Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Er så utrolig dårlig plass og det flyter. What to do? Må leve med gangen en stund til. Anonymkode: 93e72...48f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Rydd bort alt som ikke trenger å stå der, kun 1 par sko pr. person, resten må man ha på rommet sitt, samme med jakke, votter, lue etc. Knagger i flere høyder, lave som barna kan nå. Kurver eller hyller til lue og votter. Fast plass blir mindre kaos. Anonymkode: 0f9b6...829
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Har dere ikke en større gang utenfor vindfanget? vi åpnet opp vindfanget med den andre gangen, isolerte og la varmekabler under flis i arealet til det tidligere vindfanget, parkett på resten. Vi har en skyvedørsgarderobe som er 1 m bred, det er en hylle fra ikea fra gulv til tak med masse hyller bakerst, og så er det to stenger vi henger jakker på. Anonymkode: 2307e...cdf
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har dere ikke en større gang utenfor vindfanget? vi åpnet opp vindfanget med den andre gangen, isolerte og la varmekabler under flis i arealet til det tidligere vindfanget, parkett på resten. Vi har en skyvedørsgarderobe som er 1 m bred, det er en hylle fra ikea fra gulv til tak med masse hyller bakerst, og så er det to stenger vi henger jakker på. Anonymkode: 2307e...cdf Jo, men der er det så mange dører inn til bad og tre soverom. Får ikke til noe god oppbevaring der. Må kanskje lage noe under trappen. Anonymkode: 93e72...48f
Leverpostei Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Vi har også et bittelite vindfang, med dør inn til kjøkken/ trappegang. Vi pakker bort alt tøy som ikke hører til sesongen, det er første bud. I vindfanget har vi skohyller i flere etasjer fra vegg til vegg, og en knaggerekke til jakkene vi bruker aller mest. Under trappen har vi et frittstående stativ med masse hengere, der henger alle andre jakker, kåper, osv. Votter, luer, osv. er sortert i sånne hengestativ med små rom.
prekæs Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Har du sjekket Ikea? De har jo veldig mange gode løsninger. Jeg hadde tidligere en åpen trappeløsning. Fikk en snekker til å tette trappen og snekre to dører. Satt inn hyller under og på den måten fikk jeg skjult oppbevaring.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Her entremøbler fra Black design, vet ikke om de lages lenger. Har skohylle i 3 etasjer, hattehylle med stang under til oppheng av jakker. Knaggrekke på siden av inngangsdøra og to kraftige knagger til barna på motsatt vegg, lave så de kan henge opp selv. Under skohylla er det plass til et sånn skobrett til våte støvler. Ganske stappa, men det fungerer. Anonymkode: c5207...aef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Vi bygget ekstra inngangsparti utenfor vindfanget, med tak. Ikke helt som en gang men det har likevel gitt oss bedre rom og plass siden det er 9 kvm. Anonymkode: 30f82...b2a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Kan jeg spørre hva strl er på dette og pris? Vurderer dette selv. Anonymkode: 71048...e7c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Kan jeg spørre hva strl er på dette og pris? Vurderer dette selv. Anonymkode: 71048...e7c Det kostet oss ca. 15.000 men da har vi brukt gode materialer både til vegger, gulv og tak, samt kvalitetsmaling. Verdt hver krone. Anonymkode: 30f82...b2a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 Vi har en knøttliten gang. 1 kvm knapt nok det. Der er det to dører, utgangsdøren, døren til en gang til og en trapp opp til 2etg. Under trappen har vi en kommode (måtte monteres opp under trappen. Over kommoden har vi en stang til å henge jakker. Har også ett skoskap og to plastikkbokser oppå hverandre. Under trappen er alle sommerklær/sommersko ol. Eller ekstra vinterdresser. Når sommeren kommer bytter vi å alt vinterklær lagres der. Anonymkode: ea5a9...7d0
Rocka dame med tre små Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Vi har ca 3 kvm gang/vindfang og bor fem mennesker her- jeg holdt på å klikke. Vi har kledd den ene veggen med skoskap fra Ikea i hvitt- tre rader og fire rekker. Det er minst to til hver og enda litt- alle MÅ sette opp skoene sine. I tillegg har vi en smal skyvedørsgarderobe på andre veggen, kanskje 20/25 cm x2 m. Der har vi speil for å skape rom. Inni har vi to hovedtrekker med knagger( barn og voksne) i tillegg til en sånn gammel cd hylle fra Ikea- der oppbevares refleks, hundens bæsjeposer, nøkler osv. argumentet for skyvedørene er å skjule rotet. Så har vi som en annen nevner lagd opplegg for luer, votter, sokker osv under trappa i neste rom. Der har vi brukt de samme hvite skoskapene, tre til hver- en med luer/buffer, en med votter og en med sokker/ullsokker. Ut fra forutsetningene fungere det greit, men gleder meg alltid til parkasene og boblebuksene skal pakkes bort.....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 Nei ingen gode tips, har prøvd alt over her, og det er for liten plass rett og slett. Vi er seks og eg er fortvila. Må bygge på huset! (skal det altså) Anonymkode: 19bff...f80
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Vi har en knøttliten gang. 1 kvm knapt nok det. Der er det to dører, utgangsdøren, døren til en gang til og en trapp opp til 2etg. Under trappen har vi en kommode (måtte monteres opp under trappen. Over kommoden har vi en stang til å henge jakker. Har også ett skoskap og to plastikkbokser oppå hverandre. Under trappen er alle sommerklær/sommersko ol. Eller ekstra vinterdresser. Når sommeren kommer bytter vi å alt vinterklær lagres der. Anonymkode: ea5a9...7d0 1 m2? Du har altså 1x1 m gang? Da må jeg si at du har utnytta plassen godt. Anonymkode: febfa...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå