Gå til innhold

16-8 dietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som går på den? Synes du at den Fungerer? Hva spiser du? 😊

Anonymkode: 348ea...c46

Skrevet

Det fungerer vel bare hvis du har et veldig annerledes spisemønster i dag? Det ville ikke utgjort noen endring for min del, jeg har spist mellom 10 og 17 i alle år og går ikke ned i vekt av den grunn.

Anonymkode: 1d67a...591

Skrevet

Jeg spiser mellom 11 og 17. det skaper ingen utfordringer for meg mht å spise sammen med familie. 

Jeg spiser lavkarbo - uten å pøse på med fett. 

Startet i juni og har hittil gått ned 12 kg

Anonymkode: fec2e...80b

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser mellom 11 og 17. det skaper ingen utfordringer for meg mht å spise sammen med familie. 

Jeg spiser lavkarbo - uten å pøse på med fett. 

Startet i juni og har hittil gått ned 12 kg

Rettelse: jeg spiser mellom 11 og 19

Skrevet

Jeg spiser frokost klokken 9 og middag klokken 17, spiser ingenting mellom middag og frokost.

Men jeg er litt overvektig for det da, så for min del har det ingen slankeeffekt.... Jeg spiser rett og slett mer en jeg forbrenner selv om jeg ikke spiser "fra jeg står opp til jeg legger meg".

Anonymkode: b3058...dbe

Skrevet

Har gått ned 4 kg siden 1 januar bare ved å innføre 4 faste måltider per dag. Ingen småspising, ingen snacks hver kveld osv som før. Næringsrik mat, 1 porsjon i stedet for 3. Går minimum 30 min hver dag. 

Alle kan gå ned i vekt bare de slutter å spise for mange kalorier. Mindre kalorier inn! Mange forstår ikke at det er flere hundre kalorier i olja eller smøret du steker maten din i, blant annet. 

I starten mister man vann, men likevel. Har mistet mange cm rundt midjen pga jeg er midre oppblåst og spiser bedre. 

Anonymkode: 5d1cc...079

Skrevet

Den funker bare hvis maten man inntar er fornuftig også. Jeg spiser mellom 11.45 og 19.45. Det er ikke noe problem for meg å vente med å spise, men jeg klarer ikke å sovne om kvelden hvis jeg er sulten, så derfor må siste måltid være litt sent. Jeg har holdt på slik i 1 år og går ned i vekt når jeg spiser fornuftig, opp når jeg spiser godteri ol.

Anonymkode: c6f98...5f2

Skrevet

Jeg prøvde det i ca en mnd, gikk ned null! og ble mannevond 🙈 samboeren gikk ned ca 10 kg, han har holdt på siden august kanskje. 

Anonymkode: 9e75c...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...