Gå til innhold

Gull eller sølv i giftering?💍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere valgt/ville valgt og hvorfor?

Anonymkode: 5c337...534

Fortsetter under...

Skrevet

Tradisjonell som jeg er hadde jeg nok gått for gult gull. Men, jeg synest også både hvitt og rosa gull er pent. Sølv hadde jeg ikke gått for i en giftering. Hvorfor vet jeg ikke helt, er bare ikke noe jeg har hørt før og tenker det kanskje er litt kipt?

Anonymkode: 4f1b9...d72

Skrevet

Gult gull, synes hvitt gull likner for mye på sølv....

Anonymkode: 13fd3...e85

Skrevet

Vi valgte en blanding. Ringen er vel 5mm bred totalt. 4mm er gult gull og 1mm er hvitt gull :)

Anonymkode: c57f0...599

Skrevet

Fet gullring med enda fetere diamanter i. Jeg fortjener en diamantring til over 50.000.

Anonymkode: 58366...66b

Skrevet

For meg skal en giftering være i gull og helst glatt.

Anonymkode: f85ca...c5d

Annonse

Skrevet

Gult gull, glatt, tradisjonell,  det vi valgte .  Enig i at hvitt gull ligner for mye på sølv . 

Anonymkode: 1dab1...574

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Fet gullring med enda fetere diamanter i. Jeg fortjener en diamantring til over 50.000.

Derfor du er singel? 

Anonymkode: c63cb...d51

Skrevet

Sølv? Er du 11 år?

Gull. Hvitt, gult eller rosé er valgfritt. Gjerne blanding. 

Anonymkode: d518a...21e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sølv? Er du 11 år?

Gull. Hvitt, gult eller rosé er valgfritt. Gjerne blanding. 

Anonymkode: d518a...21e

Vi har sølv og er ganske mye mer enn 11 år. Er så vanvittig mange flere andre ting vi ønsket å bruke pengene på, og i tillegg har vi verdens tøffeste ringer.

Anonymkode: 76097...a81

Skrevet

Er det noen som har gifteringer i sølv? Det har jeg aldri sett. Våre er i hvitt gull.

Anonymkode: 91818...ab0

Skrevet

Vi har hvitt gull. Liker ikke gult gull

Anonymkode: 68afa...670

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som har gifteringer i sølv? Det har jeg aldri sett. Våre er i hvitt gull.

Anonymkode: 91818...ab0

Hvis du har lest tråden så ser du jo at det er det, ja.

Annonse

Skrevet

Syntes både sølv og gull tåler så lite så her går vi enten for tungsten eller titanium

Anonymkode: 7504c...008

Skrevet

Aldri sett gifteringer i sølv. Er det hvitt gull du mener? Jeg synes giftering kan være tradisjonell. Synes ikke gult gull er så veldig fint men i giftering så synes jeg det er finest. 

Anonymkode: 32fa4...1cb

Skrevet (endret)

Vi valgte titan, verdens sterkeste metall.😊

bare pass på om du skulle ende med å brekke håndleddet og fingrene begynne å hovne opp- da må du få tingen av i en helsikes fart for å forhindre amputasjon av ringfingeren, for titan kan ikke klippes opp slik gull/sølv kan..Snakker av erfaring- heldigvis rakk jeg å få tingen av i tide!😅

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Derfor du er singel? 

🤣 🤣 

Jeg har samboer. Han fridde til meg for et år og to måneder siden. I tillegg har jeg options. Jeg vet jeg er verdt det. Det er derfor jeg krever så pass.

Skrevet

Har enkel giftering i gult gull, helt tradisjonell. 

Skulle det bli aktuelt med et giftemål nr. 2, så ville jeg ønsket meg titan. 

Anonymkode: 596ec...95a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Aldri sett gifteringer i sølv. Er det hvitt gull du mener? Jeg synes giftering kan være tradisjonell. Synes ikke gult gull er så veldig fint men i giftering så synes jeg det er finest. 

Anonymkode: 32fa4...1cb

Som sagt tidligere, les tråden?! Vi har gifteringer i sølv og det finnes i bøttevis. Tror de fleste vet at det er forskjell på sølv og hvitt gull og lar være å forveksle disse.

Skrevet

Jeg har sølvringer, og jeg har ring i hvitt gull, men akkurat gifteringen er helt tradisjonell, glatt i gult gull.

Jeg synes det er finest, og det er ingen tvil om at det er en giftering.

Søsteren min har sølvring faktisk, så jeg vet det finnes, men ingen kan jo se at det er en giftering. Ser du hånden hennes og ringen vet du ikke at hun er gift sånn som du vet om du ser min hånd og min ring. Jeg synes det er koselig at både jeg og mannen har en veldig typisk giftering som ingen tviler på at er en giftering.

Anonymkode: 10eaf...6ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

🤣 🤣 

Jeg har samboer. Han fridde til meg for et år og to måneder siden. I tillegg har jeg options. Jeg vet jeg er verdt det. Det er derfor jeg krever så pass.

Ja, du høres ganske krevende ut. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Derfor du er singel? 

Hvorfor er du singel da?

Anonymkode: a0707...eda

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor er du singel da?

Anonymkode: a0707...eda

Pappaen min er sterkere enn pappaen din..

Skrevet

Jeg har forlovelsesring i hvitt gull.. den er ikke pen etter et års bruk, den ser ut som en blass gul-aktig ring.. hverken gull eller sølvfarget. Fikk beskjed om at den bør vedlikeholdes hvert år for å holde seg sølvfarget..

I stede for å bruke 1000-vis på vedlikehold fikk jeg flyttet diamantene over på en tilsvarende ring i rent sølv. Og jeg er heldig fornøyd! 

så om du liker hvitt gull, gå heller for ekte sølv!  

Anonymkode: ab5a5...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...