Gå til innhold

Tid for hjem eller eventyrlig oppussing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Har sett begge programmene i dag og er ikke i tvil om hvem jeg ville sluppet løs i mitt hus/hytte! 

Kjersti Bergersen & co hadde ikke fått nærmet seg med en bitteliten malerkost engang. 

Hvem hadde du valgt? 

Anonymkode: 3e392...dd9

Kjersti og co kan komme i hagen vår. Men de hadde aldri fått lov å komme innenfor døren. Utrolig synd at så gode håndtverkere skal brukes til dritt...

Anonymkode: 62d22...57f

Det er vel designerne i Tid for hjem som er problemet. I dag var det virkelig rekordstygt med den lakserosa malingen og det blomstrete tapetet i taket. Hadde foretrukket Halvor Bakkes stil inne hos meg selv, men hadde tålt Tid for hage. 

Tid for hjemme kunne til nød fått lov å vært i Hagen. Men aldri i livet inni huset. Det er ikke bare grusomme design , men så inngripende oppussing. Grusomme farger i taket o.l, det er ikke så enkelt å få pent igjen etterpå. 

Anonymkode: 7e770...33b

Annonse

Tid for hjem hadde ikke sluppet til i verken hus eller hytte. Så ufattelig stygt det de gjør. Av og til ser huseierne helt fortvilte ut når de kommer hjem 🤣

Halvor Bakke og gjengen derimot hadde fått frie tøyler hos meg 🥰

Anonymkode: 08a6a...6ee

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Kjersti og co kan komme i hagen vår. Men de hadde aldri fått lov å komme innenfor døren. Utrolig synd at så gode håndtverkere skal brukes til dritt...

Anonymkode: 62d22...57f

☝️☝️☝️

Ingen av de. Jeg likte de første Eventyrlig oppussing, da hadde de litt bakkekontakt. Nå er det så ekstremt og upersonlig at det har mistet sjarmen. 

Jeg tror jeg lettere kunne laget det til mitt hjem etter Tid for hjem hadde vært hos meg, men tror ikke jeg ville hatt de hos meg. Ute syns jeg de er veldig flinke. 

Anonymkode: 709e3...a32

Tid for hjem intervjuer jo godt før de går inn og gjør så drastiske endringer da. Det blomstrete taket er det et år siden de lagde og når de har intervjuet beboerne igjen liker de det og har det sånn fortsatt.

Om du er en person som liker det helt nøytralt og grått/hvitt blir du ikke valgt ut til å være med i det programmet. 

Anonymkode: 23314...5c2

Absolutt ikke Tid for hjem! Nå ville jeg vel ikke hatt andre til å bestemme hvordan jeg skal ha det hjemme uansett da, men ved nærmere ettertanke ville jeg hatt arbeidsteamet til tid for hjem, bare ikke Kjersti og designerene.

Anonymkode: 7509d...f6f

Tipper alle dere som har svart her har hvite vegger og shabby chic nips. Tid for hjem sine konseptet er alltid gjennomførte og spennende. De kunne gjerne fått pusset opp hos meg. Halvor Bakke og co derimot er for fastkjørt i en sliten mal, hvor han med cowboyhatten alltid skal bygge noe stort, fulgy og lite funksjonelt, og Bakke innreder etter egen smak, med andre ord, veldig kjedelig. 

Anonymkode: e7db6...413

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Tipper alle dere som har svart her har hvite vegger og shabby chic nips. Tid for hjem sine konseptet er alltid gjennomførte og spennende. De kunne gjerne fått pusset opp hos meg. Halvor Bakke og co derimot er for fastkjørt i en sliten mal, hvor han med cowboyhatten alltid skal bygge noe stort, fulgy og lite funksjonelt, og Bakke innreder etter egen smak, med andre ord, veldig kjedelig. 

Anonymkode: e7db6...413

Halvor Bakke er da vel så langt fra shabby chic som det går an? Hvorfor tror du at vi som liker hans stil best har det helt motsatt hjemme?

Jeg elsker den skandinaviske stilen, med færre møbler og mye luft. Og få, men fint nips. 

Syns Eventyrlig oppussing restaurerer for å kunne leve med resultatet over tid. Tid for hjem syns jeg noen ganger er mer for at designere skal få vise seg fram. Glemmer aldri den gangen de tok helt av med bobleplast i taket og bordet som hang.

Skjønner ikke hvorfor mange tror at Tid for hjem har frie tøyler, de har jo ikke det...

Man må betale for oppussingen selv, og har selvfølgelig mye å si når det kommer til stil. Men det er litt vågale personer som blir valgt ut til å være med i dette programmet, så designerne kan velge litt spreke løsninger.

Programmet hadde avgått med døden for lenge siden om alle skulle ha hvitt og grått, nøytralt og populært, da hadde ingen giddet se på det til slutt fordi alt ble "likt". 

Konseptet er et helt annet enn Eventyrlig oppussing.

Anonymkode: 23314...5c2

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Har sett begge programmene i dag og er ikke i tvil om hvem jeg ville sluppet løs i mitt hus/hytte! 

Kjersti Bergersen & co hadde ikke fått nærmet seg med en bitteliten malerkost engang. 

Hvem hadde du valgt? 

Helt enig!

Anonymkode: 8d9b7...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...