Gå til innhold

Finnes det en koronatlf man kan stille spørsmål? Fått beskjed at barna med kun tett nese må være hjemme

Anbefalte innlegg

Datteren min var nærkontakt i damme kohort til en smittet,tok test og neg. Ble ringt igjen i går om at hun på nytt er nærkontakt da hun var med eleven fredag og testet seg på dag 4  som  kan være for tidlig. Jeg og de 3 andre barna på 1, 9 og 10’år har kun tett nese, og koronatlf i kommunen mente de burde burde testes og være hjemme fra skole. Jeg ba hun høre med en til for å få to svar og begge sa det samme. Hva mener dette? Er ikke det hysteri ?

Anonymkode: 2029a...1c2

Fortsetter under...

Hele opplegget er jo hysteri.., men jeg hadde ikke turt å bryte anbefalingene til koronateamet i kommunen. Blir fort avisoppslag om det viser seg at dere er smittet..

Anonymkode: f05b6...4a0

Alle er jo tett i nesa nå om dagen. Eller klør i øynene. Eller har vondt i ryggen. Alt og ingenting er tegn på korona. 🙄

Anonymkode: d0a2a...fe5

Vi vet ikke hvem som er smittet men 16 stk de siste to ukene på skolen så nå er hennes karantene forlenget. De ble definert som veldig nær. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja hun er tett og vondt i halsen. 

Da skal hun jo uansett være hjemme.

Anonymkode: 58d11...bbb

Ja hun ja for hun er i karantene,men snakker im oss andre som mente vi måtte testes å være hjemme pga tett nese. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja hun ja for hun er i karantene,men snakker im oss andre som mente vi måtte testes å være hjemme pga tett nese. 

Ja, dere bør holde dere hjemme og teste dere i den situasjonen.

Anonymkode: 12f2c...060

• Opprett ny...