Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hvilken er dere fornøyd med? Føler meg utilpass uten en fast cup med spiler. Men jeg får vondt, da jeg har fibro. Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Har bare klippa ut spilene fra en vanlig BH jeg🙈 Den ene hadde uansett knekt og var vondt så da klippa jeg et lite hull og tok deM ut. Funker helt fint 👍🏻 Anonymkode: ed94f...c6a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Har bare klippa ut spilene fra en vanlig BH jeg🙈 Den ene hadde uansett knekt og var vondt så da klippa jeg et lite hull og tok deM ut. Funker helt fint 👍🏻 Anonymkode: ed94f...c6a Kunne du poste et bilde av bhåen? Ble nysgjerrig... Anonymkode: bc4be...155
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Har bare klippa ut spilene fra en vanlig BH jeg🙈 Den ene hadde uansett knekt og var vondt så da klippa jeg et lite hull og tok deM ut. Funker helt fint 👍🏻 Anonymkode: ed94f...c6a Har knekt et par spiler jeg også. Og da synes jeg bhen mister hele passformen. Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Når jeg får vondt av bh-spiler er det fordi bh'en ikke passer i form til meg eller er blitt utvasket. I en korrekt tilpasset bh vil man vanligvis ikke kjenne spilen, nesten tvert imot fordi den gir bedre støtte. Har jeg ikke spiler må jeg ha den strammere rundt, det er mer ubehagelig. Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Det funker det. Har ikke så fine pupper i de da. Men rumpa mi er stygg også så det gjør liksom ingenting. Da matcher jeg. Anonymkode: 65c6c...b2a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Lurer eg på òg. Har tenkt at eg skulle hatt nokon utan spilar òg, sjølv om eg ikkje er plaga av spolane i seg sjølv syns dei gir god støtte, men så knekke dei, eller det blir hol i enden av spilen så dei stikk ut og då er jo bhen øydelagd... Og ta ut spilar funkar iallfall ikkje for meg. Då får eg ein lang pupp med veldig lavt tyngdepunkt. Ser Mary og sweden reklamerer for spilefrie bhar for stor byste, men kjenner eg er skeptisk!!! Anonymkode: 2d3e3...12c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 Miss Mary har flere som er ok. Litt "kjerring" i utseende noen av dem, men det er det jo ingen som ser under klærne 😉 https://www.missmary.no/bh/tag/BH uten bøyle Anonymkode: 3233b...dd9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Miss Mary har flere som er ok. Litt "kjerring" i utseende noen av dem, men det er det jo ingen som ser under klærne 😉 https://www.missmary.no/bh/tag/BH uten bøyle Anonymkode: 3233b...dd9 Men funkar dei på store utflytande bryst? Anonymkode: 2d3e3...12c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men funkar dei på store utflytande bryst? Anonymkode: 2d3e3...12c Du må nesten bare prøve.. Jeg har en modell som er et par år gammel så den er ikke der lenger, men det som passer en passer ikke en annen så akkurat bh er litt vanskelig. Men de har bh uten spiler i alle undertøysbutikker og der kan de måle deg og la deg prøve. Anonymkode: 3233b...dd9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Når jeg får vondt av bh-spiler er det fordi bh'en ikke passer i form til meg eller er blitt utvasket. I en korrekt tilpasset bh vil man vanligvis ikke kjenne spilen, nesten tvert imot fordi den gir bedre støtte. Har jeg ikke spiler må jeg ha den strammere rundt, det er mer ubehagelig. Anonymkode: 6d930...ebd Dette ☝️ Gikk inn på Change og spurte etter bh uten spiler. Kom ut med spiler, men i en annen str og form enn jeg har brukt før. Nå har jeg byttet ut alt undertøyet. Anonymkode: 9ba49...032
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 Har varierende erfaring med dette. De beste toppene (erstatning for bh) er de i mikrofiber eller er sømløse som kun er stretchy i alle kanter. Holder ting på plass osv. Jeg bruker nå kun bh’er i spesielle tilfeller. Anonymkode: e96cf...5b9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Lurer eg på òg. Har tenkt at eg skulle hatt nokon utan spilar òg, sjølv om eg ikkje er plaga av spolane i seg sjølv syns dei gir god støtte, men så knekke dei, eller det blir hol i enden av spilen så dei stikk ut og då er jo bhen øydelagd... Og ta ut spilar funkar iallfall ikkje for meg. Då får eg ein lang pupp med veldig lavt tyngdepunkt. Ser Mary og sweden reklamerer for spilefrie bhar for stor byste, men kjenner eg er skeptisk!!! Anonymkode: 2d3e3...12c Når spilene knekker eller stikker ut, da er bh'ene rett og slett ikke av god nok kvalitet. Jeg har brukt bh'er fra Primadonna i over 20 år nå, har aldri opplevd dette på noen av disse, tross at jeg vasker dem i maskin. MarieJo (samme produsent som Primadonna) er også ganske bra, men ingen slår Primadonna. De har spesialisert seg på bh'er for store bryst, og det merkes virkelig på komforten! Jeg har bh'ene derfra i flere år. Den jeg har på meg i dag har jeg hatt i fem-seks år, og nå begynner den å bli sliten, litt mindre støtte rundt, men fremdeles såpass behagelig på at jeg gjerne bruker den til hverdags. Brystene mine har endret seg en del de siste årene, litt mer heng, noe som gjør at jeg må bruke litt andre modeller enn jeg brukte tidligere. Satin-bh'en fra Primadonna er den beste hverdags-bh'en, men dessverre så fyller jeg ikke den ut like bra som jeg gjorde (den er helt suveren for store bryst!). Nå som jeg har litt mer heng på brystene blir det bedre støtte for meg å ha litt polstring og gjerne en balkong-modell som sitter. Da slipper jeg at det blir "luftlommer" i bh'en, eller at jeg får fire pupper istedenfor to Har man store bryst så er det helt avgjørende å ha nok støtte rundt samtidig som cup-formen må stemme til din kropp. Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Når spilene knekker eller stikker ut, da er bh'ene rett og slett ikke av god nok kvalitet. Jeg har brukt bh'er fra Primadonna i over 20 år nå, har aldri opplevd dette på noen av disse, tross at jeg vasker dem i maskin. MarieJo (samme produsent som Primadonna) er også ganske bra, men ingen slår Primadonna. De har spesialisert seg på bh'er for store bryst, og det merkes virkelig på komforten! Jeg har bh'ene derfra i flere år. Den jeg har på meg i dag har jeg hatt i fem-seks år, og nå begynner den å bli sliten, litt mindre støtte rundt, men fremdeles såpass behagelig på at jeg gjerne bruker den til hverdags. Brystene mine har endret seg en del de siste årene, litt mer heng, noe som gjør at jeg må bruke litt andre modeller enn jeg brukte tidligere. Satin-bh'en fra Primadonna er den beste hverdags-bh'en, men dessverre så fyller jeg ikke den ut like bra som jeg gjorde (den er helt suveren for store bryst!). Nå som jeg har litt mer heng på brystene blir det bedre støtte for meg å ha litt polstring og gjerne en balkong-modell som sitter. Da slipper jeg at det blir "luftlommer" i bh'en, eller at jeg får fire pupper istedenfor to Har man store bryst så er det helt avgjørende å ha nok støtte rundt samtidig som cup-formen må stemme til din kropp. Anonymkode: 6d930...ebd Ja, har funne ein modell frå elmo? (underverker) som passar meg veldig bra, men ja, sikkert ikkje super kvalitet sidan eg allereie har knekt ein spile... Eg må ha full cup og den må sitte stramt rund brystkassa, elles får eg heng. Har forska ein heil del på dette. Puppane mine er desverre digre men heilt uten konsistens, så om cupen er for lav i skjeringa flyt dei over kanten.. Er det for lite støtte/skilje mellom brysta får eg ein lang pupp på tvers. Det er ikkje så sjarmerande. No bestillte eg ein spilelaus frå Mary of sweeden. Den såg lovande ut men heilt umogleg å vite før ein har prøvd. Har òg vor på change og fått målt og prøvd, men den bhen er den mest ubehaglege eg har hatt faktisk. Sikkert rette mål, for brukar den cupen og omkretsen, men likar ikkje bh-ane derifrå... Dei er så stive og harde, skjer seg inn i huda både her og der. Anonymkode: 2d3e3...12c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, har funne ein modell frå elmo? (underverker) som passar meg veldig bra, men ja, sikkert ikkje super kvalitet sidan eg allereie har knekt ein spile... Eg må ha full cup og den må sitte stramt rund brystkassa, elles får eg heng. Har forska ein heil del på dette. Puppane mine er desverre digre men heilt uten konsistens, så om cupen er for lav i skjeringa flyt dei over kanten.. Er det for lite støtte/skilje mellom brysta får eg ein lang pupp på tvers. Det er ikkje så sjarmerande. No bestillte eg ein spilelaus frå Mary of sweeden. Den såg lovande ut men heilt umogleg å vite før ein har prøvd. Har òg vor på change og fått målt og prøvd, men den bhen er den mest ubehaglege eg har hatt faktisk. Sikkert rette mål, for brukar den cupen og omkretsen, men likar ikkje bh-ane derifrå... Dei er så stive og harde, skjer seg inn i huda både her og der. Anonymkode: 2d3e3...12c Change sine passer heller ikke til meg. Tror det har med kroppsfasong å gjøre, for venninner som har helt andre fasonger enn meg, og ofte mindre bryst, de er strålende fornøyde med change sine. Hvor i landet bor du sånn ca? Vi har tydeligvis noenlunde samme problem. Én tversgående pupp er ikke særlig flatterende Det har i tillegg mye for komforten å gjøre at brystene separeres, og skal man få det til så må man nesten ha spiler. Jeg kan ikke ha for lav skjæring på bh'en lenger heller, for da får jeg dobbelpupper. Samme om en ellers skråstilt er for lav. Og samme også hvis en balkong-bh er for lav, og den sitter for løst. Dette er noen av de som jeg har forsøkt og som sitter bra på meg: Satin, som jeg nevnte over her, men som jeg dessverre ikke fyller ut lenger: https://www.underverker.no/products/primadonna-satin-somlos-fullcup-bh-b-h-cup65-100-natur Satin har vært bestselgeren deres i flere årtier, og det er det gode grunner for Jeg bruker imidlertid mine gamle Satin (som er nesten umulig å slite ut, tror jeg har noen som er 12-15 år) bh'er under en trenings-bh. Da får jeg støtten og delingen av puppene av spilene i Satin, og så får jeg støtdempingen av trenings-bh'en. Fungerer ypperlig! Men nå har Primadonna også fått en treningsbh som jeg har prøvd i butikk (de hadde bare ikke akkurat min størrelse, så har ikke fått prøvd den i praksis). Men den virket veldig bra, god støtte, deling av brystene, god støtte når jeg stod og hoppet i prøverommet Den koster, men med kvaliteten man får er det verdt det, for man har de jo gjerne i flere år. Dette er en mer pyntet utgave av Satin: https://www.underverker.no/products/primadonna-e-woman-somlos-fullcup-c-h-cup65-100-p-blush Men ingen av disse to er vattert, og det ser jeg ikke lenger blir særlig fint slik brystene mine er blitt. Jeg kan bruke uvatterte fremdeles, men det stiller veldig høye krav til passformen, så sjelden jeg kommer over en slik. Den siste jeg kjøpte er denne: https://www.underverker.no/products/primadonna-satin-somlos-fullcup-bh-b-h-cup65-100-natur eller så var det denne: https://marinka.no/produkt/primadonna-twist-east-end-vattert-bh-majestic-blue-c-f-cup/ Gidder ikke sjekke, men mener det er den første. Sitter kjempegodt, god støtte og får en fin profil i den Ellers har jeg en luksusvariant fra Primadonna, som min eks var veldig glad i Den sitter også veldig godt, men foretrekker å ikke bruke blonder i hverdagen. Og så har jeg to Primadonna Twist, som jeg ikke fant i farta når jeg googlet. Jeg skryter alltid av butikken "Det lille under" på Paleet, øverst i Karl Johans gate i Oslo. Jeg har handlet der i over 20 år, og uten å overdrive fikk jeg et helt nytt liv da jeg oppdaget dem. Endelig fant jeg noen som hadde bh'er som passet meg og som virkelig kunne å tilpasse dem også. https://nb-no.facebook.com/pages/category/Women-s-Clothing-Store/Det-Lille-Under-164095936959264/ Den øverste bh'en i siste link ser også ut som en som trolig kan passe meg. Delikat og fin i fargene Har du mulighet til det, stikk innom der en gang! Før var de alene om å føre de beste merkene for oss med større bryst, men ser at det nå er flere steder rundt om i landet som selger Primadonna. Utvalget er ofte litt mindre, men toppmodellene har de ofte. Her jeg bor nå hadde de inntil nylig kun uvatterte Primadonna-bh'er (pga. en avtale med en annen leverandør), men nå har de begynt å få inn også vatterte varianter. Det er virkelig ingen som slår Primadonna på komfort når det kommer til bh'er for oss med store bryst. Men det finnes gode bh'er for oss også! Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #16 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 20.1.2021 den 20.27): Når jeg får vondt av bh-spiler er det fordi bh'en ikke passer i form til meg eller er blitt utvasket. I en korrekt tilpasset bh vil man vanligvis ikke kjenne spilen, nesten tvert imot fordi den gir bedre støtte. Har jeg ikke spiler må jeg ha den strammere rundt, det er mer ubehagelig. Anonymkode: 6d930...ebd Jeg har i lange perioder så ømt brystbein og ribbeina rundt hele. Foran og bak. Det kommer ikke av bhen. Man kan ikke komme borti. Katter og unger som står på meg, eller samboer som Skal klemme, så er det som kniver inn i beinet. Men ja det er viktig at den har riktig størrelse. Men ønsker å prøve en uten spiler. Prøvde en fra ellos Men der fikk puppene en rar form. 🤣 Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg har i lange perioder så ømt brystbein og ribbeina rundt hele. Foran og bak. Det kommer ikke av bhen. Man kan ikke komme borti. Katter og unger som står på meg, eller samboer som Skal klemme, så er det som kniver inn i beinet. Men ja det er viktig at den har riktig størrelse. Men ønsker å prøve en uten spiler. Prøvde en fra ellos Men der fikk puppene en rar form. 🤣 Anonymkode: 7f2de...a27 Håper du finner en som passer (finner du - kjøp minst to! ). Se nesten nederst, der står det om "spilefri" og "bralette". Kan være du finner en spileløs trenings-bh også som kan fungere for deg - bare du kjøper den større enn du ville gjort om du skulle jogge i den. De er jo ofte myke og har brede strikker, noe som vil gjøre at du får fordelt trykket mot kroppen. Ellers kjenner jeg flere som har hatt veldig god effekt av å være veldig konsekvent med et kosthold som motvirker betennelser ved fibromyalgi. Kan hende det kan være noe for deg også. Og om du ikke har fått sjekket D-vitaminene dine, kom deg til legen og få tatt en blodprøve, for nå og de neste par-tre månedene er vi på det laveste med D-vitaminer. Forskning har vist at omtrent 100 % av alle med fibromyalgi har mangler eller lave nivåer av det, og at de kan ha stor nytte av å få normalisert D-vit.nivåene sine. Får du redusert betennelsene i kroppen så får du jo plutselig et langt større utvalg å velge mellom av bh'er også Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Håper du finner en som passer (finner du - kjøp minst to! ). Se nesten nederst, der står det om "spilefri" og "bralette". Kan være du finner en spileløs trenings-bh også som kan fungere for deg - bare du kjøper den større enn du ville gjort om du skulle jogge i den. De er jo ofte myke og har brede strikker, noe som vil gjøre at du får fordelt trykket mot kroppen. Ellers kjenner jeg flere som har hatt veldig god effekt av å være veldig konsekvent med et kosthold som motvirker betennelser ved fibromyalgi. Kan hende det kan være noe for deg også. Og om du ikke har fått sjekket D-vitaminene dine, kom deg til legen og få tatt en blodprøve, for nå og de neste par-tre månedene er vi på det laveste med D-vitaminer. Forskning har vist at omtrent 100 % av alle med fibromyalgi har mangler eller lave nivåer av det, og at de kan ha stor nytte av å få normalisert D-vit.nivåene sine. Får du redusert betennelsene i kroppen så får du jo plutselig et langt større utvalg å velge mellom av bh'er også Anonymkode: 6d930...ebd Takk for tips. ❤ Er hyppig til kontroller hos legen. Har akkurat hatt ekstremt lave verdier på D og jern. Så jeg spiser det nå. Har tidligere også gått på lav karbo over en lang periode uten hell i forhold til smerter. Er fortsatt flink med kostholdet, men ikke like strikt. Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Takk for tips. ❤ Er hyppig til kontroller hos legen. Har akkurat hatt ekstremt lave verdier på D og jern. Så jeg spiser det nå. Har tidligere også gått på lav karbo over en lang periode uten hell i forhold til smerter. Er fortsatt flink med kostholdet, men ikke like strikt. Anonymkode: 7f2de...a27 Hva sier de om årsaken til at du har hatt så lave jernverdier? Det har jo en årsak. Det å bli lav på D-vit. på vinteren er jo normalt, og derfor vi anbefales å ta tilskudd av det. Men årsaken til jernverdiene bør du be om å få sjekket ut, ikke bare ta jerntilskudd (såfremt det ikke er en naturlig årsak, som f.eks. at du har svært sterke menstruasjoner og ikke spiser kjøtt). Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Change sine passer heller ikke til meg. Tror det har med kroppsfasong å gjøre, for venninner som har helt andre fasonger enn meg, og ofte mindre bryst, de er strålende fornøyde med change sine. Hvor i landet bor du sånn ca? Vi har tydeligvis noenlunde samme problem. Én tversgående pupp er ikke særlig flatterende Det har i tillegg mye for komforten å gjøre at brystene separeres, og skal man få det til så må man nesten ha spiler. Jeg kan ikke ha for lav skjæring på bh'en lenger heller, for da får jeg dobbelpupper. Samme om en ellers skråstilt er for lav. Og samme også hvis en balkong-bh er for lav, og den sitter for løst. Dette er noen av de som jeg har forsøkt og som sitter bra på meg: Satin, som jeg nevnte over her, men som jeg dessverre ikke fyller ut lenger: https://www.underverker.no/products/primadonna-satin-somlos-fullcup-bh-b-h-cup65-100-natur Satin har vært bestselgeren deres i flere årtier, og det er det gode grunner for Jeg bruker imidlertid mine gamle Satin (som er nesten umulig å slite ut, tror jeg har noen som er 12-15 år) bh'er under en trenings-bh. Da får jeg støtten og delingen av puppene av spilene i Satin, og så får jeg støtdempingen av trenings-bh'en. Fungerer ypperlig! Men nå har Primadonna også fått en treningsbh som jeg har prøvd i butikk (de hadde bare ikke akkurat min størrelse, så har ikke fått prøvd den i praksis). Men den virket veldig bra, god støtte, deling av brystene, god støtte når jeg stod og hoppet i prøverommet Den koster, men med kvaliteten man får er det verdt det, for man har de jo gjerne i flere år. Dette er en mer pyntet utgave av Satin: https://www.underverker.no/products/primadonna-e-woman-somlos-fullcup-c-h-cup65-100-p-blush Men ingen av disse to er vattert, og det ser jeg ikke lenger blir særlig fint slik brystene mine er blitt. Jeg kan bruke uvatterte fremdeles, men det stiller veldig høye krav til passformen, så sjelden jeg kommer over en slik. Den siste jeg kjøpte er denne: https://www.underverker.no/products/primadonna-satin-somlos-fullcup-bh-b-h-cup65-100-natur eller så var det denne: https://marinka.no/produkt/primadonna-twist-east-end-vattert-bh-majestic-blue-c-f-cup/ Gidder ikke sjekke, men mener det er den første. Sitter kjempegodt, god støtte og får en fin profil i den Ellers har jeg en luksusvariant fra Primadonna, som min eks var veldig glad i Den sitter også veldig godt, men foretrekker å ikke bruke blonder i hverdagen. Og så har jeg to Primadonna Twist, som jeg ikke fant i farta når jeg googlet. Jeg skryter alltid av butikken "Det lille under" på Paleet, øverst i Karl Johans gate i Oslo. Jeg har handlet der i over 20 år, og uten å overdrive fikk jeg et helt nytt liv da jeg oppdaget dem. Endelig fant jeg noen som hadde bh'er som passet meg og som virkelig kunne å tilpasse dem også. https://nb-no.facebook.com/pages/category/Women-s-Clothing-Store/Det-Lille-Under-164095936959264/ Den øverste bh'en i siste link ser også ut som en som trolig kan passe meg. Delikat og fin i fargene Har du mulighet til det, stikk innom der en gang! Før var de alene om å føre de beste merkene for oss med større bryst, men ser at det nå er flere steder rundt om i landet som selger Primadonna. Utvalget er ofte litt mindre, men toppmodellene har de ofte. Her jeg bor nå hadde de inntil nylig kun uvatterte Primadonna-bh'er (pga. en avtale med en annen leverandør), men nå har de begynt å få inn også vatterte varianter. Det er virkelig ingen som slår Primadonna på komfort når det kommer til bh'er for oss med store bryst. Men det finnes gode bh'er for oss også! Anonymkode: 6d930...ebd Takk for mange tips👍 skal sjekke ut den butikken neste gong eg er i Oslo!!! Ein god bh er faktisk alfa og omega, men dei er så dyre at ein burde nesten få dei på blå resept 😂 Anonymkode: 2d3e3...12c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #21 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Takk for mange tips👍 skal sjekke ut den butikken neste gong eg er i Oslo!!! Ein god bh er faktisk alfa og omega, men dei er så dyre at ein burde nesten få dei på blå resept 😂 Anonymkode: 2d3e3...12c Det er jeg enig i - helt på alvor! Hadde vært billigere det enn å betale for alle sykemeldingsdager som mange har pga. smerter i nakke/hode/skuldre/armer/rygg fordi de har bh'er som ikke passer. Men fordelen med de jeg linket til er at de varer, så selv om du bare har én har du den fint i 2-3 år. Nå var det over to år siden sist jeg kjøpte meg en ny, og tror det da var over tre år siden sist (har dårlig råd). Ser jeg da på antall kroner pr. år så er det trolig mindre enn jeg før brukte på bh'er som ikke var komfortable, som det ble hull i, som spilene brakk i osv. Jeg forsøker å ha en svart/mørk, en lys og en som jeg vet er litt finere. Og det greier jeg stort sett med å kjøpe en pr. år eller hvert andre år. Skulle gjerne ha kjøpt oftere og flere, men har ikke råd til det. Ellers er det også et tips å legge pengene i bh'en, og så heller kjøpe billige truser som står til i fargene. Du vil ikke angre et besøk på Det lille under! Anonymkode: 6d930...ebd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #22 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har i lange perioder så ømt brystbein og ribbeina rundt hele. Foran og bak. Det kommer ikke av bhen. Man kan ikke komme borti. Katter og unger som står på meg, eller samboer som Skal klemme, så er det som kniver inn i beinet. Men ja det er viktig at den har riktig størrelse. Men ønsker å prøve en uten spiler. Prøvde en fra ellos Men der fikk puppene en rar form. 🤣 Anonymkode: 7f2de...a27 Kan du ha kostokondritt? Jeg har også smerter, og har vært vant til å gå med ganske stramme bh’er som støtter godt og holder begge brystene på (hver sin) plass. Nå klarer jeg ikke gå med noe som strammer under brystene. Så jeg er også på utkikk etter en bh som fungerer. Anonymkode: 7de04...8fe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #23 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 22.1.2021 den 0.58): Kan du ha kostokondritt? Jeg har også smerter, og har vært vant til å gå med ganske stramme bh’er som støtter godt og holder begge brystene på (hver sin) plass. Nå klarer jeg ikke gå med noe som strammer under brystene. Så jeg er også på utkikk etter en bh som fungerer. Anonymkode: 7de04...8fe Jeg har ikke blitt utredet for det, men det har vært i tankene. Vært utredet for revmatiskesykdommer, blodsykdommer og kreft. Hepatitter osv. Men de finner ikke noe. Selv om blodprøvene kan vise til betennelse. Jeg liker at bh har en god cup og spiler, men jeg har begynt oftere og oftere å ta av bh når jeg er hjemme. Hele denne uka har jeg tatt en av på ettermiddagen. Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #24 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 21.1.2021 den 23.27): Hva sier de om årsaken til at du har hatt så lave jernverdier? Det har jo en årsak. Det å bli lav på D-vit. på vinteren er jo normalt, og derfor vi anbefales å ta tilskudd av det. Men årsaken til jernverdiene bør du be om å få sjekket ut, ikke bare ta jerntilskudd (såfremt det ikke er en naturlig årsak, som f.eks. at du har svært sterke menstruasjoner og ikke spiser kjøtt). Anonymkode: 6d930...ebd At jern er såpass lav på såpass kort tid, fra sep til november har de ikke sjekket ut hvorfor. Det har de ikke gjort de 4 andre gangene det har skjedd heller. Jeg har nesten ikke hatt mensen på 6 år. Hatt spiral og nå er det minipille som ikke gir mens. Spiser kjøtt. D-vit er jo pga mørketiden, men jeg ligger ikke veldig høyt på sommeren heller. Anonymkode: 7f2de...a27
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #25 Skrevet 24. januar 2021 Jeg har lett etter en god spileløs bh lenge, og endte faktisk opp med denne som favoritt Polstret BH av økologisk bomull, i bøyleløst design - sort+grå melert, Cup C (bonprix.no) Billig er de og Jeg bruker 80/85 E til vanlig og bestilte 80E i disse. Anonymkode: f94ba...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå