Gå til innhold

Har du noen litt ekle ting på kroppen du kunne tenke deg å fjerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I form av en skjenerende føflekker el? Jeg har to fettklumper i den ene armhulen jeg synes er ekle. Heldigvis er de ikke så synlig, men vet de er der. 

Anonymkode: f72c1...f90

Skrevet

Nei, ingenting faktisk! Bortsett frå ca 30 overflødige kilo kanskje.... 

Anonymkode: b22b3...2a4

Skrevet

Har en fjellkjede av føflekker i nakken. Og jeg har maskinkort hår i nakken. Utrolig ekkelt, og har aldri orket å ta meg bryet med å fjerne de. Men nå skal jeg inn om en uke å fjerne de. 

Anonymkode: 34ee8...189

Skrevet

Kviser på ryggen, men lykke til med å bli kvitt de sier jeg bare 🙄

Pluss en utstående blodåre som man tydelig ser pulserer, men tenker jeg ikke kan få operert den lenger inn i kroppen 😅

Anonymkode: 83205...654

Skrevet

Ikke ekkelt akkurat, men jeg skulle ønske jeg kunne bli kvitt alle arr etter selvskading. Det skjer nok aldri, men... 

Anonymkode: 42edd...463

Skrevet

Jepp. Har flere «vorteføflekker» og noen fettkuler. Eller noen er en underdrivelse, jeg har mange 😅

Anonymkode: 5cbd6...c15

Skrevet

50kg🙈

Anonymkode: b289a...ac3

Skrevet

Jeg har en sånn liten klump på innsiden av låret. Såkalt skintag. Den bare dukket opp i en periode vekta gikk oppover. Nå er vekta borte, men den er igjen. Skikkelig ekkelt.. 

Anonymkode: 46954...87d

Skrevet

Hemoroider/marisker. Er egentlig godkjent for operasjon, men har en risikofaktor som ingen vet om vil spille inn eller ikke, så har foreløpig ikke tatt risikoen.

Ellers har jeg kviser og en hudsykdom og masse arr etter ulykke, men det lever jeg greit nok med. Kviser og hudsykdommen kommer av det andre som feiler meg, og foreløpig er det ikke noen svar på hva som kan gjøres med det, så da er det lettere å bare akseptere det og ikke bruke noe energi på det.

Anonymkode: b3330...213

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en sånn liten klump på innsiden av låret. Såkalt skintag. Den bare dukket opp i en periode vekta gikk oppover. Nå er vekta borte, men den er igjen. Skikkelig ekkelt.. 

Oi. Googlet nå.. at jeg ikke har gjort det før.. det finnes noe fra Norgesplaster for hjemmefjerning.. 

https://123apotek.no/norgesplaster-kryo-skintagfjerner-38-ml?gclid=EAIaIQobChMIr_m3gMij7gIV8UiRBR0f5geuEAQYAyABEgJLZ_D_BwE

Skrevet

Psoriasis på hendene

Anonymkode: fbd7a...e89

Skrevet

Nei, ikke fordi det er ekkelt, men jeg skulle gjerne ha redusert innsiden av lårene. De er såpass store at de gnisser heftig når jeg løper.

Anonymkode: 9f9d3...8d1

Skrevet

En svær føflekk/fødselsmerke på et litt privat sted jeg gjerne skulle vært foruten. Pga plassering synes jeg det er for pinlig å få noen til å se på det, men størrelsen gjør at jeg tror jeg ikke kan få fjernet den uansett.

Anonymkode: 3cdd7...4dc

Skrevet

Tja. Sliter med en del kviser på ryggen, og jeg har også mørke hår på lår pluss "veiviser" som jeg gjerne ville blitt kvitt. Og sånn 15-20 kg for mye 😅

Anonymkode: 7d13a...3e4

Skrevet

Atopisk eksem i ansiktet, løs hud på lårene, tre små utvekster i ansiktet, ene på øyet, og den tør ikke hudleger å fjerne. Og all hårvekst som ikke er på hodet. Har så kraftig svart hårvekts, at det er helt håpløst, må shave meg daglig på sommeren.

Anonymkode: b2235...875

Skrevet

Hemoroider. I tillegg har jeg hirutisme så skulle gjerne fjernet en del hår.

Anonymkode: 27b68...585

Skrevet

Har noen åreknuter som ikke er så pene, men de er høyt oppe på låret, og det er sjelden jeg viser de frem til noen. 😉

Ellers skulle jeg gjerne blitt kvitt en del kilo, minst 20!

Anonymkode: dd070...f9e

Skrevet

Hemorroider. Eller marisker heter det vel, de hudfoldene ved endetarmsåpningen som er igjen etter jeg hadde hemorroider. 

De gjør at jeg føler det er vanskelig å holde «området» helt rent, så jeg dusjer ofte, og vasker meg alltid etter avføring. 

Og så synes jeg det er stygt og flaut, og det hemmer meg under sex, i de stillingene hvor mannen har «innsyn»🙈

Anonymkode: b6c88...5e7

Skrevet

Fjernet en fettkul ved armhulen nylig. Rester etter hemoroider. De klør fort om jeg ikke får vasket meg godt etter avføring. 

Anonymkode: 924d7...2b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde en på halsen og en på innsiden av låret, og vi snakker stor størrelse på begge to. Jeg fjernet de med laser, var borte på under ett minutt og jeg merket bare litt lugging på en måte når du dro den av. Har ett merke etter den på låret, men den på halsen er helt borte. 

Anonymkode: 2d8ed...6e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en på halsen og en på innsiden av låret, og vi snakker stor størrelse på begge to. Jeg fjernet de med laser, var borte på under ett minutt og jeg merket bare litt lugging på en måte når du dro den av. Har ett merke etter den på låret, men den på halsen er helt borte. 

..når de dro den av ;) jeg har prøvd det plasteret du la ut, samt sånn frysepenn og det virket aldri på meg dessverre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fader jeg har en som plutselig kom på «ytre kjønnsleppe». Stor!!!. Skjønner ikke hva som har skjedd - aldri hatt noe sånt før. Og ALT FOR pinlig til å gå til legen med 😞

Anonymkode: 920b9...4a6

Skrevet

Dere som har skin tags. Hvorfor skjærer dere ikke bare bort dem? Det er bare å ta en skalpell og skjære de av langs huden. Null stress. Eller gå til legen og få de skjært bort der. Dritekkelt å ha slike. 

Anonymkode: 6d66f...22c

Skrevet

Jeg har store arr i begge hendene etter å ha brent meg som liten. Skulle gjerne fjernet de, men lever greit med de i dag. 

Anonymkode: 8125d...0d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Dere som har skin tags. Hvorfor skjærer dere ikke bare bort dem? Det er bare å ta en skalpell og skjære de av langs huden. Null stress. Eller gå til legen og få de skjært bort der. Dritekkelt å ha slike. 

Anonymkode: 6d66f...22c

Jeg skjærer ikke bort utvekster selv.. men nå når det finnes en metode som Apotekene går god for så rar jeg skansen på det. Får jeg det ikke til går jeg til lege.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...