Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Noen med erfaring med rockering? Tenkte å starte opp igjen etter maaaange år.Har en rockering som veier ca 2 kg. Hvor fort merket dere endring på midjen?Og hvor ofte rocket dere? Anonymkode: 6c8ae...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Har nettopp begynt igjen etter keisersnitt. Min er 2,2 kg. Det er fullstendig horribelt vondt, haha! Tidligere kunne jeg lett rocke i 20 min, nå klarer jeg maks 15 sekunder. Men begynner rolig, for jeg vet at det fungerer for min del, har markert midje fra før men den blir veldig mye mer markert med rockering. Venter på ringen av blåmerker rundt hele magen akkurat nå😄 Anonymkode: 49929...f17
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Hah, nå fikk jeg flashback her, når var det alle her inne drev og rocka, tro? Må ha vært minst femten år siden. Mulig jeg også har en ring i kjelleren. Anonymkode: 2c73e...fa7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hah, nå fikk jeg flashback her, når var det alle her inne drev og rocka, tro? Må ha vært minst femten år siden. Mulig jeg også har en ring i kjelleren. Anonymkode: 2c73e...fa7 Enig! Min står også i kjelleren. Tror jeg skal begynne igjen, er bare litt for kort tid siden jeg fødte. Til hi: hadde super effekt på midjen. Rocket hver dag. Startet med ett minutt og økte gradvis opp til 20 min om dagen. kjempegøy! Anonymkode: 67aab...6a9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hah, nå fikk jeg flashback her, når var det alle her inne drev og rocka, tro? Må ha vært minst femten år siden. Mulig jeg også har en ring i kjelleren. Anonymkode: 2c73e...fa7 Hehe jeg var enig av de. Når jeg så innlegget, tenkte jeg den må jeg dra å finne på lofte. Det fungere kjempe bra Anonymkode: 8b23a...de0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Hehe så gøy å høre dere😅Kanskje vi starter en trend igjen😋 Jeg mener å huske at jeg ble smalere så verdt et forsøk.Har bare ikke så lang tid på meg..3 mnd.....😬 Anonymkode: 6c8ae...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 He-he... jeg husker også at det var mange her inne som rokket en periode. Jeg slengte meg ikke med da, men fikk faktisk lyst til å gjøre det nå. Finnes det billige slike rokkeringer? Anonymkode: cf725...060
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hehe så gøy å høre dere😅Kanskje vi starter en trend igjen😋 Jeg mener å huske at jeg ble smalere så verdt et forsøk.Har bare ikke så lang tid på meg..3 mnd.....😬 Anonymkode: 6c8ae...9bb Hva er det du skal om 3 måneder da? Anonymkode: 47eab...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå