Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er rart at det ikke står noe spesifikt om kjærester som bor hver for seg. Til må har man jo hele tiden kunnet være med kjæresten, selv i mars. 
jeg er i samme situasjon som hi, men begge Har et voksent barn (student) boende. 

Anonymkode: b1992...4fe

Dere klarer dere nok uten å treffes i to uker. Såppas adskillelser er helt normalt for voksne folk.

Anonymkode: ec7d8...623

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er rart at det ikke står noe spesifikt om kjærester som bor hver for seg. Til må har man jo hele tiden kunnet være med kjæresten, selv i mars. 
jeg er i samme situasjon som hi, men begge Har et voksent barn (student) boende. 

Anonymkode: b1992...4fe

Ja det skulle stått noe spesifikt om kjærester som ikke bor sammen enda,er nok mange av de.  Her blir vi uansett samboere om noen månender,å da virker det litt dumt at vi plutselig skal holde oss 2 uker fra hverandre nå.

Anonymkode: ccc81...6c3

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men det kræsjer jo mot at man ikke skal ha besøk i hjemmet

Unngå å ha gjester i hjemmet. Vent 14 dager med private besøk.

Anonymkode: 7462a...ddc

Det er laget et unntak for dem som bor alene.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja det skulle stått noe spesifikt om kjærester som ikke bor sammen enda,er nok mange av de.  Her blir vi uansett samboere om noen månender,å da virker det litt dumt at vi plutselig skal holde oss 2 uker fra hverandre nå.

Nei, det er ikke rart. Nesten alle har folk de vanligvis treffee ofte. Dette er vanskelig for de fleste av oss. Slutt å lete etter grunnet til å brute reglene. De gjelder for dere som for andre.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Å

dette er grunnen til at vi som holder oss til reglene blir straffet!

Anonymkode: 09f95...500

Det er virkelig ikke dette som gjør at vi blir straffet altså...

Anonymkode: b749c...294

Jeg er lærer. Skal møte rundt 90 elever i løpet av neste uke. Bare for å sette ting litt i perspektiv. Selvsagt kan du møte kjæresten din. Herregud, det begynner å rable for folk!

Anonymkode: 86a3a...992

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men det kræsjer jo mot at man ikke skal ha besøk i hjemmet

Unngå å ha gjester i hjemmet. Vent 14 dager med private besøk.

Nei, det kræsjer ikke, det er et et unntak. 

Anonymkode: cf5f9...751

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Nei, det er ikke rart. Nesten alle har folk de vanligvis treffee ofte. Dette er vanskelig for de fleste av oss. Slutt å lete etter grunnet til å brute reglene. De gjelder for dere som for andre.

Dette er en jeg er med de fleste dagene i uken å da er det merkelig om det ikke er lov lenger jo! Han er min nærkontakt!

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Dere klarer dere nok uten å treffes i to uker. Såppas adskillelser er helt normalt for voksne folk.

Ja vi klarer det ja,men vi vil ikke det nei.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er lærer. Skal møte rundt 90 elever i løpet av neste uke. Bare for å sette ting litt i perspektiv. Selvsagt kan du møte kjæresten din. Herregud, det begynner å rable for folk!

Ja begge to har hjemmekontor så vi møter knapt folk ellers. Da blir det hysterisk at jeg plutselig ikke skal få lov å ha EN nærkontakt. Har ikke behov for å møte andre enn han.

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ja begge to har hjemmekontor så vi møter knapt folk ellers. Da blir det hysterisk at jeg plutselig ikke skal få lov å ha EN nærkontakt. Har ikke behov for å møte andre enn han.

Så menge du ikke bor alene kan du ikke møte ham hjemme. Hvor vanskelig er det å forstå?

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Innsatsen vi andre gjør er blant annet for at elevene skal kunne gå på snolen. Det er en  fare for at du smitter elevene di e. Derfor er det ekstra viktig at du og andre i din situasjon ikke treffer andre utenfor arbeidstid. Du bør være enda mer forsiktig enn andre, ikke bruke det at du må treffe mange på jobb som en unnskyldning for å ta lett på reglene. Noen ganger blir jeg virklig bekymret for hvem som har ansvaret for unddrvisningen av ungene våre.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så menge du ikke bor alene kan du ikke møte ham hjemme. Hvor vanskelig er det å forstå?

Det kommer jeg til å gjøre uansett. Han kommer her imorgen❤ Å vi skal tilbringe hele helgen sammen. Må utnytte det lille jeg har av barnefri,til kjærestetid sammen :)

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Innsatsen vi andre gjør er blant annet for at elevene skal kunne gå på snolen. Det er en  fare for at du smitter elevene di e. Derfor er det ekstra viktig at du og andre i din situasjon ikke treffer andre utenfor arbeidstid. Du bør være enda mer forsiktig enn andre, ikke bruke det at du må treffe mange på jobb som en unnskyldning for å ta lett på reglene. Noen ganger blir jeg virklig bekymret for hvem som har ansvaret for unddrvisningen av ungene våre.

Det er ikke sannsynlig at en lærer smitter en elev. Det er sannsynlig at en elev smitter en lærer.

Anonymkode: 28931...a9a

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Og hvor mange mennesker treffer dine unger?

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Og hvor mange mennesker treffer dine unger?

Utenom skoletiden? 0 andre enn oss i kjernefamilien fra i morgen.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det er ikke sannsynlig at en lærer smitter en elev. Det er sannsynlig at en elev smitter en lærer.

Anonymkode: 28931...a9a

Smitten går oftere fra lærer til elev enn omvendt.

Uansett er den insatsen du skal gjøre på fritiden for at du ikke skal smitte ele er (og andre). Den innsatsen elevene gjør på fritiden er for ikke å smitte deg (eller andre elever).

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det kommer jeg til å gjøre uansett. Han kommer her imorgen❤ Å vi skal tilbringe hele helgen sammen. Må utnytte det lille jeg har av barnefri,til kjærestetid sammen :)

Jeg kan ikke stoppe deg ettersom jeg ikke vet hvem du er, men jeg kan forakte innstillingen din og håpe kjæresten din er et bedre menneske enn deg slik at han forstår at han må droppe den turen med de nye innstrammingene.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke stoppe deg ettersom jeg ikke vet hvem du er, men jeg kan forakte innstillingen din og håpe kjæresten din er et bedre menneske enn deg slik at han forstår at han må droppe den turen med de nye innstrammingene.

Han kommer allerede imorgen❤

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er en jeg er med de fleste dagene i uken å da er det merkelig om det ikke er lov lenger jo! Han er min nærkontakt!

Hele poenget er at du skal redusere dine nærkontakter til et absolutt minimum. Du kan ikke fortsette å treffe alle dem du har truffet til nå.

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 timer siden):

Jeg blir skremt av signalene du sender ut med den holdningen. Mange sliter men hvis alle tenker som dette så har vi det gående 

Rull inn a. Vi har det gående fordi folk reiser så mye og ikke klarer å holde nærkontakter på et minimum. Å velge seg én fast nærkontakt gjør ikke at vi «har det gående»

Se på banen i Oslo i går. Folk klemmer seg på for å komme seg i marka. Det er slike ting som gjør at «vi har det gående». Ikke at et ensomt menneske velger seg én venninne å omgås fast, eller at hi treffer kjæresten sin. 
Det handler om å bruke hodet her.

Anonymkode: 416d5...a26

• Opprett ny...