Gå til innhold

Dagens viktigste - dobbeltdyne eller enkeltdyne?

Anbefalte innlegg

Vi sov med én enkeltdyne på deling i to år, så fikk vi dobbeltdyne til bryllupet og HERRE for en forskjell, haha😄 Det føles skikkelig luksus og vi kan begge pakke oss inn, selv om vi deler dyne.

Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 6d47a...7a4

Fortsetter under...

Vi hadde en dobbeltdyne da vi ble sammen for mange år siden. Så kjøpte vi to enkeltdyner og foretrekker virkelig det!

å dele på en enkeltdyne er jo sprøtt da. Skjønner ikke at dere klarte å sove med det

Anonymkode: ea860...7d3

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde en dobbeltdyne da vi ble sammen for mange år siden. Så kjøpte vi to enkeltdyner og foretrekker virkelig det!

å dele på en enkeltdyne er jo sprøtt da. Skjønner ikke at dere klarte å sove med det

Var jo nyforelsket😁 Det gikk faktisk overraskende greit.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hver sin dyne. Å være forelsket hjelper ikke, det er umulig for meg å sove godt hvis jeg er inntil et annet menneske. 

Anonymkode: ce7d8...f40

Samme her :D

En enkeltdyne på deling? Hvordan fikk dere den ideen, sånn har jeg ikke hatt det siden jeg var student og hadde ons. Og ikke vil jeg ha dobbeltdyne heller. Hver sin store, gode enkeltdyne, takk!

Anonymkode: c7c5f...422

Annonse

Ung og nyforelsket = dobbeltdyne! Nå etter over 20 år sammen, så går vi definitivt for hver våres enkle 😂 Hadde det vært opp til meg hadde vi sovet på hvert vårt rom også så jeg kunne sovet uten å våkne av Zzz ørten ganger hver natt 🥱

Anonymkode: 547ec...51f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En enkeltdyne på deling? Hvordan fikk dere den ideen, sånn har jeg ikke hatt det siden jeg var student og hadde ons. Og ikke vil jeg ha dobbeltdyne heller. Hver sin store, gode enkeltdyne, takk!

Anonymkode: c7c5f...422

Han flyttet inn til meg og jeg hadde bare én dyne fra før. Det fungerte greit så vi klarte oss i noen år med bare den 😄

hi

prekæs skrev (Akkurat nå):

Misliker dobbeldyne av mange grunner. Det blir for tett, for varmt og for tungt å re opp. En vanlig dundyne kan vaskes i maskin, en dobbel er for stor.

Jeg har faktisk vasket vår i maskinen, gikk akkurat. Men at det er knotete å re den opp og skifte på sengen er jeg enig i.

hi

Himmel og hav skrev (2 minutter siden):

Enkeltdyner, og det er vi helt enige om. Jeg trenger å rulle meg inn i min om vinteren og må være fri til å slenge beina på utsiden enten jeg ligger den ene eller den andre veien resten av året. 

Dette! 

Anonymkode: 66b6f...ec3

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ung og nyforelsket = dobbeltdyne! Nå etter over 20 år sammen, så går vi definitivt for hver våres enkle 😂 Hadde det vært opp til meg hadde vi sovet på hvert vårt rom også så jeg kunne sovet uten å våkne av Zzz ørten ganger hver natt 🥱

Anonymkode: 547ec...51f

Støtter denne! 

Anonymkode: 4ec23...1c1

tante grusom master of law skrev (35 minutter siden):

Jeg har dobbeltdyne - til kun meg! Mannen har enkeltdyne. 

Det høres ut som en veldig god løsning :)

Jeg heller ellers mot enkeltdyner for begge, fordi jeg er avhengig av å kunne pakke dynen helt tett rundt nakken. Får jeg trekk der så får jeg ikke sove (sover i kaldt rom). Meeen, så elsker jeg å ligge tett inntil innimellom, og da er én dyne ikke nok.

Får jeg han jeg vil ha nå så tror jeg jammen dette blir løsningen ;)

Anonymkode: ecf05...7ee

Vi har hver vår. Han har «varm», jeg har «ekstra varm». Det hadde vi ikke fått med dobbeltdyne. 
Men det største problemet med dobbeltdyne er at når begge legger seg på sin side for å sove, og krøller dyna rundt seg, så blir det sluppet inn kald luft i midten🥶 Savner ikke tiden med dobbel. 

Anonymkode: 19e1a...5bf

Brillefanten skrev (17 minutter siden):

Jeg kunne aldri vært sammen med en mann med dobbeltdyne 😱😱 Skikkelig dealbreaker 🤓

Om mannen er super ellers er det kanskje enklere å kjøpe en ny dyne for deg selv enn å finne en ny, god mann? :P

Anonymkode: ecf05...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...