Gå til innhold

Kommer dere til å akseptere denne testmetoden hvis det blir pålagt?

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/nyheter/11919938/

I Kina har de nå begynt å teste folk i rompa ved å ta en vattpinne oppi der, rotere den rundt i 10 sekunder og så analysere pinnen. Kommer dere til å slippe helsepersonell til der hvis det blir innført slik testing i Norge?

Anonymkode: 7b489...ef1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De fleste her inne er villige til å gjøre absolutt alt regjeringen sier.

Anonymkode: 7b064...89a

Derfor spørsmålet mitt. 

Annonse

Så bra at man kan finne enda en ting å kritisere! 

Så tomme liv dere vil få når pandemien er over og dere ikke har restriksjoner å klage over. 

Men dere finner vel alltid noe, vil jeg tro. «Regjeringa» har jo skylden for det meste som er galt i verden 🙈

Anonymkode: 98f9c...86f

4 hours ago, Anonym bruker said:

https://www.tv2.no/nyheter/11919938/

I Kina har de nå begynt å teste folk i rompa ved å ta en vattpinne oppi der, rotere den rundt i 10 sekunder og så analysere pinnen. Kommer dere til å slippe helsepersonell til der hvis det blir innført slik testing i Norge?

heller det enn i nesa igjen 😏

Anonymkode: 158a0...7f6

Er da mange sammenhenger folk må ta temp eller undersøkes/tas prøver i rektum i helsesammenheng. Hvis det kan gi bedre/raskere svar, i en sammenheng som linket ; allerede i karantene, altså ikke som massetesting, så hvorfor ikke. Eller mener du Erna har analfetsj og hele viruset er funnet på for at folka i regjering kan stå og godte seg over at befolkningen må få en vattpinne i rompa? 

Anonymkode: 2ebff...b6e

Det går nok ikke, da jeg ikke har rumpehull lenger. Men hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke brydd meg stort. Det gjør antagelig mindre vondt en nesen, og i halsen brekker jeg meg så jeg må alltid faste før hver test for ikke å spy ut hele Teststasjon en.

Tviler sterkt på at det blir en hverdags  testmetode. Man finner det i sperm også i flere uker etter infeksjon, men det betyr ikke at det blir satt opp runkebuer på hvert hjørne. 

Anonymkode: 69524...60a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det går nok ikke, da jeg ikke har rumpehull lenger. Men hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke brydd meg stort. Det gjør antagelig mindre vondt en nesen, og i halsen brekker jeg meg så jeg må alltid faste før hver test for ikke å spy ut hele Teststasjon en.

Tviler sterkt på at det blir en hverdags  testmetode. Man finner det i sperm også i flere uker etter infeksjon, men det betyr ikke at det blir satt opp runkebuer på hvert hjørne

Anonymkode: 69524...60a

Å herregud, nå fikk jeg bilder her :ler:

Anonymkode: e2f33...ba7

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Er du tretten? Rompa er ikke flaut i helsesammenheng, skjønner du.

Anonymkode: 966b8...2e4

Hvor skrev jeg at det er flaut? Jeg stilte et spørsmål. Man kan ha problemer med å blottlegge seg slik for eksempel som følge av overgrep, tidligere utlagt tarm og diverse annet. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvor skrev jeg at det er flaut? Jeg stilte et spørsmål. Man kan ha problemer med å blottlegge seg slik for eksempel som følge av overgrep, tidligere utlagt tarm og diverse annet. 

Det gjelder mange situasjoner. Får man best resultat av å ta prøven i anus, så får vi som takler det, gjøre det,  og så har de sikkert alternativ for dem det ikke måtte passe for.

Hvorfor diskutere noe som det etter all sannsynlighet aldri kommer til å skje i Norge? Er det ikke nok problemer å ta av her i landet?

Anonymkode: 98f9c...86f

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ja og? Det gjelder ikke folk flest, altså. Normale mennesker klarer å gjennomføre normale helserelaterte prosedyrer. Hvilken tilfredsstillelse får du av å påpeke liksomproblemer?

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men det gjelder jo ved mange andre medisinske undersøkelser og.

Anonymkode: e2f33...ba7

Det kommer aldri til å bli «pålagt» en slik type test i Norge. I svært lang tid (altfor lang etter min mening) ville ikke regjeringen en gang gjøre det obligatorisk å teste seg når man ankom landet. De fleste tiltak i Norge er anbefalinger. Heldigvis er de fleste oppegående nok til å følge anbefalingene. 

Anonymkode: 16ba7...090

Anonym bruker skrev (På 29.1.2021 den 19.22):

Ja og? Det gjelder ikke folk flest, altså. Normale mennesker klarer å gjennomføre normale helserelaterte prosedyrer. Hvilken tilfredsstillelse får du av å påpeke liksomproblemer?

Hvilken tilfredsstillelse har du av å rakke ned på og latterliggjøre andre mennesker? Jeg stilte et spørsmål. Det er da måte på hvor krenket man skal bli av et nøytralt spørsmål på anonymt forum. Ro ned.

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hvilken tilfredsstillelse har du av å rakke ned på og latterliggjøre andre mennesker? Jeg stilte et spørsmål. Det er da måte på hvor krenket man skal bli av et nøytralt spørsmål på anonymt forum. Ro ned.

Du er ikke "andre mennesker" og virkelig langt fra nøytral.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du er ikke "andre mennesker" og virkelig langt fra nøytral.

Jeg er altså den samme personen som deg, siden jeg ikke er "andre mennesker" i forhold til deg? Hvordan får du ut av hovedinnlegget at jeg ikke er nøytral? Hva er jeg da?

• Opprett ny...