Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Skrev med han igår, når klokka bikka midnatt. Da var han opptatt av at han ikke kunne spise mer godis fordi klokka var over 12 og det var slutt på sånt. Så våknet jeg i natt fordi jeg sov dårlig, sendte han bare en snap om det, og fikk "god morgen" tilbake litt senere. Har skrevet masse med han nå på mornigen og formiddagen, men han har ikke gratulert meg med dagen, ergo har han glemt det. Skal det være nødvendig å "minne han" på at kjærsten har bursdag? Eller bør han huske det av seg selv? Hvis jeg sier noe nå kommer han til å unnskylde seg og si "ja men jeg skulle ringe deg etterpå" eller noe, og hvis jeg ikke sier noe kommer han til å bli grinete fordi jeg ikke minte han på det... Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Jeg hadde aldri sagt noe. Det bør man få med seg. Anonymkode: 34422...188
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde aldri sagt noe. Det bør man få med seg. Anonymkode: 34422...188 Takk, da er vi egentlig enige Til sammenligning, når han hadde bursdag diska jeg opp med digg middag og flotte gaver! Han kan ikke komme til meg nå da han er syk, men det går an å sende blomster... eller i det minste ei melding! Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Takk, da er vi egentlig enige Til sammenligning, når han hadde bursdag diska jeg opp med digg middag og flotte gaver! Han kan ikke komme til meg nå da han er syk, men det går an å sende blomster... eller i det minste ei melding! Anonymkode: 61fa9...2ce Enig. Sløvt å ikke huske det. Legg den inn på telefonen da om enn er dårlig til å huske. Anonymkode: 34422...188
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Enig. Sløvt å ikke huske det. Legg den inn på telefonen da om enn er dårlig til å huske. Anonymkode: 34422...188 Mhm.. kjenner jeg er bittelitt skuffa. Men får drite i det. Han kan bare ha det så godt om det ikke var viktig nok for han 😅 Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Det er ikke alle voksne som bryr seg like mye om bursdager, så det er slett ikke sikkert han tenker over det. Jeg har vært gift i godt over 20 år og jeg sier ifra når det nærmer seg min bursdag, nå er det bare en uke til, tenkte jeg skulle invitere mamma på kaffe og kake osv. Helt umulig for han å glemme, haha. Han bryr seg ikke nevneverdig om sin, men siden jeg synes bursdager er koselig lager jeg alltid mat han liker, kjøper blomster til bordet og gave. Så da får jeg det igjen, når jeg minner han på at jeg har bursdag. Anonymkode: 9f493...89f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Vet du, folk er forskjellige. Hvis du blir snurt for å ikke få gaver på bursdagen din, slik du disket opp for han anmoder jeg deg til at neste gang lar du vær å diske opp hvis det er sånn at du forventer å få det samme i retur. Dagen er langt fra over. Gratulasjon kommer nok sikkert. og du... Gratulerer med dagen! 🥳 Anonymkode: 3636c...fdb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vet du, folk er forskjellige. Hvis du blir snurt for å ikke få gaver på bursdagen din, slik du disket opp for han anmoder jeg deg til at neste gang lar du vær å diske opp hvis det er sånn at du forventer å få det samme i retur. Dagen er langt fra over. Gratulasjon kommer nok sikkert. og du... Gratulerer med dagen! 🥳 Anonymkode: 3636c...fdb Neinei, trenger ikke gaver! Jeg er en sånn som setter mer pris på kortet så hadde vært overlykkelig over bare en hilsen på snap Han er mann. Forventer ikke middag og gjennomtenkte gaver 😅 Tusen takk 😁 Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Nei, er du gal, du må jo ikke si noe! Det er MYE bedre å gå rundt å være snurt og krenket. Å glemme noe når man er i et forhold er jo fullstendig uhørt, ikke minst når klokken alt er hele 11.30 og nesten hele dagen har gått. Gratulerer med dagen! Anonymkode: 7dbcc...d32
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 Sender kjæresten din snapp på natta fordi du ikke får sove, er du 17 år? Anonymkode: f3feb...8e2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 Selvfølgelig skal du si noe! Slutt med passiv aggressiv krigføring. I et parforhold legger man til rette for at den andre skal lykkes. Klistre på deg et smil og send melding om han husket du fyller år i dag Anonymkode: bbcf1...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke alle voksne som bryr seg like mye om bursdager, så det er slett ikke sikkert han tenker over det. Jeg har vært gift i godt over 20 år og jeg sier ifra når det nærmer seg min bursdag, nå er det bare en uke til, tenkte jeg skulle invitere mamma på kaffe og kake osv. Helt umulig for han å glemme, haha. Han bryr seg ikke nevneverdig om sin, men siden jeg synes bursdager er koselig lager jeg alltid mat han liker, kjøper blomster til bordet og gave. Så da får jeg det igjen, når jeg minner han på at jeg har bursdag. Anonymkode: 9f493...89f Selv om man "ikke bryr seg om bursdager", så er det vanlig kutyme og høflighet å gratulere med dagen, i hvert fall når det gjelder kjæreste og nærmeste familie. Anonymkode: 48ed0...972
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #13 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Nei, er du gal, du må jo ikke si noe! Det er MYE bedre å gå rundt å være snurt og krenket. Å glemme noe når man er i et forhold er jo fullstendig uhørt, ikke minst når klokken alt er hele 11.30 og nesten hele dagen har gått. Gratulerer med dagen! Anonymkode: 7dbcc...d32 Det er jo enkelte ting som man bare ikke glemmer. Anonymkode: 48ed0...972
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #14 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Sender kjæresten din snapp på natta fordi du ikke får sove, er du 17 år? Anonymkode: f3feb...8e2 Ja det gjør jeg faktisk, sender til flere andre og om så er Anonymkode: 61fa9...2ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #15 Skrevet 25. januar 2021 Jeg glemte samboeren min sin bursdag to år på rad, blandet datoer, er helt håpløs på bursdagsdatoer. Anonymkode: 146d2...6a9
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #16 Skrevet 25. januar 2021 Gratulere med dagen, Primadonna! Hvis du vil han skal huske bursdagen din, må du starte før selve dagen med å minne han på det. Slutt å være en opphøyd, passiv agressiv, fjortis! Anonymkode: 2c8c9...ca6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #17 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skrev med han igår, når klokka bikka midnatt. Da var han opptatt av at han ikke kunne spise mer godis fordi klokka var over 12 og det var slutt på sånt. Så våknet jeg i natt fordi jeg sov dårlig, sendte han bare en snap om det, og fikk "god morgen" tilbake litt senere. Har skrevet masse med han nå på mornigen og formiddagen, men han har ikke gratulert meg med dagen, ergo har han glemt det. Skal det være nødvendig å "minne han" på at kjærsten har bursdag? Eller bør han huske det av seg selv? Hvis jeg sier noe nå kommer han til å unnskylde seg og si "ja men jeg skulle ringe deg etterpå" eller noe, og hvis jeg ikke sier noe kommer han til å bli grinete fordi jeg ikke minte han på det... Anonymkode: 61fa9...2ce Menn er ikke alltid like flink til sånn. Det er bare sånn mange er. Nei, ville ikke sagt noe. Han kommer til å komme på det etterhvert om noen uker😅 Da kan han bli så sur han bare vil, han har ingen grunn til å være det... Kommer han ikke på det, "glemmer" du han neste gang. Anonymkode: 49ef8...9ef
Listedamen Skrevet 25. januar 2021 #18 Skrevet 25. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Gratulere med dagen, Primadonna! Hvis du vil han skal huske bursdagen din, må du starte før selve dagen med å minne han på det. Slutt å være en opphøyd, passiv agressiv, fjortis! Anonymkode: 2c8c9...ca6 Stått opp med feil fot i dag? Å kalle noen for primadonna fordi de ønsker å bli gratulert med dagen av sin egen kjæreste, er bare lavmål. Hadde HI krevd krone på hodet, oppvartning fra midnatt til midnatt og gospelkor til å synge bursdagssangen, så kunne vi ha begynt å nevne litt primadonnatendenser. Men å kun ønske en gratulasjon fra kjæresten? Ikke engang i nærheten av primadonna. HI - Gratulerer så masse med dagen🥳
Kira Skrevet 25. januar 2021 #19 Skrevet 25. januar 2021 Gratulerer så mye med dagen 🎉🇳🇴 Jeg hadde nok blitt lei meg hvis mannen glemte bursdagen min, og det hadde jeg også gitt beskjed om 😜
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #20 Skrevet 25. januar 2021 Hvor lenge har dere vært kjærester da? Hvis svaret er 25 år har du all grunn til bli sur. Mindre enn 5 år; ingen grunn til å bli sur. Anonymkode: c5485...6e1
Kira Skrevet 25. januar 2021 #21 Skrevet 25. januar 2021 (endret) Listedamen skrev (3 minutter siden): Stått opp med feil fot i dag? Å kalle noen for primadonna fordi de ønsker å bli gratulert med dagen av sin egen kjæreste, er bare lavmål. Hadde HI krevd krone på hodet, oppvartning fra midnatt til midnatt og gospelkor til å synge bursdagssangen, så kunne vi ha begynt å nevne litt primadonnatendenser. Men å kun ønske en gratulasjon fra kjæresten? Ikke engang i nærheten av primadonna. HI - Gratulerer så masse med dagen🥳 Gospelkor til å synge bursdagssang hørtes jo bare helt fantastisk ut 😍 Endret 25. januar 2021 av Kira Skrivefeil
Listedamen Skrevet 25. januar 2021 #22 Skrevet 25. januar 2021 Kira skrev (3 minutter siden): Gospelkor til å synge bursdagssang hørtes jo bare helt fantastisk ut 😍 Haha, i grunnen enig der🙈 Kanskje det er en primadonna i oss alle😌
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #23 Skrevet 25. januar 2021 Gratulerer med dagen 😄🥳🥳 du må si ifra til han, ja. Men som en vennlig påminnelse. Og dersom bursdag er viktig for deg (jeg personlig mener det bør være viktig for alle 😃) må du bare snakke masse om bursdag og hva du ønsker deg i ukene FØR bursdagen neste år, så trenger du ikke lure på om han kommer til å huske det eller ikke 😊 Anonymkode: eecbb...4da
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #24 Skrevet 25. januar 2021 Listedamen skrev (22 minutter siden): Stått opp med feil fot i dag? Å kalle noen for primadonna fordi de ønsker å bli gratulert med dagen av sin egen kjæreste, er bare lavmål. Hadde HI krevd krone på hodet, oppvartning fra midnatt til midnatt og gospelkor til å synge bursdagssangen, så kunne vi ha begynt å nevne litt primadonnatendenser. Men å kun ønske en gratulasjon fra kjæresten? Ikke engang i nærheten av primadonna. HI - Gratulerer så masse med dagen🥳 Hun forventet jo å få gratulasjon idet klokken bikket 00.00! Og hun forsøker å forstyrrer nattesøvnen hans, i et desperat forsøk på å få en gratulasjon. Det er primadonna! Anonymkode: 2c8c9...ca6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2021 #25 Skrevet 25. januar 2021 Kira skrev (27 minutter siden): Gospelkor til å synge bursdagssang hørtes jo bare helt fantastisk ut 😍 Hadde heller valgt Metallica🤪 Anonymkode: 49ef8...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå