Gå til innhold

Hvilke ferdigsupper synes du er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke er gode?

Anonymkode: 8e5d3...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle. Spinat, blomkål, tomat, skogsopp, asparges .. Suppeposer er gull.

Skrevet

Jeg synes fersk & ferdig suppene er gode, finnes i 3 varianter, kjøttsuppe, kyllingsuppe og fiskesuppe. Pleier å ha de med på jobb når jeg trenger litt forandring 🙂

Anonymkode: ea60d...b2d

Skrevet
sug lut skrev (19 minutter siden):

Alle. Spinat, blomkål, tomat, skogsopp, asparges .. Suppeposer er gull.

Tenker du på pulversupper da? Jeg tenkte på de som er ferdige til å varmes, som dette

https://meny.no/varer/middag/supper/sotpotetsuppe/sotpotetsuppe-7035620044267?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=8. Shopping | Produkter: Middag&utm_term=&utm_content=EAIaIQobChMI48-Dj7mA7gIVB9-yCh09ogLgEAQYAyABEgIgtfD_BwE&gclid=EAIaIQobChMI48-Dj7mA7gIVB9-yCh09ogLgEAQYAyABEgIgtfD_BwE

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Aha, skjønner. De har jeg aldri smakt, dessverre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes fersk & ferdig suppene er gode, finnes i 3 varianter, kjøttsuppe, kyllingsuppe og fiskesuppe. Pleier å ha de med på jobb når jeg trenger litt forandring 🙂

Anonymkode: ea60d...b2d

Takk for tips 😊

Hi

Skrevet

Minestronesuppe (Toro), men finner den ikke noe sted lengre. Og Red Curry kyllingsuppe. 

Anonymkode: bef06...c1f

Skrevet

Jeg liker de ulike thai suppene. Tilsetter kylling og ris. Gjerne litt fersk koriander på toppen.

Anonymkode: cd7ad...fe6

Skrevet

DE suppene som Rema har, jordskokksuppe og gulrotsuppe. Hmmm snadder sltså ❤️ Tilsetter litt ekstra så klart og de er klare til å varmes.

Skrevet
KellyTaylor skrev (21 timer siden):

DE suppene som Rema har, jordskokksuppe og gulrotsuppe. Hmmm snadder sltså ❤️ Tilsetter litt ekstra så klart og de er klare til å varmes.

Hva tilsetter du?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg liker de ulike thai suppene. Tilsetter kylling og ris. Gjerne litt fersk koriander på toppen.

Anonymkode: cd7ad...fe6

Har du ris oppi suppa?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Minestronesuppe (Toro), men finner den ikke noe sted lengre. Og Red Curry kyllingsuppe. 

Hvilket merke er kyllingsuppa, hvor kjøper du den?

Hi

Skrevet

Rema sin thai-suppe er kjempegod. Hiver oppi kylling eller scampi, så metter den litt mer. 

Skrevet

Smaken er ok på de jeg har smakt, bortsett fra fiskesuppa på Rema som er altfor søt.

Men de er veldig most, du må ha i noen biter, grønnsaker, kjøtt eller fisk/skalldyr så det blir litt tyggemotstand og mer mat i dem.

Anonymkode: ad501...d1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva tilsetter du?

Hi

Slike oppkutta grønnsaker  til 20 kr i de posene som Rema selger. Blomkålris og grønnsaksris heter det kanskje? I gulrotsuppen så tar jeg stekte solsikkefrø med krutonger og adder en liten dasj med chili for å få den litt hot  :)

Skrevet
KellyTaylor skrev (4 minutter siden):

Slike oppkutta grønnsaker  til 20 kr i de posene som Rema selger. Blomkålris og grønnsaksris heter det kanskje? I gulrotsuppen så tar jeg stekte solsikkefrø med krutonger og adder en liten dasj med chili for å få den litt hot  :)

Tusen takk for tips 😊 Poppede gresskarfrø er og godt på toppen av noen supper, men solsikkefrø har jeg ikke prøvd, skal testes 😊

Hi

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Hahaha, las ferdipupper 😆 

Kunne godt hatt noen nye av de og, noen med litt futt i 😁

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kunne godt hatt noen nye av de og, noen med litt futt i 😁

Hi

Jau, det hadde vel ikkje vore heilt av vegen her heller😆 Men, det blir vel til at eg held meg til ferdigsupper! Tomat går det i her i garden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvilket merke er kyllingsuppa, hvor kjøper du den?

Hi

Toro det også😊 Thai red curry. Tilsetter kylling og har nanbrød eller rundstykker til. Ungene syns suppa er litt sterk så jeg har litt kokosmelk i tillegg til vann 

Skrevet

Thaisuppen til Coop er skikkelig god! Pleier å ha i litt melk, ev. fløte hvis jeg har.

Anonymkode: c3bb3...357

Skrevet

Utstår ikke ferdigprodukt, men den søtpotetsuppa til Rema er spiselig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.1.2021 den 21.02):

Toro det også😊 Thai red curry. Tilsetter kylling og har nanbrød eller rundstykker til. Ungene syns suppa er litt sterk så jeg har litt kokosmelk i tillegg til vann 

Kan du linke til bilde? Jeg klarer ikke å finne den.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.1.2021 den 21.08):

Thaisuppen til Coop er skikkelig god! Pleier å ha i litt melk, ev. fløte hvis jeg har.

Anonymkode: c3bb3...357

Er det en av de Coop dagens suppene?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...