Gå til innhold

greit og be 3 i klassen i bursdag?

Anbefalte innlegg

de er 16 av samme kjønn. men barnet ønsker og kun be de 3 nærmeste både pga Korona og barnet synes det er så stort at det ikke trenger og ha hele klassen.

Jeg tenker og gå på kino og ta en pizza før eller etter. Greit eller ikke?

Anonymkode: 47828...d5f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144412668-greit-og-be-3-i-klassen-i-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke sendt mine barn på kino og ut på pizza nå. Antallet må jo være lavt nå, men er du sikker på at du klarer å sørge for godt nok smittevern for 4 barn som skal ut og inn på kino og ut og inn på spisested? Har du det hjemme får dere ikke så mange kontakter.

Anonymkode: 8233c...f3d

barnet blir 13, så ja er barneskolen. man må faktisk få leve litt, er god avstand både på kino og pizza resturangen, så vi kan holde god avstand, mer en 2 meter, her er det bare lov til og slippe inn 20 på kino der det er plass til 160 vanligvis

Annonse

1 minute ago, Anonym bruker said:

Ikke bruk korona som begrunnelse for å be få i alle fall, hvis de skal på kino og spise ute. Men uavhengig av det så synes jeg det er helt greit å be 3 av 16 når de er 13 år.

Anonymkode: 79a27...d01

Nei grunnen er ikke korona, barnet ville jo bare be 3 selv

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei grunnen er ikke korona, barnet ville jo bare be 3 selv

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

de er 16 av samme kjønn. men barnet ønsker og kun be de 3 nærmeste både pga Korona og barnet synes det er så stort at det ikke trenger og ha hele klassen.

Jeg tenker og gå på kino og ta en pizza før eller etter. Greit eller ikke?

«Man må faktisk leve litt», ja lev i vei med ungen din på kino og restaurant. Hadde aldri sagt ja til å sende en av barna på dette nå. Har du fått med deg noe i det hele tatt det siste døgnet? Frekt er det, å invitere barn inn i smitte utsatte situasjoner nå. Inviter heller 3 fra samme kohort hjem.

Anonymkode: b1d35...3d8

Just now, Anonym bruker said:

«Man må faktisk leve litt», ja lev i vei med ungen din på kino og restaurant. Hadde aldri sagt ja til å sende en av barna på dette nå. Har du fått med deg noe i det hele tatt det siste døgnet? Frekt er det, å invitere barn inn i smitte utsatte situasjoner nå. Inviter heller 3 fra samme kohort hjem.

alle har takket ja, og vi går ut på fredagen på dagen etter hjemmeskolen er ferdig

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke bruk korona som begrunnelse for å be få i alle fall, hvis de skal på kino og spise ute. Men uavhengig av det så synes jeg det er helt greit å be 3 av 16 når de er 13 år.

De kan uansett ikke være fler enn 5 stykker totalt på privat sammenkomst på offentlig sted. Da blir det maks fødselsdagsbarnet, 3 gjester og en forelder. Det er 5.

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg ville ikke sendt mine barn på kino og ut på pizza nå. Antallet må jo være lavt nå, men er du sikker på at du klarer å sørge for godt nok smittevern for 4 barn som skal ut og inn på kino og ut og inn på spisested? Har du det hjemme får dere ikke så mange kontakter.

Går de i samme klasse på barneskolen så trenger de ikke holde avstand til hverandre. Å har du vært på kino i det siste?? Kinosalen er alltid nesten tom nå så det er overhodet ingen probøem å holde avstand. Stakkars barn som har så hysterisk mor som deg!

Anonymkode: 287dc...480

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Går de i samme klasse på barneskolen så trenger de ikke holde avstand til hverandre. Å har du vært på kino i det siste?? Kinosalen er alltid nesten tom nå så det er overhodet ingen probøem å holde avstand. Stakkars barn som har så hysterisk mor som deg!

Anonymkode: 287dc...480

Selv om de ikke trenger holde avstand til hverandre bør de holde avstand til andre, inklusive hi. Problemet er sansynlig vis ikke inne i salen (hvis kinoen i detheletatt er åpen), men før og etter forestillingen.

On 1/4/2021 at 6:07 PM, Anonym bruker said:

Bedrifter jobber som besatt med smittevern i disse dager, og samtidig kjemper de for å overleve. Ikke ett tilfelle av smitte kan så langt spores tilbake til kino. Dersom vi vil at lokale bedrifter skal være der etter pandemien, må vi bruke de. Selvsagt i tråd med myndighetenes anbefaling, slik HI ønsker her. 

Ønsker en god feiring! 

On 1/9/2021 at 6:44 AM, Ms.Wopi said:

Bedrifter jobber som besatt med smittevern i disse dager, og samtidig kjemper de for å overleve. Ikke ett tilfelle av smitte kan så langt spores tilbake til kino. Dersom vi vil at lokale bedrifter skal være der etter pandemien, må vi bruke de. Selvsagt i tråd med myndighetenes anbefaling, slik HI ønsker her. 

Ønsker en god feiring! 

bursdagsbarnet hadde en kjempe fin dag :) og vi var 5, som er lov

• Opprett ny...