Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Spiste ribbe, og svelget litt for fort uten å ha tygd godt nok. Kjente det var noe hardt som skled ned halsen og det kjennes ut som det satte seg fast langt nedi der... Tror det er et lite bein. Det gjør ikke vondt, og gjorde ikke vondt da jeg svelget (sånn som feks potetgull eller tacoskjell kan gjøre vondt hvis det ikke er tygd godt nok), men er ubehagelig. Som en klump i halsen. Noen som har noe tips for å få det ned? Anonymkode: 91039...be2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Ta en brødbit og prøv å svelge det ned med den Anonymkode: aa167...e3e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ta en brødbit og prøv å svelge det ned med den Anonymkode: aa167...e3e Har prøvd med brød og masse vann. Kjennes ut som det sitter dønn fast 😬 Anonymkode: 91039...be2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Kan være at du bare har fått et risp av biten, og det skaper ubehag? Hjelper kaldt vann? Anonymkode: b9871...aad
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kan være at du bare har fått et risp av biten, og det skaper ubehag? Hjelper kaldt vann? Anonymkode: b9871...aad Det kan hende, men i og med at det ikke var sånn skarp smerte, så tror jeg ikke det var så skarpt at det ble rispet. Det kjennes veldig mye mer ut som at det sitter fast noe. Anonymkode: 91039...be2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det kan hende, men i og med at det ikke var sånn skarp smerte, så tror jeg ikke det var så skarpt at det ble rispet. Det kjennes veldig mye mer ut som at det sitter fast noe. Anonymkode: 91039...be2 Går jo an å ringe legevakten for råd. Anonymkode: b9871...aad
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Du må kanskje få en lege til å fiske den ut, men som oftest vil den gå ned av seg til slutt Anonymkode: 3d7bd...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå