Gå til innhold

Nå må de gi seg med disse koronatiltakene!!!!!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er mange fler som dør av livsstilssykdommer enn corona. Det er det ingen som tenker på

Anonymkode: 182e6...1bf

Hva har det med saken å gjøre? 

Anonymkode: 33402...660

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Bsre for å ha sakt det. Folk sutret noe helt for j@$#&!₩ i Australia sist jeg hørte noe.

Anonymkode: 37987...d0c

Folk er i opprør i de fleste land, er kun noe noen har fått for seg at dette kun skjer i Norge. Ta vaksinen, i Frankriket har skyhøy andel av befolkning sagt de ikke vil ta vaksinen. 

Anonymkode: 0f9f0...93b

blå2010+rosa2013 skrev (44 minutter siden):

Australia har innført reisenekt for utenlandske borgere. Så jo, tiltakene deres fungerer. Se til England, de grenser til Wales og Skottland (landegrenser) evt Irland hvis man tar med alle, men de er ikke festet til landet om du forstår hva jeg mener. Og de har null kontroll. Hvis du skal ta den med at Australia ikke grenser til andre land. 

Ikke i nærheten av sutrete bortskjemte nordmenn som ikke klarer forstå alvoret av situasjonen vi er i. Sutring for at polet stenger, klesbutikker hvor du kan få handlet klær på nettet og sendt tilbake hvis de ikke passer, du får tak i nesten alt på nett. Flere butikker tilbyr å kjøre ut varer og sette på trappa så folk slipper dra på butikk. Så jo, nordmenn er en gjeng med bortskjemte sutrepeiser. 

Da skiller dine australske bekjente fra mine. De jeg khenner klager og klager og klager, og de har en innstilling om at de ikke bryr seg om reglrer hvis de ikke er redde for å blitatt og få bot. 

Det varierer sikkert med hvem du kjenner, men jeg kjenner meg ikke igjen i at nordmenn klager mer enn andre.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Da skiller dine australske bekjente fra mine. De jeg khenner klager og klager og klager, og de har en innstilling om at de ikke bryr seg om reglrer hvis de ikke er redde for å blitatt og få bot. 

Det varierer sikkert med hvem du kjenner, men jeg kjenner meg ikke igjen i at nordmenn klager mer enn andre.

Klart alle land klager, men syns det blir for ille når folk sutrer for at de ikke kan gå på polet å handle alkohol. Er jo en grunn til at disse tiltakene kommer. 

Men om man ønsker at smittetrenden skal øke i Norge, for all del, drit i tiltakene, fest, drikk, handle uten mål og mening og la folk dø pga man syns det er urettferdig at man ikke kan leve som før. 

blå2010+rosa2013 skrev (14 minutter siden):

Klart alle land klager, men syns det blir for ille når folk sutrer for at de ikke kan gå på polet å handle alkohol. Er jo en grunn til at disse tiltakene kommer. 

Men om man ønsker at smittetrenden skal øke i Norge, for all del, drit i tiltakene, fest, drikk, handle uten mål og mening og la folk dø pga man syns det er urettferdig at man ikke kan leve som før. 

Ta fra en australer ølet til vedkommende og du vil få se en like stor galskap fra vedkommende som fra en nordmann. Vi er ikke sååå unike altså.

Anonymkode: e4e4c...8d2

blå2010+rosa2013 skrev (20 minutter siden):

Jeg er tilhenge av tiltakene men ikke av fremstillingen av at mordmenn klager spesielt mye. Jeg synes mange klager unødig mye, men ikke værre enn dem jeg khenner fra andre land.

Annonse

Lite smitte her vi bor, jeg jobber i helse og mannen i barnehage. Vi går på jobb som normalt med smittevern tiltak naturligvis. Ungene går på skolen og leker med venner i samme kohort. Svømmehaller, kino og slikt er åpent så vi merker egentlig lite til tiltakene. Vi bruker maske, spriter/vasker hender og holder avstand.

Anonymkode: 18a50...f21

Anonym bruker skrev (På 23.1.2021 den 13.10):

Ta fra en australer ølet til vedkommende og du vil få se en like stor galskap fra vedkommende som fra en nordmann. Vi er ikke sååå unike altså.

Anonymkode: e4e4c...8d2

Hehe, godt poeng. Det er ikke som at det gikk så rolig for seg i Danmark i helgen heller. 

Nordmenn klager kanskje mer enn å gå til fullt opprør, men midt i en pandemi ser jeg i grunnen bare fordeler med akkurat det

Anonymkode: 0f9f0...93b

• Opprett ny...