Gå til innhold

Dere som ikke bor i røde kommuner, holder dere dere helt for dere selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh nei! Jeg lever livet som normalt. Jeg går ofte på kino,spiser på restaurant 2-3 ganger i uken,går på kjøpesenter når jeg kjeder meg,å møter venner;familie og kjæreste.

Anonymkode: f292a...431

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Eller følger dere anbefalingene og er sosiale, med maks fem på besøk o.l ?

Anonymkode: a9cdf...0b9

Hvorfor skulle vi isolere oss? Verken jeg eller andre i husstanden er i risikogruppa, det er lite smitte i kommunen, og vi må jo leve på et eller annet vis. Vi går på treningssenter, kino, butikker, tenåringene møter venner. 

Milfy Way skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle vi isolere oss? Verken jeg eller andre i husstanden er i risikogruppa, det er lite smitte i kommunen, og vi må jo leve på et eller annet vis. Vi går på treningssenter, kino, butikker, tenåringene møter venner. 

Å følge anbefalingene er da ikke å isolere dere

Anonymkode: 834d1...db3

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å følge anbefalingene er da ikke å isolere dere

Anonymkode: 834d1...db3

Spørsmålet var om vi holdt oss for oss selv, altså isolert oss. Det har vi altså ikke gjort. Hva har det med anbefalingene å gjøre?

Vi holder oss ikke helt for oss selv. Ungene får besøke sine nærmeste venner og vi går i nutikken en gang i uka (bare en av oss da.) Foreløpig har vi voksne ikke truffet noen andre inne siden i høst en gang og vi har usatt fødselsdagsselskaper ol, men til uka har vi tenkt å møte en sydame for å få tatt mål til bunaden til hun som skal konfirmeres.

Anonymkode: 2f514...759

Annonse

On 1/27/2021 at 12:29 PM, Anonym bruker said:

Eller følger dere anbefalingene og er sosiale, med maks fem på besøk o.l ?

Anonymkode: a9cdf...0b9

5 stk er hele norge, her skal vi helst ikke ha besøk. Vi har besøk av besteforeldrene,men ingen andre

Anonymkode: e1dd5...fca

Jobber i helse og omsorg, selv om vi ikke har mye smitte i byen  så velger jeg å isolere meg litt ja. men det er pga jobb. Men ungene får lov til å drive aktiviteter. Men jeg slipper ingen inn på besøk her... Jeg lot en venninne komme på besøk på 3 meters avstand og dagen etter ble det oppdaget smitte på barnets trinn og karantene på den familien. Det ga meg nok kvaler til å redusere sånt igjen.. jeg venter heller litt til, men jeg har skjønt at jeg egentlig ikke har så  sosial som jeg trodde. men jeg er litt lei nå altså...

Anonymkode: ccbf9...af5

Her har vi ikke smitte og har ikke hatt det etter nyttår. Jeg isolerer meg ikke, men følger de rådene til myndighetene som til enhver tid gjelder. Jeg skjønner ikke helt problemstillingen i HI?

Anonymkode: a994f...df7

• Opprett ny...