Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere som har tenkt å vaksinere dere,skal dere få barna vaksinert også?

Å hvis jeg vil vaksinere barnet vårt mens faren er imot det,får ikke jeg vaksinert barnet da? Står jo at vi egentlig må være enige om alle medisinske spørsmål. Jeg har hovedomsorgen å far har barnet annenhver helg.

Anonymkode: 795ab...c23

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Å hvis jeg vil vaksinere barnet vårt mens faren er imot det,får ikke jeg vaksinert barnet da? Står jo at vi egentlig må være enige om alle medisinske spørsmål. Jeg har hovedomsorgen å far har barnet annenhver helg.

Vaksinen er ment for voksne, ikke barn. Så selvfølgelig skal du ikke vaksinere barnet, BW. 

Anonymkode: 3f93e...9f1

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Vaksinen er ment for voksne, ikke barn. Så selvfølgelig skal du ikke vaksinere barnet, BW. 

Herregud for ett nedlatende svar!!

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hadde du fulgt litt med, så hadde du visst det.

Anonymkode: 24f87...ac1

Da burde ingen spørsmål være lov her da,alt kan du google deg frem til. Bli voksen og lær deg folkeskikk! Første skritt er å svare folk på en hyggelig og fin måte!

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Vaksinene er ikke godkjente for barn under 16 år siden de ikke er blitt testet ut på denne aldersgruppen.

Anonymkode: 304b0...d34

Ahh okey det har jeg ikke fått med meg,men takk for opplysningen :) Da har jeg en mindre bekymring.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Da burde ingen spørsmål være lov her da,alt kan du google deg frem til. Bli voksen og lær deg folkeskikk! Første skritt er å svare folk på en hyggelig og fin måte!

Jeg har svart deg på det du spurte om, på en hyggelig og fin måte.

Anonymkode: 24f87...ac1

1 hour ago, Anonym bruker said:

ingen under 18 skal ta vaksinen

Anonymkode: 2bdd2...58d

Det får vi se hbis/når en vaksine blir anbefalt for barn. Hvis det å vaksinere barna blir nødvendig for å få smitten langt nok ned, blandt annet for å unngå mutasjoner, og den blir vurdert som trygg nok, regner jeg med at jeg vil det.

Anonymkode: 682b6...527

Annonse

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

1)Det er ikke det det handler om. 

2) Følg med på anonymkodene.

Problemet er akkurat denne brukeren. Ikke nødvendigvis spørsmålet. 

• Opprett ny...