Gå til innhold

Tilbehør til kyllingvinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen blir det kyllingvinger her i huset, med et godt sting av chili. Noen som har forslag til tilbehør? Det må være forholdsvis enkelt, orker ikke å stå på kjøkkenet i "hele" morgen. Gjerne en god dip også. 

Anonymkode: db047...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville laget potetbåter, eller så ville jeg ha laget  potetsalat i dag 🙂, å en god salat til 🙂. Men ris med soyasaus er også godt til, å stekte maiskolber 🙂

Anonymkode: 5fa4e...940

Skrevet

Her i huset et kyllingvinger litt sånn mellom snacks/forrett, man greier jo ikke bli mett på det. Så vi har ikke tilbehør til det heller.

Men pommes frites og salat og løkringer og sånt?

Anonymkode: 9a665...7ee

Skrevet

Spist det idag. Og da hadde vi couscous, gresk salat og gresk dressing (pose fra knorr) pluss mannen bruker barbeque saus. Nydelig godt var det 😊

Anonymkode: 66ece...09c

Skrevet

Vi hadde kyllingvinger med salat, mac n cheese og loff i går😌

Anonymkode: 674a5...81c

Skrevet

Pleier ha hvitløksbrød og en salat til, eller potetsalat og loff (jaaada, usunt som fy).

Anonymkode: 75414...b77

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Pleier ha hvitløksbrød og en salat til, eller potetsalat og loff (jaaada, usunt som fy).

Anonymkode: 75414...b77

Usunt er helt ok det! Av og til, i alle fall. Vi har bestemt oss for å "tømme" kjøleskapet for grønnsaker og frukt, og så bestemte husets tenåring at vi skulle ha Maurud-dipp til...  Jeg er ikke så glad i akkurat det, så jeg mikser nok litt egen dipp ved siden.  

Så da ser det ut til å bli kyllingvinger med det huset har av grønnsaker i kjøleskapet. Takk for tips! Tar gjerne i mot flere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.1.2021 den 15.31):

I morgen blir det kyllingvinger her i huset, med et godt sting av chili. Noen som har forslag til tilbehør? Det må være forholdsvis enkelt, orker ikke å stå på kjøkkenet i "hele" morgen. Gjerne en god dip også. 

Gulrøtter, selleri og agurk kuttet i staver med god dip til. 

Anonymkode: ed952...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...