Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lar vær å tenke for mye på det, da jeg er i risikogruppen og vet at jeg mest sannsynligvis ikke vil overleve hvis jeg får det skikkelig alla de som har lagt i respirator. Så lenge jeg lar vær å tenke på det , så holder jeg en eventuell bekymring unna.

Anonymkode: 8932e...184

Jeg begynner å bli litt bekymret, ja. Jobber i en kommune jeg føler ikke tar Coronaen på alvor. Jobber i dagligvarebutikk på et kjøpesenter. Verken kunder eller de fleste ansatte tar dette alvorlig. Etter at de nye og hissigere mutasjonene også har dukket opp, så er det dessverre med «en klump i magen» jeg går på jobb i morgen😢

Anonymkode: 17874...1c4

Ikke spesielt, mer redd for å smitte noen som skulle tåle det dårligere enn meg (om man følger statistikk for alder, alvorlighetsgrad osv, man vet jo selvfølgelig aldri hvordan en selv ender med å tåle det..)

Men, jeg er redd for en oppblomstring uten like med overfylte sykehus som resultat. Er liksom fint å få hjelp innen rimelig tid om ungen skulle knekke foten, eller om nabodama skulle få slag, eller om man skulle havne i en eller annen ulykke.

Anonymkode: 931fb...d29

Annonse

Nei, har hatt det og var litt forkjølet, lett feber en kveld. Jeg kjenner mange som har hatt det, én lå med feber i noen dager, alle andre hadde lette symptomer. Dette er folk fra 20 til 90 år. Jeg tror mange mange flere enn de som har fått det påvist allerede har hatt det.

Om det var så himla farlig som de påstar: hvorfor starter de med å vaksinere sykehjemspasienter? Nå er allerede to som har fått vaksinen døde (én uke etter vaksinasjonen startet).

Kan noen gi meg en eneste god grunn til å gi vaksinen først til de som allerede er på vei mot døden?

Anonymkode: 20617...034

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, har hatt det og var litt forkjølet, lett feber en kveld. Jeg kjenner mange som har hatt det, én lå med feber i noen dager, alle andre hadde lette symptomer. Dette er folk fra 20 til 90 år. Jeg tror mange mange flere enn de som har fått det påvist allerede har hatt det.

Om det var så himla farlig som de påstar: hvorfor starter de med å vaksinere sykehjemspasienter? Nå er allerede to som har fått vaksinen døde (én uke etter vaksinasjonen startet).

Kan noen gi meg en eneste god grunn til å gi vaksinen først til de som allerede er på vei mot døden?

Følger du ikke med på nyheter i det hele tatt?

Anonymkode: 1c301...887

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Følger du ikke med på nyheter i det hele tatt?

Anonymkode: 1c301...887

Hvorfor kan du ikke svare på spørsmålet mitt istedet for å være spydig? Tror du jeg ikke leser nyheter når jeg viser til at to av de vaksinerte allerede er døde? 

Har du selv hatt korona og kjenner mange som har hatt det? Så du vet hvor mildt dette viruset er for de aller aller fleste? 

On 1/5/2021 at 6:13 PM, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 46076...506

Nei, mer redd for folk som er motstander av vaskinen og folk som samlikner corona med infulensa og de som sier det ikke finnes og at de er politisk

Anonymkode: 0d351...666

Anonym bruker skrev (På 5.1.2021 den 22.36):

En grunn er at hvis gamle og svake vaksineres så kan de omgås sine kjære bedre enn de kan nå. De kan få besøk og slippe å slitte alene. De tåler covid-19 dårligst. Enkelt og greit. 

• Opprett ny...