Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #26 Skrevet 23. januar 2021 Veldig flott jente! Virker også som hun har hodet på rett plass, er behagelig og trivelig😊 Anonymkode: 30f65...0cc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #27 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenker du at kongeparet ikke har jobbet gjennom livet? Er dette noe du mener oppriktig? Anonymkode: 49c4e...4f1 Det forbauser meg faktisk veldig at så mange voksne (?) har så liten innsikt i hva f eks som er kongefamiliens plikter - og jobb! Er det basert på manglende skolegang, evne til å tilegne seg kunnskap eller en slags barnslig ignoranse og selvopptatthet? Hvordan er det i hele tatt mulig å ikke ha forstått at kongefamilien faktisk jobber? Anonymkode: 78d37...a05
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #28 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det forbauser meg faktisk veldig at så mange voksne (?) har så liten innsikt i hva f eks som er kongefamiliens plikter - og jobb! Er det basert på manglende skolegang, evne til å tilegne seg kunnskap eller en slags barnslig ignoranse og selvopptatthet? Hvordan er det i hele tatt mulig å ikke ha forstått at kongefamilien faktisk jobber? Anonymkode: 78d37...a05 Om jeg skal la fordommene mine få fritt spillerom så tror jeg det ofte er samme menneskene som mener at korona bør slippes fritt, innvandrerene stjeler jobbene og voldtar døtrene våre og at Trump egentlig vant valget. Anonymkode: 49c4e...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #29 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Pen jente, men denne fascinasjonen din er drøy. Anonymkode: a05fc...225 Fascinasjon var vel å trekke det litt langt.... Var vel mer som at dette bildet dukket opp i anledning bursdagen, og tenker at hun er ei veldig pen jente. Tenker det innimellom uten at det ligger noe mer bak, f eks syns jeg Marion Ravn er pen, Mette-Marit, Marta Louise, hun musikeren fra sør-vestlandet som jeg ikke husker navnet på, han politisjefen (Bolstad?)....ja, mange egentlig. Syns ikke du det om noen? Anonymkode: 78d37...a05
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #30 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fascinasjon var vel å trekke det litt langt.... Var vel mer som at dette bildet dukket opp i anledning bursdagen, og tenker at hun er ei veldig pen jente. Tenker det innimellom uten at det ligger noe mer bak, f eks syns jeg Marion Ravn er pen, Mette-Marit, Marta Louise, hun musikeren fra sør-vestlandet som jeg ikke husker navnet på, han politisjefen (Bolstad?)....ja, mange egentlig. Syns ikke du det om noen? Anonymkode: 78d37...a05 ikke meg du svarer, men jeg synes det er stor forskjell på å kommentere det på en voksen og på et barn. Jeg synes at kommentaren din om at du ikke kan se deg mett på hun var litt ekkel rett og slett. Anonymkode: d9cb0...fa3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #31 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): ikke meg du svarer, men jeg synes det er stor forskjell på å kommentere det på en voksen og på et barn. Jeg synes at kommentaren din om at du ikke kan se deg mett på hun var litt ekkel rett og slett. Anonymkode: d9cb0...fa3 Det er en helt vanlig kommentar her jeg er fra: Det juletreet er så vakkert at jeg greier ikke å se meg mett på det! Hva gjelder barn: var en reklame av en baby som var så nydelig at jeg greide ikke å se meg mett på den!! Anonymkode: 78d37...a05
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #32 Skrevet 23. januar 2021 For et utseendefokus her inne. Fokus på medfødt genetisk utseende er ikke bra. Å påpeke at det er fint at hun ikke er oversminket er mer ok. Jeg bet meg merke til at hun hadde tre piercinger i det ene øret. Synes det er litt spesielt, hun er jo tronarving. Anonymkode: 61c29...9fe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #33 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Det er en helt vanlig kommentar her jeg er fra: Det juletreet er så vakkert at jeg greier ikke å se meg mett på det! Hva gjelder barn: var en reklame av en baby som var så nydelig at jeg greide ikke å se meg mett på den!! Anonymkode: 78d37...a05 Å lage innlegg om utseendet til et barn er uansett noe man ikke burde gjøre synes jeg. Anonymkode: d9cb0...fa3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #34 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er en helt vanlig kommentar her jeg er fra: Det juletreet er så vakkert at jeg greier ikke å se meg mett på det! Hva gjelder barn: var en reklame av en baby som var så nydelig at jeg greide ikke å se meg mett på den!! Anonymkode: 78d37...a05 Kvalmt uttrykk Anonymkode: f95e2...a00
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #35 Skrevet 23. januar 2021 Hun er nydelig, naturlig vakker og flott jente! Anonymkode: 5763b...ec4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #36 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er jo ikke bare kongelige barn som ikke får velge hva de vil med livet sitt. Er glad jeg ikke er kongelig, men det kommer unektelig med noen grunnleggende fordeler som mange andre barn kan se langt etter... Tak over hodet, mat på bordet... Anonymkode: f45cc...ff5 Ville heller vært kongelig barn enn barn av av en blogger. De kongelige barna slipper å blottlegge barndommen sin. Slipper å bli solgt til høystbydende. Anonymkode: c2d2e...873
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #37 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Om jeg skal la fordommene mine få fritt spillerom så tror jeg det ofte er samme menneskene som mener at korona bør slippes fritt, innvandrerene stjeler jobbene og voldtar døtrene våre og at Trump egentlig vant valget. Anonymkode: 49c4e...4f1 Trump vant ikke valget. Innvandrere er hyppigere på statistikken over overfallsvoldtekter, digger innvandrere som jobber, uten dem hadde ikke Norge gått rundt. Er koronavaksinert, tar smittevern på høyeste alvor siden jeg jobber med det etter 6 års universitetsutdannelse. Så stapp fordommene dine oppi der sola ikke skinner du. Anonymkode: b72a3...4a2
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #38 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Trump vant ikke valget. Innvandrere er hyppigere på statistikken over overfallsvoldtekter, digger innvandrere som jobber, uten dem hadde ikke Norge gått rundt. Er koronavaksinert, tar smittevern på høyeste alvor siden jeg jobber med det etter 6 års universitetsutdannelse. Så stapp fordommene dine oppi der sola ikke skinner du. Anonymkode: b72a3...4a2 Men at de kongelige ikke jobber, det mener du? Anonymkode: 49c4e...4f1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #39 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kvalmt uttrykk Anonymkode: f95e2...a00 Tja, det er nå dialekt, og et positivt uttrykk her jeg kommer fra. Jeg kan også mene noen ord og uttrykk fra andre dialekter er rare, men forstår jo at det nettopp er dialekt. F eks har jeg oppdaget at de fra Jæren-området har uttrykk som jeg personlig syns er helt skrekkelig, men skjønner jo at det er naturlig for dem. Anonymkode: 78d37...a05
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #40 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Å lage innlegg om utseendet til et barn er uansett noe man ikke burde gjøre synes jeg. Anonymkode: d9cb0...fa3 Du vet at hun er 17 år? Anonymkode: 78d37...a05
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #41 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du vet at hun er 17 år? Anonymkode: 78d37...a05 Ja, hun er mindreårig. Jeg synes det er rart at tråden får stå, siden den strider mot reglene,men så er de ikke så veldig konsekvente på reglene her inne heller. Anonymkode: d9cb0...fa3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #42 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Tja, det er nå dialekt, og et positivt uttrykk her jeg kommer fra. Jeg kan også mene noen ord og uttrykk fra andre dialekter er rare, men forstår jo at det nettopp er dialekt. F eks har jeg oppdaget at de fra Jæren-området har uttrykk som jeg personlig syns er helt skrekkelig, men skjønner jo at det er naturlig for dem. Anonymkode: 78d37...a05 Hvilke uttrykk fra Jæren reagerer du på? Anonymkode: e48d6...656
Mr. Freeze Skrevet 23. januar 2021 #43 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Nordisk sunnhet? Hun er jo ganske mørk i trekkene, ikke mye nordisk i det. Anonymkode: e7b06...aba Atte hva??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå