tante grusom master of law Skrevet 13. januar 2021 #26 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg gikk inn på iglow nå istad og kopierte bildet over. Ingrediensen er med, og prøvde igjen nå, fortsatt med. Iglow lash maximizer? Anonymkode: fef96...0f2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #27 Skrevet 13. januar 2021 Tante grusom og du andre som diskuterer det stoffet: Kan årsaken være at dere bruker ulike linker? Det stoffet står i linken til anonym kom med, men jeg ser det heller ikke i den Tante grusom legger ut over her. Kan det være "glemt" i den siste innholdsfortegnelsen? Eller er linkene fra ulike land? Det er mye av kosmetikk som selges under helt identiske navn og forpakninger som inneholder andre stoffer i utlandet, der dette godtas, men som ikke er godtatt her hjemme. Anonymkode: 2956c...278
tante grusom master of law Skrevet 13. januar 2021 #28 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tante grusom og du andre som diskuterer det stoffet: Kan årsaken være at dere bruker ulike linker? Det stoffet står i linken til anonym kom med, men jeg ser det heller ikke i den Tante grusom legger ut over her. Kan det være "glemt" i den siste innholdsfortegnelsen? Eller er linkene fra ulike land? Det er mye av kosmetikk som selges under helt identiske navn og forpakninger som inneholder andre stoffer i utlandet, der dette godtas, men som ikke er godtatt her hjemme. Anonymkode: 2956c...278 Den siden jeg linker til er den norske siden. Iglow er vel et norsk merke?
tante grusom master of law Skrevet 13. januar 2021 #29 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Tante grusom og du andre som diskuterer det stoffet: Kan årsaken være at dere bruker ulike linker? Det stoffet står i linken til anonym kom med, men jeg ser det heller ikke i den Tante grusom legger ut over her. Kan det være "glemt" i den siste innholdsfortegnelsen? Eller er linkene fra ulike land? Det er mye av kosmetikk som selges under helt identiske navn og forpakninger som inneholder andre stoffer i utlandet, der dette godtas, men som ikke er godtatt her hjemme. Anonymkode: 2956c...278 Dette serumet er det jeg har sett på:
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #30 Skrevet 13. januar 2021 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Dette serumet er det jeg har sett på: Dette serumet finnes ikke på iglow.no siden jeg er på... det er jo nettopp slik de skjuler driten.. Anonymkode: fef96...0f2
tante grusom master of law Skrevet 13. januar 2021 #31 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette serumet finnes ikke på iglow.no siden jeg er på... det er jo nettopp slik de skjuler driten.. Anonymkode: fef96...0f2 Men det er jo iglow.no
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #32 Skrevet 13. januar 2021 tante grusom master of law skrev (22 minutter siden): Nei long lash serum og brynsserum. Se på linken jeg la ved. Den ingrediensen står vel ikke der? Eller? Hvis du leser tv2-artikkelen som er linket til lengre opp, så har de funnet prostaglandiner i igloen selv om det ikke er nevnt i ingrediensene. Anonymkode: 6b3b8...fac
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #33 Skrevet 13. januar 2021 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Men det er jo iglow.no Ja, men iglow.no jeg går inn på eller om jeg googler ditt serum, så finner jeg det ikke. Kun den jeg linket til... står jo på siden deres at de også kjøper fra utlandet for å senke priser... Anonymkode: fef96...0f2
tante grusom master of law Skrevet 13. januar 2021 #35 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: fef96...0f2 Jeg tror dette gjelder alt det andre de selger på siden av merkesprodukter. Men jeg skal ikke sitte å si at jeg har fasiten her. Men jeg synes det virker veldig rart om iglow fortsatt har disse stoffene i sine serum og ikke har det med i ingredienselisten etter at de ble konfrontert med det.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #36 Skrevet 13. januar 2021 tante grusom master of law skrev (23 minutter siden): Jeg tror dette gjelder alt det andre de selger på siden av merkesprodukter. Men jeg skal ikke sitte å si at jeg har fasiten her. Men jeg synes det virker veldig rart om iglow fortsatt har disse stoffene i sine serum og ikke har det med i ingredienselisten etter at de ble konfrontert med det. Men hvor finner du serumet uten stoffet? Og de vil jo ikke innrømme at de har det i...... Anonymkode: fef96...0f2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2021 #37 Skrevet 15. januar 2021 Folk bruker tid på å gi deg tips og linker men du sier ikke takk? Anonymkode: fc007...970
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #38 Skrevet 15. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Folk bruker tid på å gi deg tips og linker men du sier ikke takk? Anonymkode: fc007...970 Jeg fikk gode tips og sa jeg skulle sjekke ut dette. Jeg datt av når diskusjonen gikk over i serum.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2021 #39 Skrevet 15. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Jeg fikk gode tips og sa jeg skulle sjekke ut dette. Jeg datt av når diskusjonen gikk over i serum. Kom mange tips etter at du skreiv faktisk. Før serum. Anonymkode: db9bc...41f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #40 Skrevet 15. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kom mange tips etter at du skreiv faktisk. Før serum. Anonymkode: db9bc...41f Ok. Da sier jeg takk😊.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå