Gå til innhold

Prinsesse Ingrid Alexandra

Anbefalte innlegg

Skrevet

I anledning 17 års dagen så jeg et bilde av henne. Å jøss, så vakker hun er! Skikkelig blanding mellom modellpen og nordisk sunnhet. Nå betyr ikke utseende egentlig noe, men greier ikke å se meg mett på henne.

Anonymkode: 78d37...a05

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo litt rart da. 

Anonymkode: 49c4e...4f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo litt rart da. 

Hva da??

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

I anledning 17 års dagen så jeg et bilde av henne. Å jøss, så vakker hun er! Skikkelig blanding mellom modellpen og nordisk sunnhet. Nå betyr ikke utseende egentlig noe, men greier ikke å se meg mett på henne.

«Nordisk sunnhet» høres litt nazistisk ut

Anonymkode: 61c29...9fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei betyr ikke noe, men må likevel lages innlegg av. Overfladisk much?

Anonymkode: 328b3...b3d

Skrevet

Hun er utrolig vakker. En fLitt blanding av begge foreldrene med pappas mørke trekk. Nydelig.

Anonymkode: bf67e...f27

Annonse

Skrevet

Ja hun er nydelig og ligner heldigvis på faren sin.

Anonymkode: e7b06...aba

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nordisk sunnhet? Hun er jo ganske mørk i trekkene, ikke mye nordisk i det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja hun er nydelig og ligner heldigvis på faren sin.

Ligner kanskje faren, ja. Men syns jeg ser trekk fra mor også (som for øvrig også er svært vakker). Flott familie.

Skrevet

Ja hun er usedvanlig vakker. Arvet de beste trekkene fra begge foreldre.

Anonymkode: 5d43b...5bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Søt jente,ja. Men nå må du slutte å stirre på barn.

Anonymkode: f95e2...a00

Skrevet

Søt jente. 

Anonymkode: f2c92...8b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva da??

At du, som man må regne med er et godt voksent menneske, ikke klarer å se deg mett på en tenåring. 

Det er ikke sunn eller normal oppførsel. 

Annonse

Skrevet

Synes hun er en normalt søt jente for sin alder. Hun ser dog veldig naturlig og fresh ut i motsetning til mange andre sminkedukker på hennes alder. Flott å se at hun lar sine fordeler (ung hud og glød) få være skinne uten for mye pynt. Et bra forbilde. 

Anonymkode: 28ffe...6a6

Skrevet

Jeg synes hun er vakker.

Anonymkode: 7a214...c3e

Skrevet

Vakker jente :) Veldig lik pappan sin :) er nok en populær jente hos guttene

Anonymkode: eb369...0e6

Skrevet

Ja, jeg synes også hun er veldig pen 🙂, veldig naturlig pen 🙂

Anonymkode: 8a114...a51

Skrevet

Ja, hun er virkelig nydelig!! ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At du, som man må regne med er et godt voksent menneske, ikke klarer å se deg mett på en tenåring. 

Det er ikke sunn eller normal oppførsel. 

Jeg er helt normal og sunn, men kan også bli sittende lenge og nyte synet av mennesker jeg synes er vakre. Det er overhodet ikke noe seksuelt over det, ikke noe romantisk heller,  men fordi det gir nytelse for min estetiske sans på lik linje som å betrakte en vakker utsikt, en flott maleri el. Har du virkelig aldri opplevd det? Jeg er også helt enig i at prinsessen er helt nydelig på en veldig naturlig måte. Jeg ble også sittende og beundre "Jo" i julekalenderen da den gikk, et usedvanlig vakkert barn. For noen dager siden satt jeg en stund og nøt synet av månen som hadde en uvanlig farge og gjenspeilet seg så nydelig i vannet og med glitrende snø rundt. 

Anonymkode: 8b068...942

Skrevet

Pen jente, men denne fascinasjonen din er drøy. 

Anonymkode: a05fc...225

Skrevet

Pen jente, men stakkars menneske. Å bli født inn i en rolle er jo helt hinsides i tiden vi nå lever i. La ALLE barn få velge hva de vil med livet sitt.

Anonymkode: 91a6d...3c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Pen jente, men stakkars menneske. Å bli født inn i en rolle er jo helt hinsides i tiden vi nå lever i. La ALLE barn få velge hva de vil med livet sitt.

Anonymkode: 91a6d...3c4

Er jo ikke bare kongelige barn som ikke får velge hva de vil med livet sitt. Er glad jeg ikke er kongelig, men det kommer unektelig med noen grunnleggende fordeler som mange andre barn kan se langt etter... Tak over hodet, mat på bordet...

Anonymkode: f45cc...ff5

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Er jo ikke bare kongelige barn som ikke får velge hva de vil med livet sitt. Er glad jeg ikke er kongelig, men det kommer unektelig med noen grunnleggende fordeler som mange andre barn kan se langt etter... Tak over hodet, mat på bordet...

Anonymkode: f45cc...ff5

Og masse penger uren å måtte jobbe. 

Anonymkode: b72a3...4a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

*uten 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tenker du at kongeparet ikke har jobbet gjennom livet? Er dette noe du mener oppriktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...