Gå til innhold

Zalando - flere som må i nettbanken for å betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bestiller fra zalando nå, må jeg plutselig i nettbanken for å betale, får mail med betalingsinfo. Tidligere betalte jeg inne på zalandosiden underveis i bestillingen eller jeg fikk faktura. Lurer på om de ikke vil ha meg som kunde mer fordi jeg bestiller mye og prøver det og så sender tilbake kanskje 3/4 av det jeg har bestilt og kun beholder det jeg liker og som passer. Flere som opplever det samme som meg? Har dere også sendt mye tilbake?

Anonymkode: 5bf3b...bb3

Skrevet

Jeg betaler med paypal, gjorde det sist for noen dager siden. Sender tilbake i varierende grad, men det ble noen pakker i sommer.

Regner med at det ganske vanlig?

Anonymkode: 917e2...d77

Skrevet

Du er jo miljøsvin de luxe, Hi...

Ellers var det en endring fra nyttår, skal man betale over nett nå så må man gjøre det med bank-id. Om nettbutikken ikke er koblet til en slik tjeneste får man ikke betalt fra Norge nå.

Anonymkode: 6f6a1...f5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg betaler med paypal, gjorde det sist for noen dager siden. Sender tilbake i varierende grad, men det ble noen pakker i sommer.

Regner med at det ganske vanlig?

Anonymkode: 917e2...d77

Ok. Ja, trodde også at det var vanlig å sende tilbake.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du er jo miljøsvin de luxe, Hi...

Ellers var det en endring fra nyttår, skal man betale over nett nå så må man gjøre det med bank-id. Om nettbutikken ikke er koblet til en slik tjeneste får man ikke betalt fra Norge nå.

Anonymkode: 6f6a1...f5e

Miljøsvin er jeg nok ikke. Bestiller mye om gangen, gjerne for 6000,- og hvis jeg isteden skulle reist rundt til butikker for å få tak i tilsvarende, ville det blitt mye bilkjøring. (Nei, jeg bor ikke i Oslo.) Er nok vesentlig mer miljøvennlig at én pakke kommer til meg og at en del av innholdet blir sendt tilbake i én pakke, enn at jeg selv kjører rundt. For meg som er liten og tynn og med (altfor) store pupper, må jeg faktisk prøve gjennom en god del klær for å finne noe som passer. Nå var det ikke det denne tråden handlet om da, om det er miljøvennlig å sende tilbake eller ikke, men om andre opplever å måtte gå inn i nettbanken for å betale.

hi

Anonymkode: 5bf3b...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...