Gå til innhold

Tips til tv benk - oppbevaring løsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en god vegg men foreløpig bare en tv benk i midten på denne veggen.

Vi trenger mer oppbevaring og lurer på om noen har gode løsninger ? 

Anonymkode: d736c...c25

Skrevet

Jeg bygget gulv til tak oppbevaringsløsning av ikea kjøkkenmoduler (de grunne for vegg) og så lot jeg det gå en rekke med skuffer videre som TV-benk. Noe à la bildet under, men med en benk ved siden av. Brukte noen åpne hyller for at det ikke skulle bli for kompakt og brøt opp med et par dører i annen farge enn resten (har grått, hvitt og ask så det ikke føles rotete).

Har både skuffer og skap, gull med dører som skjuler alt. Løsningen er 2,5*1,60 gulv til tak (har sokkel), og 2,20 tv-benk (stor TV 😄) med tre store skuffer under. Kappet til en benkeplate som topp i samme materiale som de åpne hyllene.

Jeg er superfornøyd ned løsningen. Hadde åpne hyller før, og da så det alltid rotete ut. Har bokhyller utenom (bygget rundt radiatoren), 40 cm er litt for dypt for bøker, går bort mye plass om de ikke skal stå i doble rader.

2B1AAFD8-EFB2-4A7D-ABEC-03E047AAB64A.jpeg

Anonymkode: 46ae0...c33

Skrevet

Vi har en rad med vegghengte «bestå»-skap over hele veggens lengde. 20 cm over gulv for enkelt renhold. 
Fungerer som tv-benk under den vegghengte tv’n, og har ellers planter, lamper og annen pynt oppå, og oppbevaring inni. 

Anonymkode: 40968...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...