Gå til innhold

Beste tidspunkt å besøke ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det åpner eller rett før stengetid? Med tanke på lite mennesker. Skal ha 3 ting så blir rett inn og ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Når det åpner eller rett før stengetid? Med tanke på lite mennesker. Skal ha 3 ting så blir rett inn og ut. 

Det kommer vel an på hvilken Ikea, hvis du googler den Ikea du skal til, så kommer det opp når det vanligvis er mest folk der og ikke.

Anonymkode: 7de0b...345

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer vel an på hvilken Ikea, hvis du googler den Ikea du skal til, så kommer det opp når det vanligvis er mest folk der og ikke.

For å ha færrest mulig folk på varehuset samtidig anbefaler vi at du ikke tar med deg familien når du besøker oss, men at du kommer alene.

Ved stor pågang er vi nødt til å stenge dørene midlertidig for å klare å overholde myndighetenes retningslinjer for avstand. Vi ber deg også overholde Asker kommunes påbud om bruk av munnbind.

Åpent man–fre: 10–22 og lør: 10-21 dette finner jeg på ikea Slependen.. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

For å ha færrest mulig folk på varehuset samtidig anbefaler vi at du ikke tar med deg familien når du besøker oss, men at du kommer alene.

Ved stor pågang er vi nødt til å stenge dørene midlertidig for å klare å overholde myndighetenes retningslinjer for avstand. Vi ber deg også overholde Asker kommunes påbud om bruk av munnbind.

Åpent man–fre: 10–22 og lør: 10-21 dette finner jeg på ikea Slependen.. 

Jeg tenkte på under der det står populære tidspunkter

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=kTzzX66bLImgjgb-65_4BQ&q=ikea+slependen&oq=ikea+slependen&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzICCAAyAggAMggIABDHARCvATICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAA6BAgAEEdQz80VWOjYFWDa4BVoAHACeACAAbQCiAGODpIBBzAuMy40LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjup9r304LuAhUJkMMKHf71B18Q4dUDCAw&uact=5

Skrevet

Til høsten 🙈 Gleder meg til dette er over 🤯

Anonymkode: 602fd...392

Skrevet
<3 Legoland <3 skrev (53 minutter siden):

👉 www.ikea.no

Dette

Anonymkode: 006aa...c68

Skrevet

Tråden er ryddet for stalking og negativ brukerddbatt.

Admin

Skrevet

Hvordan klarer du å knekke et skrivebord?

Anonymkode: ee656...fb8

Skrevet

Vi har bestilt på nett og bestilt ferdig plukket. Hentet varene dagen etter på Slependen. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

Vi har bestilt på nett og bestilt ferdig plukket. Hentet varene dagen etter på Slependen. 

Jeg skal hente dem ferdig plukket. Ringte inn å sa hva som mangler. Så går nok fort. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan klarer du å knekke et skrivebord?

Det er ikke selve bordet som knakk. Hadde et gammelt bord og det ene benet var svakt

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Det er ikke selve bordet som knakk. Hadde et gammelt bord og det ene benet var svakt

Hviscdet bare er beinet som har brukket anbefaler jeg en stabbel med bøker som bordbein til du får det nye bordet. Jeg regner med at dere har noen bøker i huset.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hviscdet bare er beinet som har brukket anbefaler jeg en stabbel med bøker som bordbein til du får det nye bordet. Jeg regner med at dere har noen bøker i huset.

Nå er kontoret fullt av et nesten montert kontorbord. Vi mangler kun de essensielle delene. Jeg trodde jo at det jeg hadde bestilt var komplett så vi har kjørt bort det andre. Akkurat nå er det aller lettest å hente delene som mangler 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Nå er kontoret fullt av et nesten montert kontorbord. Vi mangler kun de essensielle delene. Jeg trodde jo at det jeg hadde bestilt var komplett så vi har kjørt bort det andre. Akkurat nå er det aller lettest å hente delene som mangler 

Ja, sikkert...

Skrevet

Dra på Ikea med god samvittighet. Null stress, jeg har vært der jevnt i hele høst. 

Anonymkode: b402e...c2b

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Første og siste halvtimen, men aldri i august (ferieshoppere fra gokk skal ha med seg kjøkken, nybakte studenter skal ha alt), og aldri på lørdag.

Skrevet
sug lut skrev (18 minutter siden):

Første og siste halvtimen, men aldri i august (ferieshoppere fra gokk skal ha med seg kjøkken, nybakte studenter skal ha alt), og aldri på lørdag.

Ikke sant. Blir å dra dit når det åpner i morgen 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Ikke sant. Blir å dra dit når det åpner i morgen 

Kafeen åpner en halvtime før... ;) 

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Kafeen åpner en halvtime før... ;) 

Hehe takk for tipset men må nok stå over. Skulle helst ha brukt minst mulig tid der da jeg har noen viktige møter også 😊

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Hvis man er usikker på hvordan en regel fungere er dette spesifisert i retningslinjene.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Dra på Ikea med god samvittighet. Null stress, jeg har vært der jevnt i hele høst. 

Anonymkode: b402e...c2b

Super innstilling i en pandemi🥶

Anonymkode: 6c65f...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...