Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #26 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): https://www.hjelptilhjelp.no/Samliv-og-foreldre/passiv-aggresjon-10-rad-til-deg-som-mener-at-du-aldri-er-sint Det minnet meg om denne 😝 Anonymkode: 2bc7d...f21 Åh, det er få ting som gjer meg så sint som passiv aggressive folk. Desverre er eg gift med ein. Men det mest effektive er å spørje kva som er gale. Og får eg ikkje svar oppfører eg meg som om det ikkje er noko gale. Eg gidde iallfall ikkje leite med lys og lykter etter noko eg har gjort eller ikkje gjort når eg har spurt, og fått til svar: "neidå, det er ingenting" frå eit surt steinansikt. Til hi, eg er ikkje morgengretten. Men eg kan fint vere sint og sur elles. Anonymkode: a572f...cce
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #27 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Åh, det er få ting som gjer meg så sint som passiv aggressive folk. Desverre er eg gift med ein. Men det mest effektive er å spørje kva som er gale. Og får eg ikkje svar oppfører eg meg som om det ikkje er noko gale. Eg gidde iallfall ikkje leite med lys og lykter etter noko eg har gjort eller ikkje gjort når eg har spurt, og fått til svar: "neidå, det er ingenting" frå eit surt steinansikt. Anonymkode: a572f...cce Jeg pleier bare å fortelle at de er sinte og hvorfor de er sinte og at det er greit å være sint, men ikke sur. Det pleier faktisk hjelpe en hel del 😃 Anonymkode: 2bc7d...f21
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #28 Skrevet 11. januar 2021 Jeg er ikke morragretten, er mer litt morrazoombie. Går på automatikk og prater lite og stille en stund. Anonymkode: a8143...f8c
Elizabeth Skrevet 11. januar 2021 #29 Skrevet 11. januar 2021 Har aldri til vanlig vært morragretten😁
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #30 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Vil ikke snakke så mye de første 15 minuttene. Være litt i fred og ro. Hvordan er du om morgenen? Diskuterte det på jobb, der var det opplest og vedtatt at morgengretten er en dårlig egenskap. Jeg kjenner mange som er som meg men på jobb var ALLE blide og pratsomme fra de slo opp øynene. 😳 Anonymkode: e1021...60d Mamma er veldig morgen gretten. Husker godt da vi var barn og skulle spørre om noe ang skolen eller klær, da fikk vi streg beskjed om å holde kjeft og ha oss ut av synet. Jeg kan også være moody, men jeg klarer å skjerpe meg ovenfor barna og mannen altså. Anonymkode: 14e44...a0c
amandine Skrevet 11. januar 2021 #31 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Åh, det er få ting som gjer meg så sint som passiv aggressive folk. Desverre er eg gift med ein. Men det mest effektive er å spørje kva som er gale. Og får eg ikkje svar oppfører eg meg som om det ikkje er noko gale. Eg gidde iallfall ikkje leite med lys og lykter etter noko eg har gjort eller ikkje gjort når eg har spurt, og fått til svar: "neidå, det er ingenting" frå eit surt steinansikt. Til hi, eg er ikkje morgengretten. Men eg kan fint vere sint og sur elles. Anonymkode: a572f...cce Og så den - Er det noe i veien? -Neida, ingenting. -Men du ser faktisk ganske sur ut. -Jeg er sur. -Og hvorfor er du sur? -Det burde du vite. ..og jeg bare BLÆÆÆÆÆÆÆÆ ( Men det burde visst være en egen tråd)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #32 Skrevet 11. januar 2021 Jeg er i utgangspunktet ikke gretten, men orker ikke mye skrik og skrål. Dette vet familien, så alle prøver å ta hensyn til hverandre. Greit at alle får en fin start på dagen. Anonymkode: a3ab0...bb3
Spurvugla Skrevet 11. januar 2021 #33 Skrevet 11. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (10 timer siden): Jeg er ikke morgengretten men sover fortsatt huset når jeg hopper i dusjen etter løpetur OG jeg rekker en kopp kaffe i stillhet så er jeg evig lykkelig♥️ Skjønner hva du mener. Jeg hadde en periode på ca et halvt år der jeg klarte å stå opp en halvtime før mann og barn. Nydelig å nyte kaffe, matpakkesmøring og nyheter i ro å fred. Nå derimot, våkner min morgengretne unge av den minste lyd i huset, så det er umulig å få den morgenstunden alene. Det savner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå