Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hvor kjøper dere de? Min ønsker seg, og har i dag hatt han med på både jula og Felleskjøpet. Ingen av de ville han ha. De var stygge og hadde for mye refleksbånd. Noen som har link? (ja jeg vet de er stygge, men de er varme og «alle» andre har de, så den kampen gidder jeg ikke ta) Anonymkode: 1965a...9f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Har ikke alle sånne type jakker ganske mye reflekser? Men hva med Univern, har du sjekket der? Anonymkode: 84bcd...839
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har ikke alle sånne type jakker ganske mye reflekser? Men hva med Univern, har du sjekket der? Anonymkode: 84bcd...839 Skal sjekke nå, takk for tips 🤩 Anonymkode: 1965a...9f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Mascot er et merke som har slike jakker. Anonymkode: 0343e...216
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Hvis "alle andre" har, så må det jo være andre barn i barnehagen/skolen. Så kanskje spørre de foreldrene hvor de kjøper? Anonymkode: 94b6d...6dc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hvis "alle andre" har, så må det jo være andre barn i barnehagen/skolen. Så kanskje spørre de foreldrene hvor de kjøper? Anonymkode: 94b6d...6dc Selvfølgelig, men ikke klokka ett på natta. Tenkte å få bestilt så fort som mulig 😅 Anonymkode: 1965a...9f4
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Skal sjekke nå, takk for tips 🤩 Anonymkode: 1965a...9f4 👍 Anonymkode: 84bcd...839
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Sønnen min har fra univern, men han er 17 år og går bygg og anlegg da, så det er en del reflekser og sånt på den. Er jo meningen de skal synes på arbeidsplassen 😉 Anonymkode: c1f4c...c16
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Jeg kjøpte min på Tools tror jeg, eller så vet jeg de har hatt der. Ett eller annet likt har jeg hvertfall kjøpt der. Jeg vil tro din sønn vil ha en av de som er rimelig dyre, utifra hva min datter sier så er det disse som er innher. Min Blåkleder jakke og dress blir rappet av to tenåringer i huset nå. De er dyre, men om din sønn er nesten ferdig utvokst er det klær han vil ha mye lengre enn andre klær. Min dress er over tyve år og fungerer utmerket enda. Glad min pappa overkjørte mamma og sa hvem dress jeg fikk. Jakka mi kjøte jeg for 15årsiden, alt for stor for meg egentlig men den var på 70% så da hadde jeg råd til den. Nå må jeg bytte glidelås på den, men den er brukt hele mørketiden hvert år siden. Mine unger har brukt den og mine kollegaer har brukt den (praktisk med en tykk, refleksjakke som henger lett tilgjengelig når vi må ut. Samt jeg bor i den på fritiden. Ungene var flaue over den før, men nå er den vist så kul at de begge stjeler den. Vi bor akkurat i grenseland til bondeland, så her er det en skikkelig blanding av harry og fiffen. ) Anonymkode: ee8dd...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå