Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det der? 

Anonymkode: 5f4b8...bcd

Er det forbud nå igjen? Naboen min hadde storbesøk i dag, Halve slekten var der, sikkert 10-15 stykker. Iflg naboen, så anbefaler man å ikke ha besøk, men man får ikke lenger bøter. Ikke vet jeg. Er også enslig, og har styrt unna besøk i lang tid nå, men tydeligvis ikke alle som gjør som de bør eller skal. Trodde det var tilbake til 5 per husstand, men er sannelig ikke sikker lenger. Står ikke noe spesifikk oppdatering på kommunen sine sider heller, så ikke rart man ikke helt finner ut av det.

Anonymkode: 2a8a8...aa8

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

‘ Hvis du bor alene, kan du ha to-tre nære venner som du kan være fysisk nær. Det bør være de samme over tid' (kilde: FHI) 

Anonymkode: ca847...3f6

Takk! Det var det jeg  mente. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk! Det var det jeg  mente. 

Alternativt kan du ha en husstand som du kan besøke og som kan besøke deg.

Er det forbud nå igjen? Naboen min hadde storbesøk i dag, Halve slekten var der, sikkert 10-15 stykker. Iflg naboen, så anbefaler man å ikke ha besøk, men man får ikke lenger bøter. Ikke vet jeg. Er også enslig, og har styrt unna besøk i lang tid nå, men tydeligvis ikke alle som gjør som de bør eller skal. Trodde det var tilbake til 5 per husstand, men er sannelig ikke sikker lenger. Står ikke noe spesifikk oppdatering på kommunen sine sider heller, så ikke rart man ikke helt finner ut av det.

Fren til 18/1 skaø vi ikke besøke noen, med unntak av enslige som i dennetråden, barn i barneskole og barnehagealder som kan besøke barn i samme kohort og besøk hos døende.

Anonymkode: 034e3...fca

Alternativt kan du ha en husstand som du kan besøke og som kan besøke deg.

Fren til 18/1 skaø vi ikke besøke noen, med unntak av enslige som i dennetråden, barn i barneskole og barnehagealder som kan besøke barn i samme kohort og besøk hos døende.

Såpass, stolte litt for mye på naboen som tross alt har en mor som sitter i kommunestyret, men de tror vel da at reglene ikke gjelder for de selv.. bare for alle oss andre.. Nesten fristende å melde fra neste gang, men samtidig ikke fristende med nabokonflikter. Plutselig hadde man et dilemma..

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det kommer an på hvor du bor. Det er ikke noe nasjonalt forbud. Har ikke vært det heller.

Anonymkode: 32631...300

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det kommer an på hvor du bor. Det er ikke noe nasjonalt forbud. Har ikke vært det heller.

Det er nasjonale rettningslinjer.

Det er nasjonale rettningslinjer.

Anbefalinger. Ikke forbud. Man får ikke bøter, som var det vedkommende lurte på. (Ikke dermed sagt at det er greit å ikke følge dem.)

Just now, Anonym bruker said:

De som bor alene

Anonymkode: b1fa4...628

bor jo alene med 1 barn, så det vil si jeg ikke får ha besøk av venninner eller fast venn jeg ligger med?

Anonymkode: 3a7f6...8db

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

bor jo alene med 1 barn, så det vil si jeg ikke får ha besøk av venninner eller fast venn jeg ligger med?

Du  bor ikke alene når du bor med et barn nei

5 hours ago, Anonym bruker said:

Du  bor ikke alene når du bor med et barn nei

ok,men man har lov til en fast venn, uansett møter jeg min venninne en dag i uka

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

ok,men man har lov til en fast venn, uansett møter jeg min venninne en dag i uka

Hvorfor spør du, når du åpenbart ikke bryr deg uansett?

• Opprett ny...