Gå til innhold

Støvmiddallergi. Hvilken seng er lurest mtp lett rengjøring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er under testing for støvmiddallergi, da jeg er så ofte tett, og øynene er irriterte. Symptomene er vest når jeg våkner på morgenen. Jeg får også ofte rennende nese, kløe og nysing når jeg holder på med f. Eks klær som har ligget en stund, eller skal rydde en bod o.l

Leser jo om hvor viktig støvsuging og rengjøring er, og jeg må innrømme at jeg har vært litt for slapp der. 

Sengen jeg har er en stor tung kontinentalseng, med sokkel. Å demontere hele er jo et ork, så derfor blir det ikke støvsugd så ofte under sengen. Det må jeg nok endre på. 

Men hvilken seng ville være mest praktisk mtp rengjøring?  Vi er 2 voksne som skal sove i den. 

Anonymkode: b2884...7cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er under testing for støvmiddallergi, da jeg er så ofte tett, og øynene er irriterte. Symptomene er vest når jeg våkner på morgenen. Jeg får også ofte rennende nese, kløe og nysing når jeg holder på med f. Eks klær som har ligget en stund, eller skal rydde en bod o.l

Leser jo om hvor viktig støvsuging og rengjøring er, og jeg må innrømme at jeg har vært litt for slapp der. 

Sengen jeg har er en stor tung kontinentalseng, med sokkel. Å demontere hele er jo et ork, så derfor blir det ikke støvsugd så ofte under sengen. Det må jeg nok endre på. 

Men hvilken seng ville være mest praktisk mtp rengjøring?  Vi er 2 voksne som skal sove i den. 

Anonymkode: b2884...7cf

Rammemadrass med fire føtter, ikke bøyler (som det blir støv under). Hadde kontinentalseng før og det er veldig mye lettere å støvsuge under en rammemadrass. Bare å bøye/legge seg ned og støvsuge og ingen demontering (som aldri blir gjort). 

Anonymkode: 79e19...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...