Gå til innhold

Dagens viktigste - dobbeltdyne eller enkeltdyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to dobbeltdyner - en til hver 😅 

Vi får ofte besøk av barna om natten, så jeg MÅ ha stor dyne. 

Anonymkode: d60d3...1c1

Skrevet

Jeg vil ha min egen dyne uansett om det er enkelt- eller dobbeldyne.

Anonymkode: 5be68...879

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Vi sov med én enkeltdyne på deling i to år, så fikk vi dobbeltdyne til bryllupet og HERRE for en forskjell, haha😄 Det føles skikkelig luksus og vi kan begge pakke oss inn, selv om vi deler dyne.

Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 6d47a...7a4

Jeg må ha egen dobbeltdyne. Deler aldri! 🤣

Skrevet

Dobbeldyne alene😁

Anonymkode: 51aba...f29

Skrevet

Dobbeldyne her! Jeg er frysepinn, han er varm. Så stort sett har jeg hele dyna, mens han har litt dyne over en fot eller noe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.1.2021 den 19.59):

Vi sov med én enkeltdyne på deling i to år, så fikk vi dobbeltdyne til bryllupet og HERRE for en forskjell, haha😄 Det føles skikkelig luksus og vi kan begge pakke oss inn, selv om vi deler dyne.

Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 6d47a...7a4

ELSKER dobbeldyne 🤣 har det både hjemme og i vogna, hjemme har vi 180 seng men er alikavel masse dyne til oss begge, og i vogna er jo sengen bitte liten så da er det enda mere dyne og pakke seg inn i 🤣

Skrevet

Vi har hver vår enkeltdyne. Da jeg traff mannen hadde jeg dobbeltdyne, men den ble raskt avskaffet da vi flyttet sammen for 10+ år siden. Jeg fantaserer om dobbeltdyne og synes egentlig løsningen med dobbeltdyne alene høres ut som verdens beste plan. det eneste er at det ser så usymmetrisk ut i senga...Særlig siden vi ikke har noe matchende sengetøy mellom enkeltdynene og dobbeltdyna. Kankskje ADHDmamma  sin løsning er best? To enkeltdyner og en dobbeltdyne som et slags sengepledd...Må en tur på loftet senere i dag!

Skrevet

Enkeltdyne! Ellers blir så forbanna hver gang han har tatt hele eller nesten hele dynen i søvne,om vi hadde dobbeldyne.

Anonymkode: 6846f...941

Skrevet

Vi har hver vår enkeltdyne. Jeg har en varmere dyne enn min mann, for det første. Jeg trenger å tulle meg inn og nærmest pakke kroppen inn i dyna, for det andre. Min mann har en tendens til å dra til seg dyna og surre seg inn i den i løpet av natta, for det tredje, og med dobbeltdyne ville jeg fått flere oppvåkninger pr natt fordi jeg frøs og måtte kjempe meg til min del av dyna. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (På 18.1.2021 den 20.24):

Jeg har dobbeltdyne - til kun meg! Mannen har enkeltdyne. 

Sånn et det hos oss også. Han trives godt med sin dyne, og jeg elsker min! Fikk den i gave av han og ungene, fordi jeg klaget over at jeg ble kald av å ikke kunne pakke meg godt inn uten at det ble rom for bevegelse i tillegg 😅

Anonymkode: 1f946...2e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.1.2021 den 18.21):

He he. Høres trangt ut 🙊 ingen gang å skifte en gang? ❤️

Anonymkode: f0f57...a36

Ikkje uten å rasere heimen! 😅 Får ønskje meg større hus i julegåve! 

Men det skal seiast, det går fort å bytte, men det er tungt og slitsomt akkurat idet dyna skal inn i trekket.

Skrevet
tante grusom master of law skrev (På 18.1.2021 den 20.24):

Jeg har dobbeltdyne - til kun meg! Mannen har enkeltdyne. 

Samme hos oss! Hadde dobbeltdyne sammen de første 4 årene, til graviditet og unger. Da fikk far egen enkeltdyne gitt. 

Anonymkode: b5e40...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...