Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 De hadde en reportasje om dette på TV2 Hjelper deg i går, at det er mye å spare på å følge med og bytte leverandør. Man skulle følge med på Strømpris.no, det er forbrukerrådet sin nettsiden som overvåker strømprisene. Men når jeg ser der er det hos de fleste leverandører en prisgaranti på 6 mnd, så da må man legge inne et varsel og evt bytte hver sjette måned da? Hvordan gjør dere det? Må innrømme at jeg ikke har orket styre med dette så vi har bare hatt samme leverandør så lenge vi har bodd her, men når jeg sjekker strømpris.no er selskapet vi bruker 900 kr dyrere, i måneden, enn det billigste, det er mye penger det... https://www.tv2.no/underholdning/11870510/ Anonymkode: 92260...daf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Å bytte strømleverandør er jo superenkelt! Tre trykk på PC’en liksom😀 Vi bytter med jevne mellomrom. Ikke så ofte som hver 6 mnd, men kanskje en gang i året. Anonymkode: 69ba0...be7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Blir fort dyrt om man skal avslutte strømleverandør så ofte. Jeg hadde tidligere fjordkraft, hadde hatt det i over 10 år, så fikk jeg et bedre tilbud et annet sted og da jeg skulle skifte, forlangte fjordkraft et utmeldingsgebyr på 1500 kroner, så det ble ikke spart så mye der å da, men i lengden, så ble strømregningene mine halvert, så aldri mer fjordkraft, anbefaler ingen å gå der, er bare problemer når man skal ut igjen.. Anonymkode: 76f80...3ea
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Blir fort dyrt om man skal avslutte strømleverandør så ofte. Jeg hadde tidligere fjordkraft, hadde hatt det i over 10 år, så fikk jeg et bedre tilbud et annet sted og da jeg skulle skifte, forlangte fjordkraft et utmeldingsgebyr på 1500 kroner, så det ble ikke spart så mye der å da, men i lengden, så ble strømregningene mine halvert, så aldri mer fjordkraft, anbefaler ingen å gå der, er bare problemer når man skal ut igjen.. Anonymkode: 76f80...3ea De kan ikke kreve gebyr med mindre man bryter en gitt bindingstid Anonymkode: 69ba0...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå