Gå til innhold

Er det turn off med menn med smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Armbånd, ringer, halssmykke osv.? Hva syns du og hvorfor? 

Anonymkode: 11e1c...a39

Fortsetter under...

Skrevet

Svære tykke gullenker og "bikkjelenker" er enormt turn off. Men vanlige smykker synes jeg ikke er det.

Anonymkode: c0e29...9da

Skrevet

Leirreim rundt håndleddet er tøft, men smykker i alle andre str og former en gedigen turn off. Hull i ørene eller brystvortene topper turn off pallen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Svære tykke gullenker og "bikkjelenker" er enormt turn off. Men vanlige smykker synes jeg ikke er det.

Øresmykker er jeg heller ikke begeistret for

Skrevet

JA!!! Giftering ok, resten. NO! Tjukke halssmykker er en av verstingene og mange ringer på fingrene🤢🤢

Anonymkode: c15e9...8f4

Skrevet

Jeg personlig liker det ikke, kun mansjettknapper og bunadsølv. 

Annonse

Skrevet

Jeg liker det egentlig ikke, men det er alltid noen unntak. Noen ytterst få syns jeg kler det og kan muligens si kjekke, men veldig få. 

Anonymkode: 375dd...52e

Skrevet

Enig med de to over her. Giftering, bunadssølv og mansjettknapper og evt en fin klokke holder i massevis.

Skrevet
It's all about me skrev (25 minutter siden):

Leirreim rundt håndleddet er tøft, men smykker i alle andre str og former en gedigen turn off. Hull i ørene eller brystvortene topper turn off pallen.

Sånn lærreim synes jeg er utrolig harry og turnoff. Enkelt tynn kjede kan være fint, og enkelte ringer.

Anonymkode: 527f3...d9b

Skrevet
amandine skrev (14 minutter siden):

Jeg personlig liker det ikke, kun mansjettknapper og bunadsølv. 

Bunadssølv? Menn går ikke i bunad.......

Skrevet

Penisring er badass! 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (20 minutter siden):

Enig med de to over her. Giftering, bunadssølv og mansjettknapper og evt en fin klokke holder i massevis.

Dette.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Eh?

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Å jo da, det gjer dei.

Eg er einig med fleire her, mansjettknappar, giftering, klokke og bunadssølv er det einaste som kan passere. Og slipsnål.

Skrevet

Liker beskjedne smykker da ihvertfall. 

Jeg er svak for mannfolk med lær rundt håndleddet 😂og det gjør ikke noe med vikingsmykker. 🤩

Anonymkode: 31a19...6f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

En flott mann i bunad er dritsexy.

Skrevet
☆☆☆ skrev (2 minutter siden):

Å jo da, det gjer dei.

Eg er einig med fleire her, mansjettknappar, giftering, klokke og bunadssølv er det einaste som kan passere. Og slipsnål.

Ja, glemte slipsnål. ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg liker det egentlig ikke, men det er alltid noen unntak. Noen ytterst få syns jeg kler det og kan muligens si kjekke, men veldig få. 

Anonymkode: 375dd...52e

Helt enig. Jeg liker det heller ikke. Men så er det noen sjeldne unntak som faktisk kler det. Min eks hadde ett smykke som han virkelig kledde. Men han brukte heller ikke andre.

Ellers liker jeg menn med minst mulig smykker. En klokke til hverdags er mer enn nok. Til mer pyntede anledninger er  mansjettknapper og ev. en fin, diskret slipsnål eller bunadsølv er helt innenfor.

Anonymkode: 6c64d...e56

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Å joda. De flotteste mennene går i bunad. 

Skrevet

Alt utenom giftering ja.

Anonymkode: d3f5a...166

Skrevet

Eksen min gikk alltid med armbånd som niesen på 6 år hadde laget❤ 

Anonymkode: e6ae4...d57

Skrevet

Hvis du ikke er Johnny Depp så holder det med giftering. Og mansjettknapper til fest 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

En flott mann i bunad er dritsexy.

Det er faktisk det mest usexy jeg ser. Bunad er ikke sexy på noen. Og bunadstype menn er ikke menn i mine øyne, det er for gammaldansaktig. Her er det bare gamle gubber som bruker bunad, heldigvis.

Skrevet
*Miss Marple* skrev (14 minutter siden):

Hvis du ikke er Johnny Depp så holder det med giftering. Og mansjettknapper til fest 

Kunne ikkje sagt meg meir enig!! 😄

Skrevet

Ekte menn bruker ikke smykker. Jo lavere intellekt, jo mer smykker. Bare å legge merke til. Mulig unntak for rockestjerner.

Giftering, bunadssølv og mansjettknapper er innenfor. Slipsnål er over kanten for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...