Gå til innhold

Jeg har bursdag idag. Kjærsten har ikke gratulert meg... skal jeg si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, altså... 

Er unnskyldningen hans at han ikke har glemt, og nå har du 'ødelagt overraskelsen'? 

Pleier han å reagere så umodent? 

Her synes jeg det virker som om det ligger mer grums imellom dere enn bare en glemt bursdag. 

Fortsetter under...

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå):

Men, altså... 

Er unnskyldningen hans at han ikke har glemt, og nå har du 'ødelagt overraskelsen'? 

Pleier han å reagere så umodent? 

Her synes jeg det virker som om det ligger mer grums imellom dere enn bare en glemt bursdag. 

Han er litt den typen som ikke sier unnskyld, legger seg flat for noe, men heller vrir det over på meg... 

Anonymkode: 61fa9...2ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Han er litt den typen som ikke sier unnskyld, legger seg flat for noe, men heller vrir det over på meg... 

Jeg håper virkelig at han har mye som veier opp for en slik usjarmerende personlighet. 

Anonymkode: 7dbcc...d32

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg håper virkelig at han har mye som veier opp for en slik usjarmerende personlighet. 

Anonymkode: 7dbcc...d32

Jeg begynner å så tvil om akkurat det :(

Skrevet
Milfy Way skrev (4 timer siden):

Jeg synes at det er ekstra ille å glemme det når det bare har gått ett år. Da skal man jo være nyforelsket og fortapt i hverandre enda. Etter 20 års ekteskap og rutine hadde vært forståelig, men nykjærester? 

Jeg tenker at det er stikk motsatt. 

Anonymkode: 49ef8...9ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at det er stikk motsatt. 

Anonymkode: 49ef8...9ef

At man er mer nyforelsket etter 20 år som gift? Du lever i en illusjon. Alt blir mer rutine etter 20 år sammen. Ja, man elsker hverandre like mye, gjerne mer, men spenningen, begjæret og tilstanden der man er helt oppslukt i sin kjære og ikke klarer å tenke på noe annet, har roet seg ned. Forskningen viser at forelskelsen varer mellom 6 måneder og 2 år. Etter det går forelskelsen over i noe roligere og mer stabilt. Når man ikke gidder å legge innsats i bursdagen til kjæresten når man liksom skal være nyforelsket, hvordan blir det da om 20 år?

Annonse

Skrevet
Milfy Way skrev (2 minutter siden):

At man er mer nyforelsket etter 20 år som gift? Du lever i en illusjon. Alt blir mer rutine etter 20 år sammen. Ja, man elsker hverandre like mye, gjerne mer, men spenningen, begjæret og tilstanden der man er helt oppslukt i sin kjære og ikke klarer å tenke på noe annet, har roet seg ned. Forskningen viser at forelskelsen varer mellom 6 måneder og 2 år. Etter det går forelskelsen over i noe roligere og mer stabilt. Når man ikke gidder å legge innsats i bursdagen til kjæresten når man liksom skal være nyforelsket, hvordan blir det da om 20 år?

Bør ikke glemmes noen av av de. Ikke i starten for da skal man være så forelska og oppmerksom. Og ikke etter 20 år for det er virkelig noe i uttrykket "Happy wife, happy life". 

Anonymkode: dfce1...fa8

Skrevet

Skjønner virkelig at du er skuffet og sur. Hadde jeg også blitt. Hadde i det minste hjulpet hvis han erkjente det og unnskyldte. 

gratulerer med gårsdagen 🎈🎈

Skrevet
Gemini77/ skrev (4 timer siden):

Skjønner virkelig at du er skuffet og sur. Hadde jeg også blitt. Hadde i det minste hjulpet hvis han erkjente det og unnskyldte. 

gratulerer med gårsdagen 🎈🎈

Tusen takk :) glemme er lov! Så kan jeg «furte» og erte han isteden. Nå ga han meg skylda for at jeg ikke fikk noe oppmerksomhet og da blir jeg sur på ekte!

Skrevet
Milfy Way skrev (10 timer siden):

Så det paret jeg fortalte om, som er gift og har tre barn, er ikke kjærester heller? De bare roter litt sammen? Det kan være flere grunner til at man ikke vil ha hverandre på Facebook. For eksempel, hvis man bruker Facebook til å dele masse greier som er jobb- eller hobbyrelatert.

Man kan enkelt slå av varsler. Å ikke være venn med kjæresten sin på fb. er veldig pussig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...