Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå det innført 14 dager uten besøk i privat hjem her jeg bor. Kan ikke kjæresten min komme heller da? Han er jo min nærkontakt som jeg har vært mye med i julen,romjulen og nyttårsaften. Han er også mye her på hverdager, å jeg skulle vært hele helgen hos han på fredag ettersom jeg da har barnefri. 

Anonymkode: ccc81...6c3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nå det innført 14 dager uten besøk i privat hjem her jeg bor. Kan ikke kjæresten min komme heller da? Han er jo min nærkontakt som jeg har vært mye med i julen,romjulen og nyttårsaften. Han er også mye her på hverdager, å jeg skulle vært hele helgen hos han på fredag ettersom jeg da har barnefri. 

Bare hvis du bor alene, noe du ikke gjør.

Anonymkode: 7462a...ddc

Hadde virkelig ikke brydd meg! Treff han og ingen andre, så lenge han 100% sikkert gjør det samme. Er så drittlei av å bli straffet for andres egoisme, ikke rart folk tar selvmord! 

Jeg bor alene med 2 barn, kommer til å møte 1 venninne fast for ikke å henge meg selv i garasjen. Dette er premien etter måneder med ensomhet og depresjon. 

Anonymkode: e0d8d...828

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde virkelig ikke brydd meg! Treff han og ingen andre, så lenge han 100% sikkert gjør det samme. Er så drittlei av å bli straffet for andres egoisme, ikke rart folk tar selvmord! 

Jeg bor alene med 2 barn, kommer til å møte 1 venninne fast for ikke å henge meg selv i garasjen. Dette er premien etter måneder med ensomhet og depresjon. 

Jeg blir skremt av signalene du sender ut med den holdningen. Mange sliter men hvis alle tenker som dette så har vi det gående 

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Jeg blir skremt av signalene du sender ut med den holdningen. Mange sliter men hvis alle tenker som dette så har vi det gående 

Nei, vi har det gående fordi folk ikke greide å holde seg til helvete alene i jula, men bare måtte møte tanter, onkler, besteforeldre osv. Ikke fordi en enslig person med barn møter kjæresten sin. Fordi egoister går på byen, på restaurant, på shopping osv. 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke behov for å møte noen andre enn han så det går fint :)

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Å

dette er grunnen til at vi som holder oss til reglene blir straffet!

Anonymkode: 09f95...500

mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Hm.....

Anonymkode: 60b6d...5f8

mamma til adhd gutt<3 skrev (38 minutter siden):

Nuvel. Du er daglig med en annen voksen. Da er du vel like ille som en som treffer en venninne, kolkega eller kjæreste. Pluss at du har store unger som også treffer mange andre. 

Anonymkode: 1f77c...0ae

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Om kjæresten din bor alene kan han velge 1 til 2 nærkontakter å besøke. Så gjør han det, kan han besøke deg.

Anonymkode: e3688...2c4

Men hi kan ikke treffe han, siden hun ikke bor alene. Han må treffe en annen som bor alene.....hva skal man si

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om kjæresten din bor alene kan han velge 1 til 2 nærkontakter å besøke. Så gjør han det, kan han besøke deg.

Ja han bor alene.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men hi kan ikke treffe han, siden hun ikke bor alene. Han må treffe en annen som bor alene.....hva skal man si

Det er ikke sånn jeg har forstått det.

Om man bor alene, så er det ikke alle som kjenner andre som bor alene.

Skal en enslige sitte alene i 14 dager hvis man kun har venner, familie og  bekjente som bor sammen i samme husholdning? Da har man jo ikke mulighet til å møte andre mennesker i det hele tatt i denne perioden. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Aleneboende kan ha besøk eller gå på besøk med en til to faste venner eller til en fast husstand. 

Står det på regjeringen.no. 

Blop skrev (8 minutter siden):

Aleneboende kan ha besøk eller gå på besøk med en til to faste venner eller til en fast husstand. 

Står det på regjeringen.no. 

Men det kræsjer jo mot at man ikke skal ha besøk i hjemmet

Unngå å ha gjester i hjemmet. Vent 14 dager med private besøk.

Just now, Anonym bruker said:

Men det kræsjer jo mot at man ikke skal ha besøk i hjemmet

Unngå å ha gjester i hjemmet. Vent 14 dager med private besøk.

kommer uansett og være sammens med venner, man trenger det

Anonymkode: 3e911...459

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 3e911...459

Joda. Ifølge regjeringens anbefalinger. Og uansett: å ha en kjæreste i hjemmet er ikke noe forskjell fra en samboer/ektefelle

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Joda. Ifølge regjeringens anbefalinger. Og uansett: å ha en kjæreste i hjemmet er ikke noe forskjell fra en samboer/ektefelle

Hvis denne kjæresten bor alene kan han/hun velge hi sin familie som den familien han/hum kan besøke. Da kan vedkommende ikke i tillegg besøke egne barn, foreldre eller andre.

Anonymkode: ec7d8...623

Det er rart at det ikke står noe spesifikt om kjærester som bor hver for seg. Til må har man jo hele tiden kunnet være med kjæresten, selv i mars. 
jeg er i samme situasjon som hi, men begge Har et voksent barn (student) boende. 

Anonymkode: b1992...4fe

• Opprett ny...