Gå til innhold

Skabb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg dette. Ofte i det siste har det kommet artikler om denne skabb epidemien. Forekomsten har eksplodert. Hvordan kan den det? Sosial distansering, hoteller blir knapt brukt grunnet covid, vi håndhilser ikke lengre osv osv. Jeg forstår virkelig ikke hvordan. Noen som har noen ideer? Hvordan beskytte seg mot dette hvis det sprer seg som ild i tørt gress selv uten fysisk kontakt?

Anonymkode: f3c66...205

Skrevet

Det opplagte er jo at altfor mange ikke er like flinke til å opprettholde sosial distansering ...

Anonymkode: 66c35...14c

Skrevet

Nye kjærester og tilfeldig sex. Altfor mange løsaktige...

Anonymkode: 1b720...7c6

Skrevet

Vet om flere familier som slet med skabb for over 1 år siden, og har ennå ikke blitt kvitt det, så viss folk har det og kanskje ikke har så mye symptomer, så vil de smitte det over på andre .

en familie har brukt krem flere omganger og tablettkur 2 ganger... 

Dette kan komme av en smittet person som ligger på hotell. Så vaskes jo ikke hele senga, og neste mann sover i den samme , da kan det forekomme smitte. Så er ikke bare grunnet kontakt alltid.

Anonymkode: b8d83...a85

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nå må du gi deg!!! Mener du at barnet mitt på 5 år som ble smittet i barnehagen er løsaktig? Les deg for helvette opp ditt nek!

Anonymkode: da266...4fc

Skrevet

Her vi bor ble mange smittet pga. den som ble smittet først var på overnatting hos nesten alle jentene i klassen. Så ble søskene smittet og dro det med til sine klasser. 

Anonymkode: 0269f...895

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tragisk at noen gidder svare dette, har lite med smitten å gjør!

Er du ennå like gammeldags når det gjelder lus og??

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Nå må du gi deg!!! Mener du at barnet mitt på 5 år som ble smittet i barnehagen er løsaktig? Les deg for helvette opp ditt nek!

Anonymkode: da266...4fc

😂😂🙌

Anonymkode: 04ea9...0aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Til din informasjon er skabb ikke en kjønnssykdom. Men med din intellekt så er det kanskje naturlig du ikke viste det.

Anonymkode: 1a191...d83

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Til din informasjon er skabb ikke en kjønnssykdom. Men med din intellekt så er det kanskje naturlig du ikke viste det.

Anonymkode: 1a191...d83

Skabb smitter OFTEST gjennom seksuell kontakt. Men det visste du kanskje ikke 😂😂?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skabb smitter OFTEST gjennom seksuell kontakt. Men det visste du kanskje ikke 😂😂?

Nei, kontaktsmitte

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg bare ELSKER når folk fortsetter å drite seg ut 😂😂fortsett, vær så snill!

Anonymkode: de967...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...