Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Når jeg bestiller fra zalando nå, må jeg plutselig i nettbanken for å betale, får mail med betalingsinfo. Tidligere betalte jeg inne på zalandosiden underveis i bestillingen eller jeg fikk faktura. Lurer på om de ikke vil ha meg som kunde mer fordi jeg bestiller mye og prøver det og så sender tilbake kanskje 3/4 av det jeg har bestilt og kun beholder det jeg liker og som passer. Flere som opplever det samme som meg? Har dere også sendt mye tilbake? Anonymkode: 5bf3b...bb3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg betaler med paypal, gjorde det sist for noen dager siden. Sender tilbake i varierende grad, men det ble noen pakker i sommer. Regner med at det ganske vanlig? Anonymkode: 917e2...d77
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Du er jo miljøsvin de luxe, Hi... Ellers var det en endring fra nyttår, skal man betale over nett nå så må man gjøre det med bank-id. Om nettbutikken ikke er koblet til en slik tjeneste får man ikke betalt fra Norge nå. Anonymkode: 6f6a1...f5e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg betaler med paypal, gjorde det sist for noen dager siden. Sender tilbake i varierende grad, men det ble noen pakker i sommer. Regner med at det ganske vanlig? Anonymkode: 917e2...d77 Ok. Ja, trodde også at det var vanlig å sende tilbake. Anonym bruker skrev (12 timer siden): Du er jo miljøsvin de luxe, Hi... Ellers var det en endring fra nyttår, skal man betale over nett nå så må man gjøre det med bank-id. Om nettbutikken ikke er koblet til en slik tjeneste får man ikke betalt fra Norge nå. Anonymkode: 6f6a1...f5e Miljøsvin er jeg nok ikke. Bestiller mye om gangen, gjerne for 6000,- og hvis jeg isteden skulle reist rundt til butikker for å få tak i tilsvarende, ville det blitt mye bilkjøring. (Nei, jeg bor ikke i Oslo.) Er nok vesentlig mer miljøvennlig at én pakke kommer til meg og at en del av innholdet blir sendt tilbake i én pakke, enn at jeg selv kjører rundt. For meg som er liten og tynn og med (altfor) store pupper, må jeg faktisk prøve gjennom en god del klær for å finne noe som passer. Nå var det ikke det denne tråden handlet om da, om det er miljøvennlig å sende tilbake eller ikke, men om andre opplever å måtte gå inn i nettbanken for å betale. hi Anonymkode: 5bf3b...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå