Gå til innhold

Nå må de gi seg med disse koronatiltakene!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det går så jævlig mye politikk i disse tiltakene. Dere må se det. Man kan ikke begrunne så inngripende tiltak for å vinne et valg. 

Anonymkode: f6d84...949

Det er det jeg er redd for. At valget vil dreie over til å handle om tiltak. I så fall har vi alle tapt. For da vil de som ønsker å sette inn strengest og mest udemokratiske tiltak vinne.

Anonymkode: e4e4c...8d2

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Dette går ikke lenger. Nå må de gi seg!!! Den britiske mutasjonen er ikke mer dødelig enn alt annet. De må slutte nå!!!!

Nå er den jo faktisk mer dødelig da, og smitter raskere blant barn. Så dette er jo faktisk litt alvorlig.

Anonymkode: 33402...660

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå er den jo faktisk mer dødelig da, og smitter raskere blant barn. Så dette er jo faktisk litt alvorlig.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/M3PPxK/vaksineforsker-ingen-sikre-holdepunkter-for-at-mutert-virus-er-mer-doedelig

Ikke vær for skråsikker. 

Anonymkode: 1430b...45c

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Guldvog påstod ikke akkurat det i nyhetene i stad. Det foreligger ingen dokumentasjon for det og fremdeles- de som dør er meget ELDRE!! Og da er det naturlig å dø, Når det er sagt så synes jeg det er verre at helsearbeidere ikke vet forskjellen på subukant og intramuskulært ved setting av vaksine.

Anonymkode: 17f37...382

Hva slags liv er det dere lever, egentlig, som blir så forferdelig påvirket av smittevernregler og -tiltak? Eneste forskjellene i mitt liv før og under corona, er maske i butikken, spriting av hender og altfor få håndballkamper og skirenn for ungdommene mine. Fordelen er at jeg bruker mye mindre penger på ting og tang jeg ikke egentlig trenger. Ulempen er festtørke på jobben. 

Anonymkode: d0dda...7a7

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva slags liv er det dere lever, egentlig, som blir så forferdelig påvirket av smittevernregler og -tiltak? Eneste forskjellene i mitt liv før og under corona, er maske i butikken, spriting av hender og altfor få håndballkamper og skirenn for ungdommene mine. Fordelen er at jeg bruker mye mindre penger på ting og tang jeg ikke egentlig trenger. Ulempen er festtørke på jobben. 

Vel, de snakker om å stenge skolene, og da inkludert idretten for barn. I tillegg har min idrett hatt stengt siden mars. Ikke min  skyld at du ikke har noe liv. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vel, de snakker om å stenge skolene, og da inkludert idretten for barn. I tillegg har min idrett hatt stengt siden mars. Ikke min  skyld at du ikke har noe liv. 

Med sånne svar så mister du i hvert fall meg helt

Anonymkode: b5f19...e78

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Noen som kan forklare for meg hvorfor de ikke bare kan kutte ut alt de her korona greiene og åpne samfunnet igjen?

Anonymkode: 553e5...823

Se til Sverige.

Anonymkode: e240a...f3d

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Noen som kan forklare for meg hvorfor de ikke bare kan kutte ut alt de her korona greiene og åpne samfunnet igjen?

Tror de fleste er enige i at vi godt kunne ha "kutta ut" koronaen nå.

Problemet er at den forsvinner ikke hvis vi bare later som om den ikke finnes...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Tror du virkelig noen kan gi deg svar som du synes er gode nok? Du har jo bestemt deg for at effekten av tiltakene ikke er verd det. Da spiller det vel ingen rolle hva en tilfeldig dibber forklarer dem med. 

2-3 tråden idag bare ang dette, blir matt over folk som ikke skjønner dette er helt riktig. Se hvor heldig vi har vert i forhold til Sverige og Danmark, og ikke snakk om Spania ,Italia, Stobritannia og Usa

Anonymkode: 93415...d62

Iiiiik skrev (3 minutter siden):

Tror du virkelig noen kan gi deg svar som du synes er gode nok? Du har jo bestemt deg for at effekten av tiltakene ikke er verd det. Da spiller det vel ingen rolle hva en tilfeldig dibber forklarer dem med. 

Svarene jeg vil ha er enkle.... full åpning i samfunnet. La det bli immunitet. 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er vel ikke store tapet..

Anonymkode: 1dbe2...5ff

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Her ser man hvordan det går an at over 70 millioner stemte på at Trump skulle fortsette som president. 

Det finnes faktisk mennesker som har slike holdninger 🥴

Anonymkode: 50cc3...c79

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, skjønner det. Og så skjønner vel både du og jeg at det ikke kommer til å skje. Heldigvis vil jeg si. Regnestykket mitt gir et annet svar enn ditt, jeg mener den kostnaden er for stor. 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har et riktig godt liv, ellers takk. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Sånn immunitet som de har fått i Sverige da eller?

Anonymkode: b5f19...e78

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Er du Gud, Hi? "Det skal bli lys! Og det ble lys."

Vet du noe ingen forskere vet foreløpig, Hi?

Forklar! :)

Anonymkode: 5e6fc...2a3

Det er helt ubegripelig at det finnes folk som etter snart ett år ikke har forstått forskjellen på smittesituasjonen med tiltak versus smittesituasjonen med ingen tiltak. Vi har en relativt god situasjon smittemessig i Norge, men det er pga tiltakene og hadde vi ikke hatt tiltak ville situasjonen vært helt annerledes. Da ville vi hatt et helsevesen med knekt rygg og vi ville hatt høy dødelighet i aldersgrupper som normalt ville klart seg ved å få behandling. Det er faktisk ikke slik at Norge hadde hatt samme smittesituasjon og samme dødlighet uten tiltakene, det er pga tiltakene at vi har så få dødelige og et relativt lavt smittepress.

Anonymkode: cf198...3b7

• Opprett ny...