Gå til innhold

Øde i Farmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Absolutt digger den gutten, han er herlig.

Han er spesiell, og helt klart et produkt av oppdragelsen og oppveksten han har hatt. Han sa jo selv at han kjente veldig få "normale mennesker" ;)

Men han har en herlig personlighet synes jeg.

Anonymkode: be508...494

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva som feiler faren da? 😳

Anonymkode: 71c5d...e95

Faren hans er Odd Nerdrum. 

Jeg synes han har ett artig syn på livet. Kanskje ikke helt enig i alt han sier, men samtidig er det en viss logikk i det han tenker utover det en selv har spikret som korrekt å mene. 😅 Fikk meg faktisk til å reflektere litt over både ene og andre. 

Anonymkode: 99da6...177

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva som feiler han? 🧐😳

Anonymkode: 71c5d...e95

Jeg DIGGER Øde! Han er jo helt fantastisk! 

Litt skuffet over homoutspill, men det var ikke noen vonde tanker bak tror jeg - det var like mye mot kirken, slik jeg hørte det

Anonymkode: 7881b...795

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Litt skuffet over homoutspill, men det var ikke noen vonde tanker bak tror jeg - det var like mye mot kirken, slik jeg hørte det

Men det han sa var faktisk ikke dumt: han har overhodet ikke noe imot homofile ekteskap, men han forstår ikke hvorfor noen vil gifte seg i en institusjon som i utgangspunktet er imot homofile. Som han sa: han ville jo ikke ha giftet seg i en hetrofilfientlig kirke. Det er faktisk en logikk bak! Han tenker reflekterer nok mye dypere enn folk flest. Digger den gutten!

Anonymkode: e9e25...767

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men det han sa var faktisk ikke dumt: han har overhodet ikke noe imot homofile ekteskap, men han forstår ikke hvorfor noen vil gifte seg i en institusjon som i utgangspunktet er imot homofile. Som han sa: han ville jo ikke ha giftet seg i en hetrofilfientlig kirke. Det er faktisk en logikk bak! Han tenker reflekterer nok mye dypere enn folk flest. Digger den gutten!

Jeg ser glatt en sesong av «ÖDE»

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Helt enig. Jeg har lyst til å adoptere ham dersom hans foreldre skulle gå lei av ham. Fantastisk fin fyr.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke like mye mot kirken, det bar BARE mot kirken. 

Anonymkode: 9de1e...d2d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kirken i seg selv er ikke i mot homofile, det er fordomsfulle folk i visse kirkemiljøer som er det. Vi har da både homofile prester og biskoper her i landet.

I denne episoden var det Anniken som var stjernen.

Anonymkode: c27c6...7ad

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det var ikke like mye mot kirken, det bar BARE mot kirken. 

Anonymkode: 9de1e...d2d

Likevel så var kommentaren hans kunnskapsløs og sårende. Hvit privilegert ung mann som er oppdratt i en beskyttet verden uten innsikt. 

Anonymkode: 01670...1d5

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kirken i seg selv er ikke i mot homofile, det er fordomsfulle folk i visse kirkemiljøer som er det. Vi har da både homofile prester og biskoper her i landet.

I denne episoden var det Anniken som var stjernen.

Anonymkode: c27c6...7ad

Anniken er ei flott jente, men der forsto hun faktisk ikke hva han VIRKELIG sa. Hun tok seg ikke tid til virkelig lytte og reflektere over det han mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...