Gå til innhold

Er det turn off med menn med smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
HeiteH skrev (Akkurat nå):

Ekte menn bruker ikke smykker. Jo lavere intellekt, jo mer smykker. Bare å legge merke til. Mulig unntak for rockestjerner.

Giftering, bunadssølv og mansjettknapper er innenfor. Slipsnål er over kanten for min del.

Wow, ikke så rent lite dømmende du

Anonymkode: c0e29...9da

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er faktisk det mest usexy jeg ser. Bunad er ikke sexy på noen. Og bunadstype menn er ikke menn i mine øyne, det er for gammaldansaktig. Her er det bare gamle gubber som bruker bunad, heldigvis.

Anonymkode: 527f3...d9b

Da konkluderer jeg med at du og jeg har veldig forskjellig smak og det er jeg jaggu glad for.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bunadssølv? Menn går ikke i bunad.......

Johoo!!! Alle menn blir ca 4 hakk kjekkare i bunad. Sikkert som banken. Elles likar eg ikkje smykker på mannfolk. Men ingen regel uten unntak. Min mann har sånt tynt harry sølvkjede 🤭 og det kunne ikkje falt meg inn å seie han skal slutte å gå med det. Ikke har han bunad heller. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sånn lærreim synes jeg er utrolig harry og turnoff. Enkelt tynn kjede kan være fint, og enkelte ringer.

Altså. Lærrem kan sikkert være litt harry, men det når ikke tynt kjede til anklene. 

Anonymkode: e3931...719

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (2 timer siden):

En flott mann i bunad er dritsexy.

Nei, fy faen det er jævlig

Anonymkode: e2156...41a

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Det er faktisk det mest usexy jeg ser. Bunad er ikke sexy på noen. Og bunadstype menn er ikke menn i mine øyne, det er for gammaldansaktig. Her er det bare gamle gubber som bruker bunad, heldigvis.

Anonymkode: 

Smaken er som baken, heldigvis. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, fy faen det er jævlig

Anonymkode: e2156...41a

Alltid mykje jævligare uten bunad, så då har du vore uheldig med dei bunadsmennen du har sett. 

Skrevet (endret)
HeiteH skrev (27 minutter siden):

Ekte menn bruker ikke smykker. Jo lavere intellekt, jo mer smykker. Bare å legge merke til. Mulig unntak for rockestjerner.

Giftering, bunadssølv og mansjettknapper er innenfor. Slipsnål er over kanten for min del.

Å dømme intellektet på mengd smykker høyrest jo ikkje direkte intelligent ut det heller. Og kvifor du trur rockestjerner er meir intelligente enn andre smykkemenn er ei gåte for meg. 

Endret av Syngensang
Skrevet
Syngensang skrev (12 minutter siden):

Johoo!!! Alle menn blir ca 4 hakk kjekkare i bunad. Sikkert som banken. Elles likar eg ikkje smykker på mannfolk. Men ingen regel uten unntak. Min mann har sånt tynt harry sølvkjede 🤭 og det kunne ikkje falt meg inn å seie han skal slutte å gå med det. Ikke har han bunad heller. 

Hva er harry med et tynt sølvkjede?

Skrevet
Syngensang skrev (14 minutter siden):

Å dømme intellektet på mengd smykker høyrest jo ikkje direkte intelligent ut det heller. Og kvifor du trur rockestjerner er meir intelligente enn andre smykkemenn er ei gåte for meg. 

Fordi smykkene da gjerne brukes som en form for artistisk uttrykk. På samme måte som at Lady Gaga er kulere med rosa hår enn Britt Siv på nærbutikken.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hva er ikke harry med et tynt sølvkjede?

Skrevet

Min bruker masse smykker; halskjeder, ørering, armbånd og ringer. I ❤️ it, han har stilen til det. Jeg bruker nesten ingen smykker selv, men har tatoveringer (han har ingen). Jeg har en ganske straight stil, bare litt rocka. Jeg liker at han kjører full stil hele tiden og er seg selv.

Anonymkode: 33a04...1d6

Skrevet
HeiteH skrev (2 minutter siden):

Fordi smykkene da gjerne brukes som en form for artistisk uttrykk. På samme måte som at Lady Gaga er kulere med rosa hår enn Britt Siv på nærbutikken.

Nei, du berre aksepterar det på ain anna måte fordi du trur lady Gaga eller  rockestjerner har meir verdi enn Britt på nærbutikken og difor er handlingane deira meir verdt enn Britt siv sine handlingar og uttrykk. Men menn med mange smykker har òg det som eit uttrykk for kven dei er. Men du dømmer dei på ein anna måte fordi du ikkje tillegg dei kompetanse og "cred" nok til at dei faktisk kan vere kule, men avskriv dei som harry. Rart det der. Vi tenker alle slik. Men Brit Siv har nok eigentleg rosa hår av same grunn som Lady Gaga. Ho har lyst å ha rosa hår og syns det er fint eller kult. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Kva er harry med syrevaska dongeribukser og ulvejakke? Eg veit ikkje. Det berre er sånn! 😉 Men det er jo ikke så viktig. Berre moro at folk har så ulik smak. 

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Kva er harry med syrevaska dongeribukser og ulvejakke? Eg veit ikkje. Det berre er sånn! 😉 Men det er jo ikke så viktig. Berre moro at folk har så ulik smak. 

👍

Skrevet
Syngensang skrev (3 minutter siden):

Nei, du berre aksepterar det på ain anna måte fordi du trur lady Gaga eller  rockestjerner har meir verdi enn Britt på nærbutikken og difor er handlingane deira meir verdt enn Britt siv sine handlingar og uttrykk. Men menn med mange smykker har òg det som eit uttrykk for kven dei er. Men du dømmer dei på ein anna måte fordi du ikkje tillegg dei kompetanse og "cred" nok til at dei faktisk kan vere kule, men avskriv dei som harry. Rart det der. Vi tenker alle slik. Men Brit Siv har nok eigentleg rosa hår av same grunn som Lady Gaga. Ho har lyst å ha rosa hår og syns det er fint eller kult. 

Nå er det nå en gang slik at man gjerne kler og ter seg i samsvar med alder, yrke osv. Betviler ikke motivet til Britt Siv, jeg syns bare hun ser litt harry ut.

Skrevet
HeiteH skrev (2 minutter siden):

Nå er det nå en gang slik at man gjerne kler og ter seg i samsvar med alder, yrke osv. Betviler ikke motivet til Britt Siv, jeg syns bare hun ser litt harry ut.

Ja, det syns jo eg òg ho gjer. Og eg syns menn med mykje smykker ser Harry ut. Men ikkje rockestjerner. Så det kan jo vere greit ein gang i blandt å tenke over sine eigne fordommar og tankemønster. Han der Harryen med alle smykka kan jo for alt eg veit vere ein som nesten slo igjennom, og som hadde vore råkul  no om han berre hadde fått platekontrakt den gangen for 25 år sidan. Og Britt Siv syng kanskje som ei gudinne i dusjen. Det er så mykje vi ikkje veit om folk og livet har av og til hårfine marginar som skil vinnararane frå tapararane.

Skrevet
Syngensang skrev (24 minutter siden):

Ja, det syns jo eg òg ho gjer. Og eg syns menn med mykje smykker ser Harry ut. Men ikkje rockestjerner. Så det kan jo vere greit ein gang i blandt å tenke over sine eigne fordommar og tankemønster. Han der Harryen med alle smykka kan jo for alt eg veit vere ein som nesten slo igjennom, og som hadde vore råkul  no om han berre hadde fått platekontrakt den gangen for 25 år sidan. Og Britt Siv syng kanskje som ei gudinne i dusjen. Det er så mykje vi ikkje veit om folk og livet har av og til hårfine marginar som skil vinnararane frå tapararane.

Hvorfor mener du Britt Siv er en taper? Vedder på at hun er mye lykkeligere enn lady Gaga...

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Armbånd, ringer, halssmykke osv.? Hva syns du og hvorfor? 

Anonymkode: 11e1c...a39

Ja. Det er veldig underklasse. 
Fullstendig turn of. 
Det hadde vært en dealbreaker.

Anonymkode: 00481...5aa

Skrevet
HeiteH skrev (2 timer siden):

Samme gjelder jo damer 🤷🏻‍♀️ Finnes vel ikke dummere damer enn de som synes eksklusive smykker og dyre vesker er noe av det viktigste i livet.

Anonymkode: ad544...32e

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Samme gjelder jo damer 🤷🏻‍♀️ Finnes vel ikke dummere damer enn de som synes eksklusive smykker og dyre vesker er noe av det viktigste i livet.

Men de fleste damer kommer unna med  å bruke ganske mye mer smykker enn menn. 

Jeg syns det kan være virkelig pent med fine smykker, øredobber og armbånd selv om jeg bare bruker øredobber selv. 

Men på menn er det (nesten) aldri fint. 

Anonymkode: 2637f...9e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor mener du Britt Siv er en taper? Vedder på at hun er mye lykkeligere enn lady Gaga...

Håpar det!! Men viss ho hadde vore ein ekte vinnar hadde ingen sett rart på rart på det rosa håret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Personlig mener jeg at de aller dummeste damene er de som dømmer andre damer. OG menn for den saks skyld. Til hi: for meg er det turn on med en flott klokke og stilige mansjettknapper. Selvsagt også turn on med mannens giftering. Andre smykker er det ikke så nøye med 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei... Damer som synes interiør eller jobben sin eller bingo eller strikking er det viktigste i livet er vel ca like dumme. Heldigvis er de fleste av oss godt sammensatte, setter barnas trygghet og lykke høyest, bryr seg om andre, er opptatt av en stabil økonomi og det å bidra til samfunnet i form av jobb og omsorg med ulike hobbyer og ting som bringer glede i livet som tillegg. Noen gledes over smykker mens andre lager keramikk lissom. Eller kjører båt.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Personlig mener jeg at de aller dummeste damene er de som dømmer andre damer. OG menn for den saks skyld. Til hi: for meg er det turn on med en flott klokke og stilige mansjettknapper. Selvsagt også turn on med mannens giftering. Andre smykker er det ikke så nøye med 

Enig, de som dømmer er virkelig dumme. Men jeg tenker at mens det teknisk kanskje finnes enda dummere noe sted der ute, finnes det definitivt ingen som er mindre attraktive.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...