Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #51 Skrevet 25. januar 2021 Snapchat har t.o.m en bursdagskake med lys ved siden av navnet til den som har bursdag...så han burde absolutt fått det med seg 🎂 Dårlig stil av typen din Anonymkode: 4f12b...e2f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #52 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Snapchat har t.o.m en bursdagskake med lys ved siden av navnet til den som har bursdag...så han burde absolutt fått det med seg 🎂 Dårlig stil av typen din Anonymkode: 4f12b...e2f Den har jeg ikke på... hadde jeg hatt det hadde han jo sett det. Men men. Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #53 Skrevet 25. januar 2021 8 hours ago, Anonym bruker said: Skrev med han igår, når klokka bikka midnatt. Da var han opptatt av at han ikke kunne spise mer godis fordi klokka var over 12 og det var slutt på sånt. Så våknet jeg i natt fordi jeg sov dårlig, sendte han bare en snap om det, og fikk "god morgen" tilbake litt senere. Har skrevet masse med han nå på mornigen og formiddagen, men han har ikke gratulert meg med dagen, ergo har han glemt det. Skal det være nødvendig å "minne han" på at kjærsten har bursdag? Eller bør han huske det av seg selv? Hvis jeg sier noe nå kommer han til å unnskylde seg og si "ja men jeg skulle ringe deg etterpå" eller noe, og hvis jeg ikke sier noe kommer han til å bli grinete fordi jeg ikke minte han på det... Anonymkode: 61fa9...2ce vokst opp er mitt tips Anonymkode: 52197...159
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #54 Skrevet 25. januar 2021 Det du fikk til bursdagen er et havarert forhold. Du handlet det selv.. Anonymkode: bbcf1...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #55 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det du fikk til bursdagen er et havarert forhold. Du handlet det selv.. Anonymkode: bbcf1...e1f Haha, på hvilket grunnlag kan du i det hele tatt si noe sånt?? Anonymkode: 61fa9...2ce
Mostly Harmless Skrevet 25. januar 2021 #56 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Han har det ikke så skrekkelig travelt, sengeliggende som han er. Jeg har nå sendt snapper av kaker og ballonger i håp om at han skal ta et hint; men den gang ei. Jeg er IKKE såra eller furten! Jeg kommuniserer med han på en helt vanlig måte 🙂 jeg er ikke grinete og jeg kommer ikke til å bli det heller. Men det hadde vært hyggelig å bli huska på, det er alt Anonymkode: 61fa9...2ce Hinting er en sterkt overvurdert kommunikasjonsmetode, og bør ikke defineres som "normal kommunikasjon" om man ikke ønsker seg et liv fullt av skuffelser.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #57 Skrevet 25. januar 2021 Orker ikke lese alt. Han er syk, har tid til å sjekke facebook osv. Der popper det jo opp hver gang folk har bursdag. Hvis ikke dukker det opp i feeden at folk har gratulert deg. Anonymkode: f3d45...8ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #58 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Orker ikke lese alt. Han er syk, har tid til å sjekke facebook osv. Der popper det jo opp hver gang folk har bursdag. Hvis ikke dukker det opp i feeden at folk har gratulert deg. Anonymkode: f3d45...8ea Er ikke venner på Facebook. Problemet mitt nå er ikke at han glemte det, det kunne han rodd seg unna ved å unnskylde. Istedenfor sier han at han hadde en plan om en hyggelig hilsen men at jeg ødela. Anonymkode: 61fa9...2ce
ostepop123 Skrevet 25. januar 2021 #59 Skrevet 25. januar 2021 Du, jeg skjønner det godt. Jeg hadde blitt kjempelei meg og skuffa. Og nå å legge skylda på deg, dét er usexy det.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #60 Skrevet 25. januar 2021 ostepop123 skrev (4 minutter siden): Du, jeg skjønner det godt. Jeg hadde blitt kjempelei meg og skuffa. Og nå å legge skylda på deg, dét er usexy det. Nettopp!! En fair greie å glemme, da unnskylder man seg og gratulerer. Og hvis tanken var å sende en lang bursdagsmelding iløpet av dagen så går det an å si gratulerer en gang iløpet av dagen når vi snakker sammen 24/7. OG jeg spurte om det var noe han hadde glemt idag og han sa nei Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #61 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nettopp!! En fair greie å glemme, da unnskylder man seg og gratulerer. Og hvis tanken var å sende en lang bursdagsmelding iløpet av dagen så går det an å si gratulerer en gang iløpet av dagen når vi snakker sammen 24/7. OG jeg spurte om det var noe han hadde glemt idag og han sa nei Anonymkode: 61fa9...2ce Beklager altså, men dette har du jo lagt opp til selv, gjennom hele dagen. Du vet at han er typen som snor seg unna og prøver å snu situasjonen når han blir presset. Du vet at han vet at du har bursdag i dag, og du vet at han etter alle solemerker har glemt det. Så i stede for å sende en klar beskjed så hinter du gjennom dagen og når han endelig skjønner hva du vil frem til, se da blir du sur fordi han reagerer akkurat slik du forutså. Hadde det ikke vært enklere, og hyggeligere, å si fra i dag tidlig? At han snur sin forglemmelse mot deg er svært usjarmerende, men siden du er klar over dette og likevel velger å være sammen med han kan du jo forsøke å unngå slike situasjoner? Hadde du gjort det hadde du fått en fin bursdag i stede for at begge er sure på hverandre. Anonymkode: 7dbcc...d32
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #62 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Beklager altså, men dette har du jo lagt opp til selv, gjennom hele dagen. Du vet at han er typen som snor seg unna og prøver å snu situasjonen når han blir presset. Du vet at han vet at du har bursdag i dag, og du vet at han etter alle solemerker har glemt det. Så i stede for å sende en klar beskjed så hinter du gjennom dagen og når han endelig skjønner hva du vil frem til, se da blir du sur fordi han reagerer akkurat slik du forutså. Hadde det ikke vært enklere, og hyggeligere, å si fra i dag tidlig? At han snur sin forglemmelse mot deg er svært usjarmerende, men siden du er klar over dette og likevel velger å være sammen med han kan du jo forsøke å unngå slike situasjoner? Hadde du gjort det hadde du fått en fin bursdag i stede for at begge er sure på hverandre. Anonymkode: 7dbcc...d32 Vi er ikke sure på hverandre? Voldsomt til overtolking. Jeg er sur fordi han åpenbart løy. Jeg har ikke gitt utrykk for det til han. Jeg hqr vært blid og hyggelig og melda med han etterpå. Har heller ikke hinta «gjennom dagen». Jeg sendte to subtile hint på snap før jeg spurte om han hadde glemt noe; alt innenfor en tidsramme på halvannen time? Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #63 Skrevet 25. januar 2021 Hvor lenge har dere vært kjærester? Anonymkode: 53a9d...4e9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #64 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor lenge har dere vært kjærester? Anonymkode: 53a9d...4e9 Og hvor gamle er dere? Anonymkode: 6d273...125
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #65 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Og hvor gamle er dere? Anonymkode: 6d273...125 Morsomt at man automatisk tenker at man er superung fordi man kan finne på å bli litt skuffa over at man blir glemt. Jeg er gammel nok til å ha 3 barn, vært gift i 12 år og skilt i 3 Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #66 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi er ikke sure på hverandre? Voldsomt til overtolking. Jeg er sur fordi han åpenbart løy. Jeg har ikke gitt utrykk for det til han. Jeg hqr vært blid og hyggelig og melda med han etterpå. Har heller ikke hinta «gjennom dagen». Jeg sendte to subtile hint på snap før jeg spurte om han hadde glemt noe; alt innenfor en tidsramme på halvannen time? Anonymkode: 61fa9...2ce Men da er der jo ingen problem? Ikke noe problem at han glemte det og ikke noe problem at han løy. Da skjønner jeg egentlig ikke noe av hele tråden, men det er greit. Håper du tross alt fikk en fin bursdag. Anonymkode: 7dbcc...d32
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #67 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Morsomt at man automatisk tenker at man er superung fordi man kan finne på å bli litt skuffa over at man blir glemt. Jeg er gammel nok til å ha 3 barn, vært gift i 12 år og skilt i 3 Anonymkode: 61fa9...2ce Hvorfor svarer ikke du på hvor lenge dere har vært ett par? Anonymkode: 53a9d...4e9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #68 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor svarer ikke du på hvor lenge dere har vært ett par? Anonymkode: 53a9d...4e9 Ikke mer enn et år, men jeg forstår ikke hvorfor verken det eller alderen vår er relevant for spørsmålet jeg i utgangspunktet stilte. Anonymkode: 61fa9...2ce
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2021 #69 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke mer enn et år, men jeg forstår ikke hvorfor verken det eller alderen vår er relevant for spørsmålet jeg i utgangspunktet stilte. Anonymkode: 61fa9...2ce Jeg synes at det er ekstra ille å glemme det når det bare har gått ett år. Da skal man jo være nyforelsket og fortapt i hverandre enda. Etter 20 års ekteskap og rutine hadde vært forståelig, men nykjærester?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #70 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke mer enn et år, men jeg forstår ikke hvorfor verken det eller alderen vår er relevant for spørsmålet jeg i utgangspunktet stilte. Anonymkode: 61fa9...2ce Kanskje fordi dere ikke er venner på Facebook. 🤔 Hørtes ut som dere har vært sammen i 2 uker Anonymkode: ead58...663
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2021 #71 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kanskje fordi dere ikke er venner på Facebook. 🤔 Hørtes ut som dere har vært sammen i 2 uker Anonymkode: ead58...663 Jeg kjenner ektepar med tre barn som ikke er venner på Facebook. De har bare ikke felles vennekrets der, og har derfor ingen interesse i å ha hverandre som venner.
Tvillingmamma2020 Skrevet 26. januar 2021 #72 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kanskje fordi dere ikke er venner på Facebook. 🤔 Hørtes ut som dere har vært sammen i 2 uker Anonymkode: ead58...663 Jeg bruker facebook ene og alene til å følge med på aktivitetene til ungene og skolesidene.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #73 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er ikke venner på Facebook. Problemet mitt nå er ikke at han glemte det, det kunne han rodd seg unna ved å unnskylde. Istedenfor sier han at han hadde en plan om en hyggelig hilsen men at jeg ødela. Anonymkode: 61fa9...2ce Ikke venner på Facebook? Han er ikke kjæresten din. Du er bare en han roter med Anonymkode: 91a7c...23d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2021 #74 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke venner på Facebook? Han er ikke kjæresten din. Du er bare en han roter med Anonymkode: 91a7c...23d Jeg har kun foreldre i klassen til barna på Facebook. Har ikke barna mine der engang. Er de ikke barna mine da? Anonymkode: 61fa9...2ce
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2021 #75 Skrevet 26. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke venner på Facebook? Han er ikke kjæresten din. Du er bare en han roter med Anonymkode: 91a7c...23d Så det paret jeg fortalte om, som er gift og har tre barn, er ikke kjærester heller? De bare roter litt sammen? Det kan være flere grunner til at man ikke vil ha hverandre på Facebook. For eksempel, hvis man bruker Facebook til å dele masse greier som er jobb- eller hobbyrelatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå