Gå til innhold

Noen hula hoop’ere her?⭕️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med rockering?

Tenkte å starte opp igjen etter maaaange år.Har en rockering som veier ca 2 kg.

Hvor fort merket dere endring på midjen?Og hvor ofte rocket dere?

Anonymkode: 6c8ae...9bb

Skrevet

Har nettopp begynt igjen etter keisersnitt. Min er 2,2 kg.

Det er fullstendig horribelt vondt, haha! Tidligere kunne jeg lett rocke i 20 min, nå klarer jeg maks 15 sekunder. Men begynner rolig, for jeg vet at det fungerer for min del, har markert midje fra før men den blir veldig mye mer markert med rockering. Venter på ringen av blåmerker rundt hele magen akkurat nå😄

Anonymkode: 49929...f17

Skrevet

Hah, nå fikk jeg flashback her, når var det alle her inne drev og rocka, tro? Må ha vært minst femten år siden. Mulig jeg også har en ring i kjelleren.

Anonymkode: 2c73e...fa7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hah, nå fikk jeg flashback her, når var det alle her inne drev og rocka, tro? Må ha vært minst femten år siden. Mulig jeg også har en ring i kjelleren.

Enig! Min står også i kjelleren. Tror jeg skal begynne igjen, er bare litt for kort tid siden jeg fødte.

Til hi: hadde super effekt på midjen. Rocket hver dag. Startet med ett minutt og økte gradvis opp til 20 min om dagen. kjempegøy! 

Anonymkode: 67aab...6a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hehe jeg var enig av de. Når jeg så innlegget, tenkte jeg den må jeg dra å finne på lofte. Det fungere kjempe bra

Anonymkode: 8b23a...de0

Skrevet

Hehe så gøy å høre dere😅Kanskje vi starter en trend igjen😋

Jeg mener å huske at jeg ble smalere så verdt et forsøk.Har bare ikke så lang tid på meg..3 mnd.....😬

Skrevet

He-he... jeg husker også at det var mange her inne som rokket en periode. Jeg slengte meg ikke med da, men fikk faktisk lyst til å gjøre det nå. Finnes det billige slike rokkeringer?

Anonymkode: cf725...060

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hehe så gøy å høre dere😅Kanskje vi starter en trend igjen😋

Jeg mener å huske at jeg ble smalere så verdt et forsøk.Har bare ikke så lang tid på meg..3 mnd.....😬

Hva er det du skal om 3 måneder da?

Anonymkode: 47eab...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...