Gå til innhold

Dere som har hatt korona, sykemelding

Anbefalte innlegg

Har hatt Covid og vært sykemeldt i 2 uker, formen svinger fortsatt veldig og jeg blir veldig fort sliten og svimmel, klarer såvidt å lage meg frokost.

Har hørt at folk kan bli sykemeldt i månedsvis, det skremmer meg litt.

Hvor raskt fungerte dere som normalt og var tilbake i jobb?

Anonymkode: 0f0e6...b3a

Fortsetter under...

Jeg kjenner flere som har hatt det, noen merket det knapt at de hadde corona, andre var i dårlig form 3-4 uker og én har senvirkning med redusert smakssans 8 måneder etterpå, men hun er (selvsagt) ikke sykemeldt for det. 

Anonymkode: db834...fe9

6 hours ago, Anonym bruker said:

Har hatt Covid og vært sykemeldt i 2 uker, formen svinger fortsatt veldig og jeg blir veldig fort sliten og svimmel, klarer såvidt å lage meg frokost.

Har hørt at folk kan bli sykemeldt i månedsvis, det skremmer meg litt.

Hvor raskt fungerte dere som normalt og var tilbake i jobb?

Anonymkode: 0f0e6...b3a

jeg ble syk i mars, var syk i 10 dager og var tilbake på jobb, gikk hardere utover mannen som fortsatt ikke klarer og jobbe 100% , kun 50,men formen er litt bedre nå, så han håper og jobbe for fullt igjen i Februar

Anonymkode: b2881...770

Som da jeg hadde influensa type A. Hadde aldri hatt influensa før så ble veldig syk. Helt likt sykdomsforløp. Febersyk i 2 uker, så helt utmattet og svimmel i 1 uke, så redusert og sliten i 3 uker. De siste 3 ukene jobbet jeg, men sov fra etter jobb og helt til morgen og jobb igjen, så mannen måtte ta alt med barna de tre (6 ukene). 

Anonymkode: 55adc...d4a

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

jeg ble syk i mars, var syk i 10 dager og var tilbake på jobb, gikk hardere utover mannen som fortsatt ikke klarer og jobbe 100% , kun 50,men formen er litt bedre nå, så han håper og jobbe for fullt igjen i Februar

Hadde han og korona i mars? Hva slags plager etter det har han slitt med?

Anonymkode: 1d2ef...6b8

Just now, Anonym bruker said:

Hadde han og korona i mars? Hva slags plager etter det har han slitt med?

Det hadde han, har har hatt veldig lite kondis, han er godt trent fra før, men nå orker han så vidt og gå opp trappen,men den siste mnd virker det som ting begynner og bli bedre

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde han, har har hatt veldig lite kondis, han er godt trent fra før, men nå orker han så vidt og gå opp trappen,men den siste mnd virker det som ting begynner og bli bedre

Uff, det er nesten et helt år. Det er skremmende å høre hvor kraftige ettervirkningene kan være, selv når man var i god form før. God bedring til mannen din.

1 minute ago, Anonym bruker said:

Uff, det er nesten et helt år. Det er skremmende å høre hvor kraftige ettervirkningene kan være, selv når man var i god form før. God bedring til mannen din.

Ja er ikke noe og spøke med, og han er i tilegg bare 37 og ingen underliggende sykdommer.

Takk for det

• Opprett ny...