andre dose ca 1. august og en fult fungerende vaksine fra ca 15. august. Skolestart omtrent 18. august gir en kort ferie.

Anonymkode: e12c9...742

Såpass har jeg fått med meg. Vi satser på vaksine tidligere eller at man kan reise med negativ test. Vi får se. Vi er begge i risikogruppen så vi må bare se når vi får den. 

Ungene kan jo fortsatt bli smittet og bli syke. Men det er kanskje ikke like viktig som å ENDELIG få reise på ferie? 

Anonymkode: ac576...26e

Vi reiser selvfølgelig kun hvis det er trygt. Vi kommer til å følge alle regler. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det stresser jeg ikke med... Kommer ikke til å gidde å ta den likevel... 

Anonymkode: b143d...55c

Gidde faktisk. Jeg håper du har tenkt deg nøye om hvorfor du velger å avstå. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Planlegger feie i Frankrike de to siste ukene i juli, drar hvis det åpnes opp

Anonymkode: b327a...b43

Ikke sant. Har dessuten heldigvis gode avbestillingsvilkår. Frankrike er forresten fantastisk. Hvor i Frankrike skal du? 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Ikke sant. Har dessuten heldigvis gode avbestillingsvilkår. Frankrike er forresten fantastisk. Hvor i Frankrike skal du? 

Jepp, jeg har tenkt å la myndighetene bestemme om vi kan dra, ikke de anonyme damene her 😂

Vi har ikke planlagt ferdig, men vi startet i Paris og toger oss på skrå nedover mot Italia og Middelhavet. Planen er å avslutte med fem dager sol og bad i Rapallo før vi flyr hjem fra Genova, må sikkert ha en mellomlanding men 😊

Jepp, jeg har tenkt å la myndighetene bestemme om vi kan dra, ikke de anonyme damene her 😂

Vi har ikke planlagt ferdig, men vi startet i Paris og toger oss på skrå nedover mot Italia og Middelhavet. Planen er å avslutte med fem dager sol og bad i Rapallo før vi flyr hjem fra Genova, må sikkert ha en mellomlanding men 😊

Høres fantastisk ut!!!  Jeg vil bare anbefale å toge fra Nice og stoppe i små byer som feks Èze. Helt fantastisk! Ta også en liten tur innom Monaco. Gøy å være der når det er såpass nære😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Høres fantastisk ut!!!  Jeg vil bare anbefale å toge fra Nice og stoppe i små byer som feks Èze. Helt fantastisk! Ta også en liten tur innom Monaco. Gøy å være der når det er såpass nære😊

Der har vi vært flere ganger, så vi tar en ny vri i sommer 😊

Der har vi vært flere ganger, så vi tar en ny vri i sommer 😊

Da forstår jeg!  Genova er jo et flott utgangspunkt da. Vi tok ferje derfra til korsika en gang. Det var flott. Dårlig sjakktrekk å ikke bestille lugar da. 9 timer på havet ble i meste laget og måtte så kjøre i timesvis til hotellet etterpå 😅

On 1/29/2021 at 6:53 PM, mamma til adhd gutt<3 said:

On 1/29/2021 at 6:53 PM, mamma til adhd gutt<3 said:

spørs vel nå, siden den mest sannsynlig blir 2mnd for sen. 17 mai kan vi glemme i alle fall

Anonymkode: 959b9...d9f

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

spørs vel nå, siden den mest sannsynlig blir 2mnd for sen. 17 mai kan vi glemme i alle fall

Jeg tror vi vil ha 17 mai markeringer men det blir nok ikke som vanlig 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jeg i så fall litt lettet over, da jeg er i komite dette året 😅

• Opprett ny...