Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 I hvilken sammenheng da? Anonymkode: e093d...d55
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Om du tenker på lån i banken så er tommelfingerregelen at midlertidige ytelser ikke teller. Men de kan være "greie" og regne det med innimellom likevel. Da søsteren min ble skilt og det skulle beregnes om hun kunne beholde boligen eller måtte selge så regnet de det med, for det ville bli billigere for henne å beholde huset enn å måtte ut på leiemarkedet. Så det er ikke noe svar med to streker under der ihvertfall. Anonymkode: 3a0f6...17e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Om du tenker på lån i banken så er tommelfingerregelen at midlertidige ytelser ikke teller. Men de kan være "greie" og regne det med innimellom likevel. Da søsteren min ble skilt og det skulle beregnes om hun kunne beholde boligen eller måtte selge så regnet de det med, for det ville bli billigere for henne å beholde huset enn å måtte ut på leiemarkedet. Så det er ikke noe svar med to streker under der ihvertfall. Anonymkode: 3a0f6...17e Ok, takk for svar. 😊 Jeg er så takknemlig for at dere her inne tar dere tid til å svare anonyme meg bak en skjerm 😍 Anonymkode: 9ae63...0e0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): I hvilken sammenheng da? Anonymkode: e093d...d55 Om jeg kan få bostøtte eller ikke. Med disse ovennevnte får jeg ikke, om de ikke regner med de så får jeg. Anonymkode: 9ae63...0e0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): . Anonymkode: 9ae63...0e0 Pensjonsgivende og skattepliktig inntekt: Nei Men barnebidrag regnes som inntekt dersom du søker sosialhjelp, og i mange kommuner regnes også barnetrygd som inntekt. Anonymkode: 85acf...224
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Pensjonsgivende og skattepliktig inntekt: Nei Men barnebidrag regnes som inntekt dersom du søker sosialhjelp, og i mange kommuner regnes også barnetrygd som inntekt. Anonymkode: 85acf...224 Takk for svar 😊 Anonymkode: 9ae63...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå