Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Vi skal gifte oss i Mai og kjolen min har bar rygg og ermer. Jeg har veldig lyst til å ha litt brunfarge til da og lurer på hva dere ville gått for?Solarium eller krem med bruningseffekt? Anonymkode: e6dcb...be8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Solarium.. Mer naturlig farge dessverre Anonymkode: 1cdde...5b1
☆☆☆ Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Fristande å seie ingen av delene. Risikoen er jo der for å måtte stille solbrent eller med ujamn sjølvbruning. Men eg forstår det slik at du har bestemt deg for ein av delene. Og då vil eg seie sjølvbruning, ikkje for mykje og gjort av nokon som kan seg med det. Men eg vil stå på at ingen av løysingane er gode.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Noen få timer med solarium gir den fineste fargen. Jeg skjønner godt at du vil ha litt farge på kroppen en slik dag og hadde tatt solarium uten noen skupler. Anonymkode: ce12f...f96
amandine Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Hvis kjolen har bar rygg ville jeg aldri tatt solarium, da ender du vel opp med hvite flekker på skulderbladene? Jeg hadde gjort som Donald, tatt spray tan.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 amandine skrev (10 minutter siden): Hvis kjolen har bar rygg ville jeg aldri tatt solarium, da ender du vel opp med hvite flekker på skulderbladene? Jeg hadde gjort som Donald, tatt spray tan. Får man hvite flekker?Hvorfor? Anonymkode: e6dcb...be8
amandine Skrevet 23. januar 2021 #7 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Får man hvite flekker?Hvorfor? Anonymkode: e6dcb...be8 Vet ikke? Jeg tar ikke solarium selv, men jeg ser det gjerne på folk, hvite områder akkurat på "vingen", liksom? Innbiller meg det er der det hviler mest vekt når man ligger? Noen har på rumpa også?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #8 Skrevet 23. januar 2021 amandine skrev (2 minutter siden): Vet ikke? Jeg tar ikke solarium selv, men jeg ser det gjerne på folk, hvite områder akkurat på "vingen", liksom? Innbiller meg det er der det hviler mest vekt når man ligger? Noen har på rumpa også? Det får jeg også, hvite flekker på vingene og på rumpa. Anonymkode: 3b642...d08
Kira Skrevet 23. januar 2021 #9 Skrevet 23. januar 2021 Definitivt spray tan. Har gjort det selv et par ganger før bryllup (hvor jeg har vært gjest), og går man til en som er flink blir det veldig bra
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #10 Skrevet 23. januar 2021 Økologisk spraytan med antiokidanter så klart Anonymkode: cfd5a...282
amandine Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 Hvis du ikke har noe sted i nærheten der du kan ta spraytan ville jeg bedt en venninne eller mannen om hjelp til selvbruning litt forsiktig. Kjøp noen gode dråper du kan blande i body lotion og ta det gradvis og forsiktig. Du vil ikke bli helt Donald, men få en fin glød. Jeg bruker Clarins sine til både kropp og ansikt når det "trengs".
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #12 Skrevet 23. januar 2021 Takk for svar🥰usikker om det er noen som driver med spraytan her i området.Hvis ikke så får jeg teste meg litt frem med kremer mot bryllupet🙈og håpe på det beste.... Anonymkode: e6dcb...be8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #13 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar🥰usikker om det er noen som driver med spraytan her i området.Hvis ikke så får jeg teste meg litt frem med kremer mot bryllupet🙈og håpe på det beste.... Anonymkode: e6dcb...be8 Jeg ville gått for solarium. Nå er det lenge til mai, så du kan jo teste det ut for å se om resultatet blir jevnt. Jeg får aldri hvite flekker, og har ikke sett det på andre heller. Anonymkode: a40b4...116
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #14 Skrevet 23. januar 2021 Er ikke selvbruning litt risky hvis du skal ha hvit kjole? Anonymkode: b4b7c...10c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #15 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Er ikke selvbruning litt risky hvis du skal ha hvit kjole? Anonymkode: b4b7c...10c Hmm ja er kanskje det?Ble usikker nå:.. Anonymkode: e6dcb...be8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #16 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Er ikke selvbruning litt risky hvis du skal ha hvit kjole? Anonymkode: b4b7c...10c Du nør jo gjøre det i god tid, ikke kvelden før. Anonymkode: a6ac1...3c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #17 Skrevet 23. januar 2021 Ta litt solarium...får ikke hvite flekker, fikk det når jeg var ung, men tror ikke det er slik lenger, sikkert bedre solarium nå. Anonymkode: 314d8...2e3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #18 Skrevet 23. januar 2021 Hadde aldri tatt sjansen på selvbruning. Det er så stygt. Ta solarium noen få ganger før bryllupet, og siste gang max 3-4 dager før, eller gjerne en uke, så får du fin farge uten at du ser nygrillet ut. Anonymkode: c35b7...4eb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #19 Skrevet 23. januar 2021 Solarium! Aner ikke hva det der med hvite flekker er, for det har jeg aldri opplevd. Men solsengene er veldig bra nå. Etter bare 20 min har jeg en fin glød. Så det holder med noen få omganger, så har du jevn og fin farge. Anonymkode: 24b27...061
it-mamma Skrevet 23. januar 2021 #20 Skrevet 23. januar 2021 Ville egentlig ikke valgt noen av de. Må man være solbrun på vinteren da? Skulle jeg valgt ville jeg tatt spraytan hos en profesjonell. Test det en gang først i god tid før bryllupet og med noe hvite klær det ikke er så nøye med.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #21 Skrevet 23. januar 2021 it-mamma skrev (46 minutter siden): Ville egentlig ikke valgt noen av de. Må man være solbrun på vinteren da? Skulle jeg valgt ville jeg tatt spraytan hos en profesjonell. Test det en gang først i god tid før bryllupet og med noe hvite klær det ikke er så nøye med. Er i Mai vi gifter oss så da er våren/sommeren iallefall på vei.Skal sjekke spraytan☺️ Anonymkode: e6dcb...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå